Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

bananfluer!!!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 20:24   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Sint!

bananfluer!!!


NOen som har tips ang hvordan man blir kvitt jæklene ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:04   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: bananfluer!!!

Jeg vet hvordan du ikke blir kvitt dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:06   #3
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: bananfluer!!!

Jeg har en drøss og gi bort jeg også, om noen vil ha dem.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:09   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: bananfluer!!!

De liker veldig godt rødvin fant jeg ut da jeg farget garn i rødvin, så nå har jeg dem både på kjøkken og på badet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:09   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: bananfluer!!!

Vi har de vi også og aner ikke hvordan vi skal bli kvitt de små beistene. Ikke særlig delikat.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:11   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: bananfluer!!!

Jeg har nettopp hørt at det hjelper med en blanding av rødvin og zalo. Rødvinen lokker til seg fluene (som vi vet), og zaloen endrer overflatespenningen slik at fluene drukner.

Har ikke fått testet det enda, for jeg har ikke problemet selv. Kjæresten min, derimot... *savne ham og glede meg til neste helg*

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:13   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: bananfluer!!!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har nettopp hørt at det hjelper med en blanding av rødvin og zalo. Rødvinen lokker til seg fluene (som vi vet), og zaloen endrer overflatespenningen slik at fluene drukner.

Har ikke fått testet det enda, for jeg har ikke problemet selv. Kjæresten min, derimot... *savne ham og glede meg til neste helg*

Det kjerringrådet leste jeg på et annet fora i går. Er du der?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:15   #8
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: bananfluer!!!

-vet ikke, men hvor bor de? Jeg har også hatt masse bananfluer i høst, formerer de seg i potteplanter som blomsterfluer?Et godt tips i så fall er jo fyrstikker i blomsterjorda. Jeg har ikke fruktskål stående framme lenger iallefall..

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:22   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: bananfluer!!!

Eplesidereddik og zalo har gjort susen her! Nå har jeg ingen lenger

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:48   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: bananfluer!!!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det kjerringrådet leste jeg på et annet fora i går. Er du der?

Et forum, heter det. :vifte med pekefingeren:

Tror ikke det... jeg leste det ikke igår ihvertfall.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:50   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: bananfluer!!!

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Eplesidereddik og zalo har gjort susen her! Nå har jeg ingen lenger

Det funket overhode ikke her.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:38   #12
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: bananfluer!!!

sambo ba meg informere mine medsammensvorne damer på foreldreprotalen at rødvin og zalo IKKE fungerer..
Men derimot KUN rødvin gjør susen. Lurt å ha de i ett vinglass også , slik at de ikke så lett kan krype ut av det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:41   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: bananfluer!!!

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

sambo ba meg informere mine medsammensvorne damer på foreldreprotalen at rødvin og zalo IKKE fungerer..
Men derimot KUN rødvin gjør susen. Lurt å ha de i ett vinglass også , slik at de ikke så lett kan krype ut av det.

Eller i ei flaske. Da ligger de godt der nede.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no