Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-11, 23:11   #81
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fint, Fløyel. Det siste bildet minnet meg på da jeg hadde kjøpt nytt hvitt høyglansskap på badet. Forventningsfull åpnet jeg pakken, og fikk nesten panikk. Døra var jo ikke hvit, den var blå! Og grufullt blå også. Mannen ilte til, og holdt på å le seg skakk, det var jo bare folie på fronten for å beskytte den.
(vi bor et stykke fra ikea, så det var ikke bare-bare å få byttet den)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 08:26   #82
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det blir knallfint, Frøy!

Jeg fikk sydd ferdig lego-posen i går, og tror dere ikke det manglet ÉN del til den ene maljen??!! Gaah! Vi lette rundt overalt, men fant den ikke, så enten er den godt gjemt eller så manglet den i pakken. Jaja, da er det bare å kjøpe en ny pakke på Clas i dag. Den ble veldig fin da, skal legge ut bilde senere i kveld.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 08:50   #83
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

I dag skal de siste skuffene pluss høyskapene monteres. Når det er gjordt kan vi begynne å legge gulv i stuen og på kjøkken. En vår og sommer full av oppussing begynner å gå mot slutten.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:45   #84
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Vi har lagt parkett i halve stuen pluss montert peisovn.





__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:50   #85
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Hvilken peisovn er det? Vi har også behov for en som er liten og nett.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:54   #86
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvilken peisovn er det? Vi har også behov for en som er liten og nett.

Det er en Scan 58, den gjorde seg bare så godt der. Fantastisk å bli kvitt det mørke hullet som ovn området vårt var før.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 00:01   #87
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Hm, ikke sett den i noen butikker. Men den var fin. Vi ser på contura 780, den har noe av samme utseendet. Det er et poeng for oss at den ikke bygger for mye ut i rommet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 00:05   #88
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Scan 58 kikket vi også på da vi valgte peisovn, den er veldig fin.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 00:07   #89
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Er utrolig fornøyd, og har snart bestemt meg for at sideglassene var verdt prisen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 00:08   #90
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Sideglass ER verdt prisen. Det kan jeg skrive under på. Vi hadde det der vi bodde før og det er jo halve kosen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 09:27   #91
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fint det blir, Frøy! Jeg vil også ha peisovn, men da må vi rive opp hele stua for å komme til pipa, den er bare tilgjengelig fra kjøkkenet i denne etasjen. Det blir ikke i år. :tidenes underdrivelse:

Vi skal gjøre ferdig barnerommet i dag! Mannen vasket over litt og malte lister der i går, så i dag skal han få vaske ut skikkelig og montere rullegardin, før vi monterer møbler. Jeg klarer bare å gjøre ting sittende nå, så jeg begynner å bli stressa over alt som skal gjøres her! Neste prosjekt - som helst burde påbegynnes i dag - er å tette trappegelenderet, så slipper jeg å snuble gjennom tre forskjellige grinder med baby på armen. Det får holde med trappegrind!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 10:59   #92
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Matilda: Blir spennende å se barnerom, du/dere har så fin smak.

Ikke akkurat interiør, men siden ingen ser i hagearbeidstråden må jeg skryte her i stedet for.

Vi støpte fundament tidligere i uka, begynte med snekringen på fredag og i går kveld var første strøket malt. Er meldt regn i dag så tar ikke sjansen på å male i dag. Kunne malt innvendig, men tror ikke jeg gidder. Mangler ett strøk med rødt og hvitt og to strøk på vinduskarmene (og sprossene). Verandaen og trappa skal beises i en farge som heter skimmergrå, det tror jeg blir fint. Og kvistlakking og to strøk maling innvendig. Hvorfor begynte vi med dette nå? For å få tømt garasjen.




__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:01   #93
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Lekkert, kokosbolle!

Jeg manner meg opp til å gå på loftet og sparkle skjøtene mellom sponplatene på veggene til Størsta sitt soverom. Eller, det som skal bli soverommet hennes.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:03   #94
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så stilig, kokos! Jeg har sydd lappeteppe til senga til Pluggen, mangler bare bakstykke, og så blir senga (som foreløpig ikke er i bruk) omgjort til sofa! Bilde kommer i kveld!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:46   #95
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Her pågår kjøkkenmontasje for fullt. Vi venter fortsatt på den spesialbestilte benkeplaten, så vask må vi klare oss uten, men stekeovn og oppvaskmaskin er på plass også håper jeg vi får på plass platetoppen og ene benkeplaten nå etterpå.
Ja, også kommer elektrikeren og legger strøm. Vi har hunden hans som gissel ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:50   #96
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det blir skikkelig fint, kokos! Kanskje vi også må finne plass til et lekehus et sted, jeg blir jo reint misunnelig her jeg sitter. Ekstra moro at det står på stolper, selv om det helst er av praktiske årsaker - tipper ungene kommer til å kose seg der!

Jeg har kommodemonteringspause. Mannen er snart ferdig med rullegardinmontering. :live-rapport:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:58   #97
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fin lekehytte kokosbolle Vi har også lekehytte men langt i fra like fin så deres

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 12:16   #98
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg visste det var mange flinkiser her. Neste punkt på plakaten her er å sy legopose (er vel litt interiøraktig, er det ikke?) og spraye Ikea-krakk.

Hva slags spray bruker du?

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:02   #99
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Haha, etter å ha målt og vatret og mål og vatret i flere dager er ikke mannen like overbevist om at det var enklere med lekehus på stolper i en skråning enn å vatre opp med lecablokker el. Men det blir mye finere da. Ikke like fint med 50 cm høydeforskjell og lecablokker på den ene siden.

Trois: Jeg bruker bilspray kjøpt på BilXtra.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:20   #100
Celtex
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 53
Celtex har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Hallo.
Mitt første innlegg her på foreldreportalen.

Sambo har termin den 24.sept, så her nærmer det seg fødsel

Har i denne anledning måtte lage et stellebord på badet vårt ettersom vi ikke har plass til å ha et stående for seg selv.



Endte opp med å kjøpe en benkeplate i valnøtt og en hobbyplate i furu som jeg har beiset med Merbau beis som ble til hylle så den ble mest mulig lik valnøtt plata.
Hadde Merbau beisen liggendes fra et tidligere prosjekt så da gadd jeg ikke å kjøpe ny beis.

Utgiftene kom på kr.500,- .

Badet vårt er ikke av den fineste sorten ettersom vi kjøpte huset av en eldre dame, men er "greit"..


Sist redigert av Celtex : 14-08-11 kl 13:32.
Celtex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no