|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
04-08-09, 21:07 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?Jeg har tenkt å kjøpe meg en terapimaster (det heter redcord nå, visst), men klarer ikke å lese meg til hvordan den er festet i taket. Noen som vet? |
04-08-09, 21:40 | #2 |
Permakulturell
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?Jeg tror det er takbeslagene du ser øverst. Ellers låner jeg en type "mobil" redcord nå som du slenger over et bjelkelag. Funker veldig bra det også.
04-08-09, 21:47 | #3 |
Fortynnet
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?Du skrur fast to beslag i taket, og hekter den på. Det kan være de du ser på bildet, ja. |
04-08-09, 22:19 | #5 |
Ekvilist
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?Du får kjøpt en enklere modell som kan henges opp med kroker. Jeg antar at det er den bjelkesaken som Eia snakker om. Den er mye billigere. Her er iallefall de ulike opphengssystemene.
04-08-09, 23:40 | #7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?For gudsskyld pass på at du har et sikkelig tak som de skruest opp i. Så du plutselig ikke sitter med en hel takplate eller halve taket over deg.
05-08-09, 00:55 | #8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?Neisj, jeg er da lett som ei fjær, det blir da slett ikke noe problem |
05-08-09, 10:46 | #9 |
Type R ;)
Hvor: Nord
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?
05-08-09, 10:55 | #10 |
Audacious
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?Jeg har mobil-varianten, den kan henges opp i f.eks kroker, over en bjelke, oppheng som ellers brukes til ringer/trapes/huske osv. Synes det er veldig greit å ha den mobile så jeg kan ta den med på lengre turer, hytta osv. Og ta den over en grein utendørs om sommeren.
05-08-09, 11:09 | #11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
|
Sv: Hvordan er terapimaster (/redcord) festet til taket?tearipa.jpg