Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-17, 09:12   #1
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Må finnes på Netflix.

Dust som jeg er har jeg ikke meldt meg sjuk i dag, selv om formen er totalt elendig. Om en time skal jeg egentlig øve rytmekor med en sjetteklasse, men det har jeg ærlig talt ikke sjanse til å makte i dag.

Tips til film/musikal jeg kan vise?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 09:19   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Billy Elliot?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 09:23   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

High school musical?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 09:24   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Amadeus?
Fame?
Mamma Mia (handlar vel ikkje om musikk, men musical tross alt)?
Annie (ny eller gammal)
Mary Poppins..

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-01-17 kl 10:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 09:27   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Grease

Into the woods (http://www.filmweb.no/film/article906100.ece) (Denne fikk jeg lyst til å se! Aldri hørt om før, bare googlet.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 09:28   #6
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Takk for tips.
(Musikal er heilt innafor, handlar rikeleg om musikk.)

Får sjå kva er går for. Alt anna enn å entusiastisk og med energi eg ikkje har dra i gang rytmekor iallfall.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 11:53   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Singin' in the Rain!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 11:55   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Kanskje Pitch Perfect er noe? Jeg har ikke sett den selv, men har hørt at den skal være morsom også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 12:13   #9
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: film om musikk, 11-årsgrense

Gjekk for Into the woods, da har jeg noe vikaren kan gjøre på i musikktimene ut uka.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no