Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 19:41   #81
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har gått lilla. Veldig mørkt og uvant.


__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 19:47   #82
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har gått lilla. Veldig mørkt og uvant.


Den var knallfin! Må ha, bare må ha!

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 20:11   #83
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Sexy Divide.

Jeg matchet til og med termokoppen min i dag.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 20:11   #84
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Det er samme lakken altså, det er den øverste som er mest riktig, skjønner ikke helt hvorfor det ble så rosaaktig på siste bilde.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 20:28   #85
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Her i huset feires det som feires kan. Så nå feirer jeg at det er 17. mai uke.
Blå Depend lakk (flasser sikkert fort av, men fin farge), rød og hvit lakk også fra Depend. Den røde skulle ha vært litt mer knall..

Så kult! Hvordan greier man sånt?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 20:34   #86
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Den var utrolig fin, DM, Libra blir nok ikke alene om å herme.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 21:43   #87
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Så kult! Hvordan greier man sånt?

Det er veldig enkelt! Jeg bruker max 15 minutter på dette.
Det heter Konad Stamping Nail Art.
Jeg kjøpte ett sett med 2 plater, men ser jeg ønsker meg flere.
Jeg bruker all slags negllakk på disse platene, fungerer finfint.



(Kilde: youtube.com)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:41   #88
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har vært på ebay-shopping. Takk Fløyel!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:46   #89
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har vært på ebay-shopping. Takk Fløyel!

Jeg sitter på Ebay, as we speak. Har funnet noen som heter Monster Bundle nail art. Kopi av Konad, men til en brøkdel av prisen. Gjør samme nytten håper jeg. Ønsker med ett fransk manikyr sett.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 04:42   #90
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Siste innkjøp på negllakkfronten. Fantastisk genial og enkel. Det er en boks med en stor svamp m/3 hull i. Dytter fingrene nedi hullene, 10 sekunder, voila - ALL negllakk er borte, ingen rester langs neglbånd e.l.
Jeg har ikke kjøpt den i Norge, men den er å få kjøpt på f.eks. ebay.


Ny farge: (Pure Ice, Home Run)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 20:49   #91
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har vært på sephora i Paris og kjøpt meg litt neglelakk

Nr L73 Moody Woman som er helt fantastisk flott på


L20 LetŽs dance


L55 killer trendsetter


L37 Lime cocktail


Og Nails Inc BakerŽs street


Så nå burde det holde en stund

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 20:50   #92
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg kjøpte meg også OPI Quick Top Coat eller noe i den duren (siden jeg hadde glemt Seche Vite-flaska hjemme), og det fungerte like bra som Seche Vite, faktisk

Denne tror jeg - den blir blank på men flaksa er matt..

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 12:43   #93
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Siste innkjøp på negllakkfronten. Fantastisk genial og enkel. Det er en boks med en stor svamp m/3 hull i. Dytter fingrene nedi hullene, 10 sekunder, voila - ALL negllakk er borte, ingen rester langs neglbånd e.l.
Jeg har ikke kjøpt den i Norge, men den er å få kjøpt på f.eks. ebay.

Jeg hadde en lignende, av annet merke, for noen år siden. Den fungerte storartet i begynnelsen, men ble veldig raskt ubrukelig, da svampene raskt ble misfarget av gammel neglelakk og begynte å smitte av gammel farge på fingre, neglebånd, negler og det hele.

Rapporter gjerne i tråden igjen når du har brukt den en stund. Jeg er nysgjerrig på å høre om denne er bedre i så måte, for konseptet ellers var helt genialt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 12:25   #94
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har kjøpt noen rosa, lilla og grå fra Essie som skal bli hverdagslakk. Frister veeeeeldig med litt Konad også, ser veldig imponerende ut på bilder!

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 17:50   #95
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Her er min nyeste favoritt på-jobben-til-hverdags-neglelakk.


Og så ELSKER jeg denne, som jeg kjøpte for noen uker siden, den er magisk på. Vakker!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 12:31   #96
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Åh, den lyseblå var lekkker, MN!

Jeg skal forsøke å like litt dusere farger, men av en eller annen grunn, så liker jeg best knalle farger, gjerne metalliske. Jeg blir så glad av fargene.

Her har jeg 220 fra Kleancolor. De lakkene sitter utrolig godt på meg. Jeg kan ha dem på en hel uke, og det er bare litt slitt på tuppen, og litt vokst ut nede ved negleroten. (Dvs, det ser rimelig greit ut selv etter en uke, med mindre man ser godt etter. )

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde-13.JPG (296,1 KB, 22 visninger)
__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 14:07   #97
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har den lilla som du hadde i våres, DM, og jeg bare elsker den. Den er synlig som røde negler, men allikevel mer diskret. Jeg lurer på om jeg må ha en ny top-coat, for den jeg har begynner å bli litt tjukk og vanskelig å legge.

Hvor selger de OPI, m^2?

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 21:16   #98
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har akkurat jålet meg opp på denne:


- og må sitte en stund til det tørker ordentlig før jeg legger meg. Kjøpte tilfeldigvis Essie neglelakk på Vita i dag, ante ikke at det var så pop som det virker i denne tråden. Men den var god å legge.

Jeg er på leting etter en dyprød negllakk, jeg har kjøpt 2, men det er for mye gult i de ser jeg.

Har du nr. på denne? For denne er det blått i eller?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 21:42   #99
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

I dag har jeg Max Factors Nailfinity i Midnight Bronze, den synes jeg er fin. Lys bronsefarge med litt skimmer i.

Eh, gammel tråd, ja.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 21:56   #100
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg liker Essie "Lady Godiva" til hverdags.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no