Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-12, 21:10   #61
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Finnes på gode parfymerier, tror jeg.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:27   #62
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har akkurat jålet meg opp på denne:


- og må sitte en stund til det tørker ordentlig før jeg legger meg. Kjøpte tilfeldigvis Essie neglelakk på Vita i dag, ante ikke at det var så pop som det virker i denne tråden. Men den var god å legge.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:30   #63
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg kjøpte 3D lakken til Essie, men den er jo nesten umulig å få av med negllakk fjerner, veldig lekker, men sitter veldig godt. Noen som har noen tips her?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 08:40   #64
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Chanel Frisson.jpg
Denne har jeg akkurat kjøpt meg.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 10:08   #65
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

@banana: Den crakelerte neglelakken! Det så ut et angrep av neglesopp og koldbrann på en gang.

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Vedlegg 45441
Denne har jeg akkurat kjøpt meg.

Den var fin! Hva heter den?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 10:20   #66
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg prøvde meg på sånn crackle-neglelakk her om dagen (kjøpt på HM). Den var svart, og jeg skulle legge den over orange lakk og få tigerstriper, og det skulle bli så kult. Det ble ikke det.

For det første så det bare rart ut, for det andre fikk jeg det ikke ordentlig til, og for det tredje var mannen mye flinkere enn meg. Da ble jeg sur, og neglelakken er nå innlemmet i samlingen til eldste.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 10:48   #67
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har kjøpt noen av disse på Cubus. Gøy å være litt sprø og leke med mønster av og til:



__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 11:52   #68
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg bestilte nettopp denne og synes den funker veldig fint som hverdagsneglelakk. Passer sammen med alt av andre farger gjør den også.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 15:42   #69
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Den var fin! Hva heter den?

Den heter Chanel Le Vernis, nr. 543.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:26   #70
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg skal kjøpe Micro Cell 2000 negleforsterker. Jeg visste ikke den var mulig å kjøpe i vanlige norske apotek, jeg trodde det måtte kjøpes fra utlandet.

Tenk at jeg allerede hadde en av deres produkter, en negleforsterker med farge. Jeg kjøpte den etter at jeg brakk hånden, jeg kjøpte litt neglelakker i "svime" da, men mye har ikke blitt brukt etter at sykmeldingen gikk ut. Det var 3 for 2 av Essie på Vita, så jeg brukte en del av Essie mens jeg gikk med gips.

Men denne Microcell 2000 Colour Repair - Soft Taupe er en perfekt hverdagsneglelakk for meg. bare 1 strøk dekker rimelig bra, 2 dekker flott. Den tørker fort og gir en nydelig nærmest nude gråbrun farge.



Den sitter godt og jeg synes nesten neglene føles sterkere etter bare et par dager.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 22:50   #71
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg kan ellers dele at Chanels ene sommerlakk i år (597 Island) er en helt fantastisk fin hverdagslakk. Litt shimmer, perlemor, nøytral beige farge og semigjennomsiktig - og ørlite blått og rosa shimmer sett i vinkel. Ny favoritt! (Delight fra samme serien er også kjempefin, men mer festlakk egentlig.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 23:36   #72
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg får ikke tatt bilde av mine egne, men fant et på nett som gjengir fargen godt.

Den er fra Essie og heter Mesmerize:

Denne har jeg på i dag. Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor man ikke kan flashe farge til hverdags.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 23:45   #73
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Min arbeidsgiver sykehuset er uenig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 23:55   #74
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min arbeidsgiver sykehuset er uenig.

Men der får dere vel ikke bruke noe som helst farge (om jeg skjønte Svigermor rett i dag - hun var skrekkelig misunnelig på meg som hadde så flashe negler )

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 23:58   #75
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Ikke noen lakk i det hele tatt, ja. Jeg fjernet alltid lakken om kvelden før jobbedager da jeg jobbet på sengeposten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 07:22   #76
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

De nye fra Chanel er lekre ja, missa.

MicroCell kjøpte jeg på apoteket for noen måneder siden og de passer ikke for mine negler. To strøk ga veldig ujevnt resultat og tre strøk ble klumpete. Jeg ga bort mine 3, den lyse, den mørke rødlilla og den brunaktige.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:31   #77
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Åh, den var fin, Miss Norway!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:31   #78
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ikke noen lakk i det hele tatt, ja. Jeg fjernet alltid lakken om kvelden før jobbedager da jeg jobbet på sengeposten.

Det syndes mye på sykehjemmet der jeg jobber. Undertegnede må innrømme at hun av og til synder hun også.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 20:42   #79
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har måttet ta en to måneders pause fra neglelakk, neglene bare flasser så innmari. Sånn utenom å ta pauser og å være flink til å fjerne lakken når den begynner å bli sliten, finnes det gode tips? Jeg rakk å bli skikkelig hektet, men gleden varte jo bare et par uker.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 17:14   #80
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Her i huset feires det som feires kan. Så nå feirer jeg at det er 17. mai uke.
Blå Depend lakk (flasser sikkert fort av, men fin farge), rød og hvit lakk også fra Depend. Den røde skulle ha vært litt mer knall..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg negler.jpg (47,4 KB, 633 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no