Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Andre vingleder

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-16, 22:32   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andre vingleder

Av og til er det mest fantastiske det som man ikke ante ville komme. Da jeg startet å drikke vin som hobby var bevegelsesgrunnen helt jordnær og ikke særlig høyverdig - jeg kunne ingenting, og det så gøy ut å kunne noe.

Og det er veldig gøy å kunne noe, det er en fryd i det å lese fra kokkene hvilken vinanbefalinger de vil gi, og ikke bare skjønner du hva de sier, men av og til har du faktisk tenkt i de baner selv!

Men det som er det aller, aller beste - og som har kommet helt uforvarende på meg - er at det å sitte med nesa i et glass vin og snuse etter plommer, blod, pepper og sitron (ikke samtidig da!) det har gjort meg så mye mer oppmerksom på lukter. Og gleden med å komme på besøk til moren min der jeg vokste opp, gå ut av bilen og kjenne hvordan det dufter salt i luften. Herlig! Den deilige salte lukten! Kan ikke huske jeg har kjent den før.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 22:42   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre vingleder

Flott bivirkning!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 23:47   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre vingleder

Fin bivirkning. Jeg tenker stadig jeg bør vie vinen jeg drikker mer oppmerksomhet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 08:23   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre vingleder

Så gøy!
(Jeg trodde først det sto andre ving-leder, og trodde du hadde oversatt det amerikanske utrykket "wing man", og lurte på hva second wing man kunne være. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 11:53   #5
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Andre vingleder

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(Jeg trodde først det sto andre ving-leder, og trodde du hadde oversatt det amerikanske utrykket "wing man", og lurte på hva second wing man kunne være. )

Ikke bare jeg altså....

Men vin er utrolig spennende, enig der - vi drømmer om vincruiseferie når ungene blir så store at vi meg god samvittighet kan fordele de på besteforeldre en 14-dagers tid...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no