Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 15:34   #141
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Det gjer du heilt sikkert. Eg likar best sånne blå klossar - dei er ikkje så harde mot foten.

Hvor kjøper man blå klosser?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:38   #142
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg har nå begynt å flasse store mengder. Kult!
Endelig noe som er enkelt og som gir resultater.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:17   #143
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Vi så det var utstilt på parfymeriet på minisenteret her så det skal testes ut på mannen bare jeg får soset meg til å kjøpe.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:20   #144
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor kjøper man blå klosser?

meiner eg har kjøpt mine på apotektet? Dei finst i grunn mange plasser. Dei skrubbar bra, men riv ikkje opp huden slik som fotrasper gjer . Har høyrt at for mykje filing gjer vondt verre - huden reagerer med å lage enda meir hard hud. Veit ikkje om det stemmer da.

Men altså, dei blå klossane er gode. Dei forsvinn etter kvart (dei blir raspa bort dei også), men varer veldig lenge.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:23   #145
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Takk. Skal sjekke apoteket.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 16:40   #146
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Naa har jeg vaert en tur paa Vita og sitter naa her og ser dum ut, med digre poser paa bena som surkler naar jeg gaar. Haaper paa resultater!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:32   #147
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Naa har jeg vaert en tur paa Vita og sitter naa her og ser dum ut, med digre poser paa bena som surkler naar jeg gaar. Haaper paa resultater!

Jeg har iallefall funnet meg et nytt favoritt produkt.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 13:27   #148
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Ja, nå er vi på dag fem.

Tok en lang dusj i går kveld og da begynte det å boble under føttene følte jeg, og den tynneste huden midt under foten løsnet i digre flak! De harde partiene har dog ikke begynt å flasse, så jeg er fortsatt spent på endelig resultat og håper jo at det kommer til å flasse langt mer enn den spede starten i går.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 14:27   #149
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor kjøper man blå klosser?

Noen Rema1000 har også slike pimpsteiner (som regel i ett fag hvor de har hårstrikker, spenner, neglesaks, filer osv.....).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:48   #150
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Men pimpsteiner, er de virkelig bra? Jeg har brukt en slik i en periode og det bare rev opp føttene mine (som er rimelig myke fra før, men som kan få sprekker på f.eks vinteren).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:14   #151
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

ja nå er det en god stund siden da og jeg syns vitterlig ikke at jeg flasset noe særlig.. absolutt ikke sånn som "alle snakker om"... men myke ble de.. Deilige føttene mine..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 18:51   #152
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Har lyst å prøve men tør ikke. Flass i hele huset? I senga? Må man riste lakenet hver morgen? Støvsuge to ganger daglig? :grøss:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no