Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Golf - haster!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 11:44   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Golf - haster!

Vi er helt grønn på glof, men sønnen i huset (9) synes det er så gøy! Nå i ettermiddag drar vi til leilighet som vi skal være i i helga, med golfsimulator. Vi må ha eget utstyr, og lurer derfor på om vi ikke bare skal dra å kjøpe en kølle i hans str og en voksenkølle. Hva koster noe slikt??? Er det noe spesielt vi må tenke på når vi kjøper en? Og hvor får vi kjøpt slikt? Har de på sportsbutikkene eller må vi på golfbanen?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04

Sist redigert av tinkadott : 20-09-07 kl 11:54.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 12:33   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golf - haster!

Helt sikker på at dere må ha med eget utstyr. Jeg har vært i golfsimulator et par ganger, og da har jeg alltid fått låne køller.

Det koster ganske mye å kjøpe køller. Mannen min spiller golf, og jeg blir skremt over hvilket pengesluk det er. (Han må jo selvfølgelig ha fullt antrekk også, for alle mulig og umulig vær.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 12:58   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Golf - haster!

vi kan leie, til 100 kr. Men dette er jo en firmaleil vi har a 3 ganger i året, og tenkte at da kan vi bare kjøpe en til han, så får han spille så mye han vil uten at vi må bekymre oss for at det blir så dyrt....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 13:22   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Golf - haster!

Det er jo en grunn til at det er sett med køller. Det er jo forskjellige vinkler på dem slik at de løfter ballen forskjellig og forskjellig lengde. I teorien skal du kunne gjenta den samme fulle svingen og ballens bane og lengden på slagen varierer med køllens "løft".

Om dere skal ha ett jern tror jeg det enkleste er å ha et 7 eller 8 jern. De er de enkleste å slå med.

Jeg har ikke spilt golf på 20 år, men husker jo litt....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:10   #5
3barnsmamma
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Golf - haster!

Dere kan låne på de fleste golfbaner...

Kanskje greit at poden går et grøntkort kurs først for å se om det er like gøy da. Golfbag med køller koster fort noen tusen.


Jeg har akkurat tatt grøntkort og synes det er kjempegøy

  Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 23:18   #6
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Golf - haster!

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmamma, her.

Dere kan låne på de fleste golfbaner...

Kanskje greit at poden går et grøntkort kurs først for å se om det er like gøy da. Golfbag med køller koster fort noen tusen.


Jeg har akkurat tatt grøntkort og synes det er kjempegøy

Det var til bruk i en simulator. Trenger jo ikke grønt kort der. Selv om det jo er best å ha instruksjon i starten og ikke legge seg til dumme uvaner. Bør få etablert riktig sving så slipper en å få tatt den fra hverandre om en vil begynne å spille.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 17:04   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Golf - haster!

i dag ble det innkjøpt sett! Han er ganske høy, og måtte ha liten damestr. Jeg kan fortsatt like lite om golf, han noe mere Planen er at sambo, jeg og gutten tar grønt kort til våren, så derfor handlet vi også inn golfbok med bilder. Jeg kan ingenting, og gleder meg til å beg å lese i den.

Måtte betale 1500 for bag og 6 køller.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no