Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 00:43   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi

i forhold til bugaboo syns jeg stokke vinner min stemme pga den er så høy, har flere muligheter, (heise opp og ned, kan bli en caféstol) Handlebaggen blir kjempe stor og er LETT å komme til, den er bedre å trille enn buggis, bedre kontakt med barnet, osv osv osv.. Buggisen er kanskje penere å se på syns jeg, og jeg vil gjerne ha en slik også hvis jeg vinner masse penger, men stokke vinner min stemme her ja..

Jeg liker buggisen mye bedre enn stokke (har hatt begge). Ved evnt. flere smårollinger så er det en, maks to vogner som skal i hus. Og det er buggis cam., og evnt. en bee.
Og jeg synes virkelig ikke stokke kan sammenlignes med buggis overhodet når det gjelder trillekomfort, buggisen er overlegen.
Men som jeg sa tidligere i tråden, plusset med stokken er at man kan ha barnet høyere. Men det er også det eneste plusset. Og det oppveier ikke bla. trillekomforten til buggisen og de andre fordelene, så buggisen vinner glatt her i huset.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no