Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Grønt kort

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 17:39   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Grønt kort

Noen som har det? Jeg har null peiling på golf, men to av barna er superintressert så jeg og sambo vurderer å begynne vi og. Må lese oss litt opp på temaet først....

Men hvor vanskelig er det for en som vil, men som ikke kan noe om det, å ta grønt kort? Er det masse lesing og slikt først? Vanskelig praktisk prøve? Slo litt minigolf for noen år siden....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 17:49   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: grønt kort

Jeg spilte golf når jeg var yngere. Så litt vet jeg. Også vokste jeg opp med golfgale foreldre. En ting er sikkert å være den eneste som ikke spiller golf om mann og barn gjør det er ingen god ide. Hiv deg med.

Det er ikke det at du trenger å bli helt huket, men å forstå hva de snakker om når de snakker om birdie på 11 hull er ganske viktig for forholdet.

Noen har lettere for golf enn andre så hvor vanskelig det er å ta kortet avhenger jo litt fra person til person. Teorien er ikke akkurat vanskelig.

Lykke til.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no