Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Billettene som forsvant

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-12, 10:13   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Billettene som forsvant

Heh, jeg hadde en pussig billettopplevelse nå nettopp. Seksåringen her i huset er blodfan av The Voice, og jeg skulle overraske henne med billetter til finalen. Jeg fikk bestilt billetter på Billettservice og alt vel, men når jeg skal hente billettene får jeg beskjed om at det er noe feil med bestillingen. På nettsidene ser jeg at jeg har bestilt to billetter til den 25. mai, med sitteplasser og priser og alt. Når jeg ringer Billettservice, får jeg beskjed om at det er ikke billetter i salg til The Voice-finalen. Huh? Men, men, vi hadde jo bestilt og gledet oss og all ting! Jeg skjønner at det sikkert har skjedd en feil, og at noe har blitt publisert på Billettservice som ikke skulle vært det, men det er jo kjipt for oss som trodde alt var i boks, da.

Er det noen som vet om det er billetter å få tak i andre steder? (Det er billetter til generalprøven for salg, så det er plan b, men det er jo ikke helt det samme.)

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no