Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til gullbryllupsfeirende foreldre

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-20, 15:46   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Gave til gullbryllupsfeirende foreldre

Mine foreldre har nettopp hatt gullbryllupsdag, og på fredag skal familien feire. Det blir ganske lavterskel, på restaurant med storfamilien, og samles hjemme hos en av oss.

Den egentlige gaven fra oss barna er gavekort på noe fancy hotellgreier, men jeg skulle gjerne fått fiksa noe litt mer personlig som kunne dratt med gjengen med barnebarn inn i dette også. Og så er jeg tom for idéer og har smått med tid, så rekker ikke å lage fotoalbum eller noe annet som involverer å samle inn bilder og produsere noe.

Tips?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no