Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Melodi Grand Prix 2016

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-16, 10:20   #61
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

The Hungry Hearts er liksom ikke helt lettfordøyelige. De er jo et performance prosjekt, ikke noe danseband akkurat.

Nettopp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 10:51   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Takk gud for at de ikke lager like kjedelig popmusikk som resten av gjengen, sier nå jeg. Av alt som var med var det kun Laika og hun med discokuletoppen som hadde noe i nærheten av en kredibel, ordentlig låt. Resten var copy-paste. Og når skal hvite menn skjønne at det ikke er artig at de later som de er fra Jamaica? Herregud, så pinlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 11:05   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Hvem hadde discokuletopp?

Jeg er ingen ihuga MGP-fan, men jeg får med meg at det hvert år klages og himles det over middelmådige bidrag og flaue opptredner. Det er tradisjon.

Jeg så på i går for første gang på mange år, og bortsett fra gamlisene som Stage dolls og Pegasus, syns jeg alt var "grand prix-verdig". Jeg elsket Laika, men er glad de ikke gikk videre.

Jeg døde litt på meg over at han med russelåtea gikk videre, men sånn er det med telefonstemming. Yaiks!

Spent på å se Agnethe i finalen. De overgangene fra verset til refrenget er vanskelige, men jeg syns hun klarte dem ganske bra.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 11:17   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Hun med den sekstitallsaktige girl group-låta. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ser på den norske finalen. Jeg blir like oppgitt over hvor dårlig smak og hvor lite peil folk i dette landet har på musikk hver enste gang. Men etter den internasjonale finalen å dømme sitter det mange som meg rundt om i Europa og gremmes.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kun hørt vinnerlåten og kan konkludere med at vi slipper ihvertfall å bruke massevis av penger på å arrangere Eurovision songcontest finale 2017. Penger spart er penger tjent.

Nei, vi slipper helt klart sirkuset på norsk jord. Kanskje vi til og med slipper å delta i det hele tatt til neste år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 11:24   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Men tenker du at vinnerlåtene de siste 10 årene i den internasjonale Grand Prix-finalen har utmerket seg med kvalitetsmusikk som viser at andre land har mer peiling på musikk enn oss?
Jeg tror det er ganske lik kvalitet på det som produseres rundt om, men nå har ikke jeg stålkontroll, altså, og du har en smule mer musikkforståelse enn meg, så jeg skal ikke insistere.

Jeg tenker at Grand Prix er en pop-happening. De skal fri til folkemassene. Det er litt sirkus og show, liksom.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 28-02-16 kl 11:31.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 11:34   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men tenker du at vinnerlåtene de siste 10 årene i den internasjonale Grand Prix-finalen har utmerket seg med kvalitetsmusikk som viser at andre land har mer peiling på musikk enn oss?

Nei, akkurat det motsatte. HVert år irriterer det meg at folk velger dårlige og/eller kjedelige låter som skal representere oss, eller mistar teknisk dyktighet for kvalitet, men når jeg ser på den internasjonale finalen ser jeg jo at alle andre sliter med det samme. Det er jo helt fryktelig, hele greia.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 11:44   #67
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, akkurat det motsatte. HVert år irriterer det meg at folk velger dårlige og/eller kjedelige låter som skal representere oss, eller mistar teknisk dyktighet for kvalitet, men når jeg ser på den internasjonale finalen ser jeg jo at alle andre sliter med det samme. Det er jo helt fryktelig, hele greia.

Jeg tror det er verre for dere som har litt peilig og har en litt mer "inderlig" forhold til musikkproduskjon og kvalitet.
Folk flest syns jo det er helt greit så lenge man føler refrenget fenger, liksom. Popmusikk og masseproduksjon er på et vis musikkverdnens realityshow. Enkelt og lettfordøyelig.

Jeg syns det er gøyalt å sitte å mene noe om hvert bidrag, hvert sceneshow, hvert kostyme. Musikken og kvaliteten kommer liksom litt bak.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 12:04   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns det er gøyalt å sitte å mene noe om hvert bidrag, hvert sceneshow, hvert kostyme. Musikken og kvaliteten kommer liksom litt bak.

Ja, det gjør jeg også. Men det er på et vis lettere å fordøye når det ikke er folk i mitt land som er så innmari dumme. Jeg vet det er helt tåpelig å bli irritert altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 12:07   #69
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det gjør jeg også. Men det er på et vis lettere å fordøye når det ikke er folk i mitt land som er så innmari dumme. Jeg vet det er helt tåpelig å bli irritert altså.

Jeg blir egentlig irritert på folk som mener at andre er dumme fordi de ikke har samme musikksmak som en selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 12:15   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg blir egentlig irritert på folk som mener at andre er dumme fordi de ikke har samme musikksmak som en selv.

Jeje. Hadde det vært snakk om noe annet enn Grand Prix skulle jeg tatt det til meg. Min raljering er ikke veldig alvorlig ment, gitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 12:21   #71
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeje. Hadde det vært snakk om noe annet enn Grand Prix skulle jeg tatt det til meg. Min raljering er ikke veldig alvorlig ment, gitt.


Nei, men så flott å vite det da. Jeg tar ikke det så veldig alvorlig jeg heller. Men jeg hadde som sagt heller blitt irritert over det du skriver, enn at masse merkelig får være med i Grand Prix.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 13:00   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

For ordens skyld, jeg syns ikke folk som stemmer på musikk jeg ikke liker er dumme i virkeligheten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 13:10   #73
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Jeg synes Agnetes sang var bra. Var fin den sangen med discotoppen også, men det (i mine øyne) forferdelige antrekket trakk oppmerksomheten bort fra selve låten.

Laika synes jeg var tragisk - og en pinne for Grand prix -OMG, glad den ikke vant.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 13:39   #74
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melodi Grand Prix 2016

Jeg syns ikke det var noen særlige gode låter i det hele tatt jeg. BUHU. Artigere når det er en sang man liker litt, og jeg likte ingen. For et par år siden så hadde vi jo den der Margaret Berger sin, den var kul.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no