Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 20:47   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

* Breaking the waves (L. von Trier)

Her var jeg og mine to beste venninner på kino, og skulle på pub etterpå.
Det endte med at vi gråt vekk all sminken, og sippet hele veien hjem. Nei, vi dro ikke på pub etterpå...

* Pet Semetary (Stephen King)

Noen vil kanskje le, men jeg syns denne filmen var dritskremmende og dritbra da den kom. Jeg vil aldri mere se den, det gjelder grøssere generelt fordi jeg har blitt veldig lettskremt etter jeg fikk barn. Dessuten er det en gutt på 2 år som blir drept av en trailer i filmen.
Også ble han gravlagt et sted, slik at han kunne komme tilbake til familien sin: zombie...

* La Vita e Bella (Livet er Herlig)
Nydelig film som jeg bare ikke klarer å se en 3. gang. Særlig ikke etter jeg fikk barn. Fryktelig sterk og trist...

* Schindlers Liste
Gjør bare så vondt. Samtidig er det viktig å ikke glemme, så kanskje - om noen år...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 05-10-06 kl 19:52. Årsak: en ekstra setning.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:36   #42
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må legge til to filmer:

Seven tør jeg ikke se en gang til.
Leve blant løver orker jeg ikke å se om igjen - jeg kjente hun som døde.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:39   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

En film jeg ikke har sett omigjen fordi det ville ødelegge hele den perfekte følelsen jeg satt igjen med etter at den var ferdig? The sixth sense.

Hårene reiste seg på armene da jeg (endelig) skjønte sammenhengen. Deilig. Perfekt filmopplevelse!

Den hadde jeg helt glemt!

Nok en film jeg ikke vil se igjen, ja -
for som du sier - for en perfekt filmopplevelse!

Er livredd for å miste den "magien" jeg satt igjen med om jeg ser den en gang til.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 22:35   #44
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Million Dollar Baby greide jeg ikke å se hele av, og tror ikke jeg orker å se den igjen. Veldig bra skuespillerprestasjoner. Jeg gyser nesten av tanken på at hovedrollen egentlig var tiltenkt Sandra Bullock. Hilary Swank er bare fantastisk i rollen sin.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:48   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Har ikke orket å se hverken Lilja 4ever eller Boys don't cry. Breaking the waves hadde jeg mareritt og vond klump i magen av i flere uker. Trenger ikke å se den en gang til. Requiem for a dream har jeg faktisk sett to ganger, Trainspotting har jeg også sett flere ganger. Men jeg vet ikke om jeg trenger å se dem flere ganger.

Sjette sansen burde jeg ikke ha sett en gang til, Schindlers liste skal jeg ikke se om igjen. Jeg ser ikke noe særlig skrekkfilm, fordi jeg er så sart.

A Clockwork Orange har jeg faktisk ikke sett, men etter å ha sett teateroppsettingen med Trond Espen Seim trenger jeg det ikke. Det var mer enn sterkt nok.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 14:34   #46
jvvp
Nybegynner
 
jvvp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23
jvvp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Seven tør jeg ikke se en gang til.

Denne er den einaste filmen eg faktisk skulle ønske eg aldri hadde sett. (Ok, så har eg vore på ein del her-kasta-eg-bort-pengane-filmer, men det var ikkje pengane som var problemet her.)

jvvp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:57   #47
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Boys don`t cry

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:49   #48
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

---

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 05-10-06 kl 19:50. Årsak: vrång
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:47   #49
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Requiem for a dream.

Jepp! Den klarer jeg ikke en gang til. Sterk film. Lilja har jeg sett igjen, men to ganger holder lenge. Moodyson er god!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:21   #50
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Jeg er mest glad i de sterke filmene jeg, så de vil jeg gjerne se flere ganger.

Derimot er det mange jeg ikke kunne tenke meg å se omigjen, men de er så dårlige at det jeg husker er at de er dårlige bare, og ikke tittelen.
En husker jeg da DOA (Dead on arrival) den var KJEDELIG, og jeg erter gubben for at han leide den enda.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no