Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mary Kay-serien

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 01:41   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Mary Kay-serien

Er det mange her inne som bruker dette, eller har prøvd det? Hvilke produkter er dere fornøyd/ikke fornøyd med?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:47   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Mener det har vært en tråd her inne om det før. Konklusjonen var vel at 98 prosent likte den dårlig. De 2 resterende solgte det. Men det er bare noe jeg mener å huske.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:48   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg så en rååååsa bil med Mary Kay på her om dagen, så noen i systemet tjener i hvertfall nok penger til en bil. Men har ikke prøvd det eller savnet det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:54   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Har prøvd endel produkter, og tja...synes ikke det skiller seg ut fra det du får kjøpt hos HM for å si det sånn.

Hudkremene er sikkert gode, men jeg likte ikke lukten av dem. Dvs, mangelen på lukt.
Øyesminkefjerneren er god, men ikke bedre enn andre billigere merker jeg har prøvd.

Prøvde også en intimsåpe som også var ment for å erstatte barberskum. Funket bra som det, men jeg måtte kutte ut å bruke den da den ga meg heftige soppinfeksjoner.

Jeg bruker nå en serie med bodyscrubb, dusjsåpe og bodylotion. Dette liker jeg veldig godt, men det er utelukkende pga lukta.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:03   #5
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg har prøvd en mascara for x antall år siden, den likte jeg godt.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:14   #6
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Liker det godt, men er ikke noe revolusjonerende ved serien synes jeg. Ett produkt er jeg allikevel utrolig godt fornøyd med, og det er underlagskremen som man har under øyeskygge. Jeg har alltid hatt problem med at øyeskyggen "kaker" seg og ser stygg ut etter kort tid, men med primer under sitter den som støpt, sikkert i dagevis om det skulle være! ANBEFALES!

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:19   #7
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg er veldig fornøyd med det jeg har prøvd så langt. Særlig satin hands settet og 3in1 cleanser.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:23   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker det selv, og er veldig fornøyd.

Jeg bruker 3i1 cleanser. Dagkrem og øyekrem. Samt sminkefjerneren.
Også har jeg prøvd serumet. Både dag og natt serum. Nattserumet er helt fantastisk!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:53   #9
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg solgte produktene en periode, men sluttet fordi det var flere av produktene jeg reagerte på. Kunne ikke selge produktene da....

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 20:01   #10
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg har brukt Satin hands serien og var veldig fornøyd med den.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:06   #11
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker 3-1-cleanseren, dagkremen og dag- og nattserumet og er kjempefornøyd. Reagerer på mange hudprodukter, men ingen problemer med disse. Øyesminkefjerneren er god, men jeg måtte slutte med den da jeg fikk utslett av den etter et par års bruk. Ellers har jeg brukt sminke derfra, mascara, rouge og body lotion, har vært fornøyd med dette også. Håndsettet og fotsettet er også bra.

Eneste jeg synes er dumt med produktene er at en ikke får kjøpt dem i butikk. Tungvindt å måtte avtale med selger hver gang jeg trenger påfyll.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:12   #12
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Næsj, de funker dårlig på allergikere.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:13   #13
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg var på en slik visning i går.
Bestilte meg en foundation og 2 øyenskygger.
Min søster som er ganske kresen på kremer anbefalte meg M.K foundation.
Likte godt mascaraen, men har nettopp kjøpt meg ny, så jeg venter med å kjøpe den.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:29   #14
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Min søster som er ganske kresen på kremer anbefalte meg M.K foundation.

Glemte å si jeg har brukt denne også. Bruker ID nå, men likte faktisk MK bedre.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:28   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Bruker MK mineral foundation og er fornøyd. Har også brukt div annet og har ikke noe negativt å si om det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:40   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg hater Mary Kay, men det er nok fordi jeg i ett år ble nærmest terrorisert av en selger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 02:28   #17
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg tenkte også å prøve 3in1 cleanser og satin hands, samt mascaraen. Og så likte jeg godt det der microdermabrasion opplegget, for huden ble veldig myk etterpå.

Jeg prøver diverse nye produkter i ny og ne, men faller alltid tilbake på den samme ansiktskremen (en fra No7) siden de andre gjør meg "avhengig" av å måtte smøre meg ofte, i tillegg til at jeg får tørre partier selv om jeg smører (har veldig tørr hud) så det blir spennende å se om denne kremen kan brukes. Er jo greit å veksle litt, sies det.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 07:26   #18
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg hater Mary Kay, men det er nok fordi jeg i ett år ble nærmest terrorisert av en selger.

Ikke fullt ett år her, men i flere mnd var det ei som var på meg flere ganger, kom innom jobben, ringte og maste om å f meg som selger for de.
Irriterende.

Har ikk eprøvd så mye fra de, men det som er luktfritt lukter det skikkelig vondt av.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 11:36   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg hater Mary Kay, men det er nok fordi jeg i ett år ble nærmest terrorisert av en selger.

Kjenner følelsen. Og dama ville absolutt ikke tro på meg når jeg sa at jeg ikke kunne bruke produktene siden jeg reagerte med utslett i ansiktet når jeg brukte det, for det var da ingen som var allergiske mot MK-produkter.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 12:17   #20
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg reagerer allergisk på endel produkter,men det gikk fint med satin hands-serien uten parfyme. Eneste er at jeg kunne tenkt meg at håndkremen var enda fetere, for jeg har virkelig tørre hender.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no