Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Parfyme!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-10, 08:24   #41
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Parfyme!

Jeg snuste på Acqua di Gioia her om dagen, og likte den godt. Den var frisk, men uten å være sukkersøt som mange parfymer er nå om dagen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 11:04   #42
Halkatla
Fullverdig medlem
 
Halkatla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 82
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Parfyme!

Jeg bruker Jean Paul Gaultiers 'Classique'. Syns den er nydelig...

__________________
Det er farlig å lese bøker om helse, man kan dø av en trykkfeil...
Halkatla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 11:24   #43
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parfyme!

Her er favoritten, som har gått ut...


Så da har jeg plutselig denne i hus igjen, den er kjempefrisk uten å forsvinne fort.


Har denne til "festbruk". Den sitter så utrolig, men er litt for sterk til at jeg kan ha den på meg og fly ut døra.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 11:39   #44
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Parfyme!

Bruker svært sjeldent parfyme, og har bare en stående og det er Boss Woman.



Ellers er jeg glad i disse:







Det finnes nok et hav av andre parfymer jeg nok hadde likt, men jeg er sjeldent på butikk og lukter om det er noe jeg liker da jeg som nevnt sjeldent har på meg parfyme.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 21:57   #45
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Parfyme!

Om vinteren bruker jeg Irresistible fra Givenchy, om sommeren Miss Daisy fra Marc Jacobs.

Jeg synes det er kjempevanskelig å finne parfymer, det er jo så mange å velge mellom og det er vanskelig å kjenne hva som er ok og ikke når man tester flere i et parfymeri.

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 00:39   #46
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Parfyme!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 00:42   #47
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Parfyme!

Denne bruker jeg og har brukt lenge. Skal muligens bytte snart...

Jennifer Lopez sin parfyme

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 09:03   #48
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Parfyme!

\begin{digresjon}
Jeg klarer ikke å si at "denne parfymen bruker jeg". Jeg har nok 40 ulike å velge mellom, men de aller fleste har jeg gått lei av etter kort tid. Jeg burde kvitte meg med endel, men de er blitt lagret mørkt og kjølig, og det er ingenting i veien med dem annet enn at jeg ikke gidder å bruke dem. Før var jeg nærmest parfymefetisjist, men etterhvert, og spesielt etter at frøkna kom til verden, er parfymebruken redusert til kanskje 2% av tidligere. Jeg brukte aldri store mengder om gangen, men brukte parfyme hver eneste dag, og måtte ha mange å veksle mellom.

\end{digresjon}

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 12:03   #49
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parfyme!

Jeg bruker bare "Angel" fra Thierry Mugler(?), det er min duft. Har brukt den i noen år nå. Etter at jeg oppdaget denne har jeg fått inmari mange kompllimenter for at jeg lukter godt. Blir fremdeles stoppet på gaten, i butikker osv sikkert minst en gang i måneden med spørsmål om hvilken parfyme jeg bruker.
Tidligere brukte jeg 4-5 ulike dufter, men nå bruker jeg bare denne ene. Er på utkikk etter en ny slik at jeg kan variere litt, men finner ingen jeg liker godt nok.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 12:53   #50
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parfyme!

Jeg må ha lette parfymer. Sitrus og blomster, gjerne "rene dufter". Jeg kan ikke bruke mye krydder og kanel, musk eller liknende. Derfor har jeg landet på disse:

Carolina Herreras "212" eller "212 Sexy".

Hugo Boss "Woman", den røde varianten i rund flaske.

DKNY Be Delicious - pink

Stella McCartney - den der lilla

Clean - Shower Fresh

Sist bomkjøpte jeg "Laura" etter råd fra damen i Taxfree, den blir nok stående, er for søt for meg, føler jeg.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:32   #51
Nekinna2402
*gjesp*
 
Nekinna2402 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Innlegg: 53
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Parfyme!

Min favorite er secret garden - love spell
er fra victoria secret samlingene og jeg elsker den!
Vet ikke om den kan kjøpes i norge, får den sent ifra faren min som forsatt bor i statene


"his product is a blend of Cherry Blossom, Muguet, Red Apple, & Georgia Peach, with Hints of Tamarind & Blondewood"
Den er himmelsk, lett, søt, god og varer lenge
vet ikke hvor ofte jeg har fått kommentarer på den

Utenom den bruker jeg enkle perfymer som vanilla fra body shop, osv
er glad i lette og søte lukter

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:34   #52
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Parfyme!

Jeg bruker for det meste Elizabeth Ardens Fifth avenue. Den er veldig riktig til meg. De fleste parfymer lukter bare såpe på min hud, men denne dufter bare deilig.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 14:16   #53
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parfyme!

Oppdaterer: Prøvte clinique happy da jeg var ute og reiste sist, veldig god, den ble med meg hjem

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 16:43   #54
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Parfyme!

Jeg bruker Chanel, Chance.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 13:03   #55
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parfyme!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Disse er ganske selvforklarende i forhold til duft, og er favoritter nå:
Cucumber fra Marc Jacobs:

Hvor får du tak i denne?
Jeg har forelsket meg i Basil i denne serien men den er jo ikke å finne noe sted!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no