Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du tastaturkommandoer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-15, 15:00   #61
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Masse. ctrl + f er den jeg ha brukt mest i dag. (Leter gjennom digre dokumenter).

Og ja, man må låse PC'en sin når man går til lunsj eller lignende, ellers risikerte jeg i gamlejobben og komme til skjerm som hadde fått oppned-visning, sidelengsvisning, bilde av nakne menn osv. Nå har jeg en del sensitivt liggende, så det er ikke snakk om at jeg slipper noen til.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 18:07   #62
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Jeg bruker kommandoer hele tida ja.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 18:41   #63
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

En liten avsporing; er det noen som har link til en kjekk oversikt over ulike tastaturkommandoer? Jeg bruker ikke så mange, men er lærevillig

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 19:04   #64
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Du taster F1 for hjelp i excel. Jeg fikk ni sider med hurtigtaster og funksjoner.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 19:09   #65
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Jeg savner ctrl+j i excel. Ja, den er lett å finne på menyen, men er det noen som vet hurtigtasten for formelvisning? Jeg klarer tydeligvis ikke å søke bra nok til å finne det på hjelpen i excel.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 20:27   #66
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Nei, jeg husker aldri de ulike kommandoene. Men er veldig kjapp likevel.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 20:30   #67
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Bruker tastaturet masse. Mye mer effektivt enn å bruke musen.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 21:04   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Ja, bruker mye tastaturkommandoer. Men jeg sliter litt med at jeg jobber både på mac og pc, og ikke alle funksjoner fungerer om hverandre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 12:19   #69
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Haha, jeg satt akkurat i dag og ropte Kontroll K! Kontroll K! til en kollega som absolutt skulle skrive inn hele mailadressen (intern) til en han ikke hadde sendt til før.

Ctrl + K ?
Ctril + W, mener du vel?

Jeg bruker hurtigtaster støtt og stadig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 12:21   #70
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

En liten avsporing; er det noen som har link til en kjekk oversikt over ulike tastaturkommandoer? Jeg bruker ikke så mange, men er lærevillig

Gammel, men gjelder fortsatt:
Generelle hurtigtaster
• Windows-logo+L - lås maskinen
• Windows-logo+M - minimer alle vinduene
• Windows-logo+D - vis skrivebordet
• Windows-logo+E - åpne Min datamaskin/utforsker
• Windows-logo - åpner Start-menyen
• Ctrl+Alt+Del - for å få logge på, tilgang til oppgavebehandler, bytte passord m.m.
• Alt+F4 - lukk det aktive elementet, eller lukk det aktive programmet
• Alt+Enter - vis egenskapene for det valgte objektet
• Alt+Tab - bytt mellom de åpne elementene
• F3-tasten - søk etter en fil eller en mappe
• Ctrl+Esc - vis Start-menyen
• F5-tasten - oppdater det aktive vinduet
• Tilbake - vis mappen et nivå opp i Min datamaskin eller Windows utforsker
• Esc - avbryt gjeldende oppgave
Hurtigtaster for tekstredigering (Word, Excel etc.)
• Ctrl+C - kopier
• Ctrl+X - klipp ut
• Ctrl+V - lim inn
• Ctrl+Z - angre
• DEL - slett
• Ctrl+A - merk alle
• Ctrl+S - lagre
• Shift+ piltast - markere tekst (når du står i et dokument)
• Ctrl+K - endre markert tekst til kursiv
• Ctrl+F - endre markert tekst til fet
• Ctrl+U - endre markert tekst til understreket
• Alt - aktiver menylinjen i det aktive programmet, gjenta for å deaktivere
• Pil høyre - åpne den neste menyen til høyre, eller åpne en undermeny
• Pil venstre - åpne den neste menyen til venstre, eller lukk en undermeny
• Alt+understreket bokstav i et menynavn - vis den tilhørende menyen, f.eks. Alt+R for Rediger

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 12:37   #71
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ctrl + K ?
Ctril + W, mener du vel?

Ctrl-W er jo å lukke det vinduet/dokumentet man er i?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 12:42   #72
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Bruker fortsatt tastaturkommandoer. Gull verdt i all tekstbehandling. Men kan fortsatt ikke tøtsj etter 10 år som IT-konsulent :P

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 12:52   #73
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Gammel, men gjelder fortsatt:
Generelle hurtigtaster
• Windows-logo+L - lås maskinen
• Windows-logo+M - minimer alle vinduene
• Windows-logo+D - vis skrivebordet
• Windows-logo+E - åpne Min datamaskin/utforsker
• Windows-logo - åpner Start-menyen
• Ctrl+Alt+Del - for å få logge på, tilgang til oppgavebehandler, bytte passord m.m.
• Alt+F4 - lukk det aktive elementet, eller lukk det aktive programmet
• Alt+Enter - vis egenskapene for det valgte objektet
• Alt+Tab - bytt mellom de åpne elementene
• F3-tasten - søk etter en fil eller en mappe
• Ctrl+Esc - vis Start-menyen
• F5-tasten - oppdater det aktive vinduet
• Tilbake - vis mappen et nivå opp i Min datamaskin eller Windows utforsker
• Esc - avbryt gjeldende oppgave
Hurtigtaster for tekstredigering (Word, Excel etc.)
• Ctrl+C - kopier
• Ctrl+X - klipp ut
• Ctrl+V - lim inn
• Ctrl+Z - angre
• DEL - slett
• Ctrl+A - merk alle
• Ctrl+S - lagre
• Shift+ piltast - markere tekst (når du står i et dokument)
• Ctrl+K - endre markert tekst til kursiv
• Ctrl+F - endre markert tekst til fet
• Ctrl+U - endre markert tekst til understreket
• Alt - aktiver menylinjen i det aktive programmet, gjenta for å deaktivere
• Pil høyre - åpne den neste menyen til høyre, eller åpne en undermeny
• Pil venstre - åpne den neste menyen til venstre, eller lukk en undermeny
• Alt+understreket bokstav i et menynavn - vis den tilhørende menyen, f.eks. Alt+R for Rediger

For excel,
CTRL+K er nå sett inn hyperkobling
CTRL+I er nå bruker eller fjerner kursiv
CTRL+B er nå bruker eller fjerner fet formatering
CTRL+F er nå søk og erstatt

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 13:23   #74
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ctrl-W er jo å lukke det vinduet/dokumentet man er i?

Ikke i Outlook. Det er kontroller navn (i til/kopi/bcc-feltene).

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 13:24   #75
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

For excel,
CTRL+K er nå sett inn hyperkobling
CTRL+I er nå bruker eller fjerner kursiv
CTRL+B er nå bruker eller fjerner fet formatering
CTRL+F er nå søk og erstatt

Det kommer an på om du har engelsk eller norsk installasjon og hvilken utgave. Har du norsk Office 2010 er det som det står i innlegget mitt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 04-03-15 kl 15:22. Årsak: presisering
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 13:44   #76
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Nei. Jeg skriver med én hånd, og bruker musa til alt.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 14:02   #77
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det kommer an på om du har engelsk eller norsk installasjon. Har du norsk er det som det står i innlegget mitt.

Jeg har norsk utgave, Office 2013.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (488,3 KB, 9 visninger)
__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 15:22   #78
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Jeg har presisert litt. Jeg har nemlig 2010. Og norsk. (Og jeg dobbeltsjekket kommandoene.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 15:31   #79
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå jobber jeg i tillegg som konsulent og bytter mellom pcer med norsk og engelsk oppsett, og da begrenser det seg litt.

Ja! Det er så fælt! Bruker jobb-og kundePC parallelt gjennom dagen - den første har engelsk Officepakke og OS, kundens har stort sett likt oppsett på norsk. Det er til å bli hakkande galen av, spesielt Ctrl+F/B blir jeg gaaaal av.

For ikke å snakke om at det er pyton at de to har Ctrl-tast og fn-tasten byttet om på tastaturet. Og nevnte jeg at jeg bruker Mac hjemme på kvelden? Som har "Ctrl"-tasten likt plassert som bare den ene PCen?

Men jeg nekter å bruke mer mus av den grunn.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-15, 15:33   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tastaturkommandoer?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ctrl + K ?
Ctril + W, mener du vel?

Jeg bruker hurtigtaster støtt og stadig.

Ikke hos oss, der er det K. W virker ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no