Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 12:52   #181
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg blir med om jeg får sponset ei vogn!!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 12:56   #182
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg blir med om jeg får sponset ei vogn!!!

Det må jo finnes en billig brukt Xplory på finn.no. Har du sjekket?

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 12:58   #183
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Ja, men så fattige som vi er nå midt i hussalg og greier (2000,- kroner for takstmann som var her i 5 minutter) så tror jeg jeg holder meg til Quinnyen min en stund til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 13:57   #184
Sunniv@
Fullverdig medlem
 
Sunniv@ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 32
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men at det skal være ukomfortabelt å sitte i den fordi den er rar eller stygg synes jeg er snodig tankegang.

Men du skal slippe å få kjøpe den altså.

Snodig at du tolker det jeg skrev på den måten også. Jeg skrev ikke at den var ukomfortabel å sitte i fordi den var rar eller stygg. Jeg skrev at det så ut som om den var ubehagelig og at den var stygg og at den så rar ut.
Men takk for at du lar meg slippe å kjøpe den.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er fjernt å disse en vogn til DE grader som enkelte gjør, før man har prøvd. Jeg gjorde det jo selv (se bare hovedinnlegget), men etter å ha prøvd den har jeg skiftet syn og har selvfølgelig sluttet å disse vogner kun pga. utseende og annet, før jeg har prøvd den selv.

Ang. det å følge saueflokken, vil jeg vel ikke akkurat påstå at Stokke-eiere gjør det, de skiller seg vel heller litt ut.

Om det å disse en vogn til de grader var ment til meg, så tar jeg den ikke til meg. Jeg har sagt fire ting om den; stygg, snål, ser ukomfortabel og uttrygg ut. De to siste er ikke basert på erfaring. Jeg kan synes en sofa ser ukomfortabel ut, og oppleve det motsatte når jeg setter meg ned i den. Men om den var stygg hadde jeg likevel ikke kjøpt den.
Hvis den ikke var ment til meg, så er det helt greit. Tar ikke til meg det heller.

Og angående saueflokk-kommentaren så var den ment som et svar på dette:

Opprinnelig lagt inn av [B

AprilRyan[/b]] Om noen år, når vognen sannsynligvis har oppnådd konsensus, er de fleste slike tanker rundt utseende helt glemt og den faller ikke utenfor vanlig "smak".

Nå gidder jeg ikke å diskutere den stygge, men så komfortable, ergometisk riktige og utrolig sikre vognen lenger. Eneste grunnen til at jeg fortsatt skriver her er fordi enkelte tilegner meg meninger jeg ikke har. Er gøy å krangle altså, men det er ikke gøy når jeg må gjenta meg selv hele tiden fordi folk ikke ser så nøye på hva jeg egentlig skriver og dermed tolker meg feil.

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 13:59   #185
Sunniv@
Fullverdig medlem
 
Sunniv@ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 32
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Brukte litt tid på å poste det innlegget, for jeg måtte finne ut om det gikk an å mistolkes. Men jeg fant ut at det gjør det nok helt sikkert, for den som vil.

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:00   #186
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, den er ikke fin.

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:01   #187
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Slike vogner som Stokke og Bugaboo er så åpne i sportsdelen. Barnet sitter jo helt ubeskyttet i forhold til en tradisjonell sportsvogn. Mulig jeg er litt gammeldags der, men det ser så trekkfullt og kaldt ut.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:03   #188
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Blir jo ikke så trekkfullt om hetten er oppe. Jeg synes ikke minsten satt noe særlig trekkfullt i den i forhold til i Quinnyvognen. Når hetten var oppe, altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:03   #189
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Har sett den i bruk, måtte se to ganger for jeg trodde de trillet barnet i spisestolen sin.

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:17   #190
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Sunniv@, her.

Nei, det er helt grusomt for dem. Skrev jeg det?

Nå vet ikke jeg hva du legger i det at noe ikke ser behagelig ut, men ja, jeg tolket det dit hen.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:32   #191
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Sessa, her.

Har sett den i bruk, måtte se to ganger for jeg trodde de trillet barnet i spisestolen sin.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:15   #192
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Slike vogner som Stokke og Bugaboo er så åpne i sportsdelen. Barnet sitter jo helt ubeskyttet i forhold til en tradisjonell sportsvogn. Mulig jeg er litt gammeldags der, men det ser så trekkfullt og kaldt ut.

Enig. Barne skal jo ha det koselig og lunt

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 18:29   #193
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Slike vogner som Stokke og Bugaboo er så åpne i sportsdelen. Barnet sitter jo helt ubeskyttet i forhold til en tradisjonell sportsvogn. Mulig jeg er litt gammeldags der, men det ser så trekkfullt og kaldt ut.

Bugaboovognen vår er mye mer lun enn Simo sportsvognen vi har til soving i barnehagen. Nesten så jeg ikke ville bruke den til sovevogn siden han var vant til å sove så lunt hjemme.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 19:33   #194
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jepp, buggisen er kjempelun. Mye lunere enn den store, 4-hjulingsdråget vi har hatt, og lunere enn Quinnyen.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 19:49   #195
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Både Stokke og Bugaboo har gode, romslige kalesjer som gjør vogna lun.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:22   #196
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Både Stokke og Bugaboo har gode, romslige kalesjer som gjør vogna lun.

Nemlig. Jeg trodde også alltid at den var lite lun helt til jeg hadde minsten oppi og prøvde. Lurer på hvor mange som disser vogna som egentlig har prøvd den, og hvor mange av de som er "imot" den her som endrer mening om en stund, slik jeg gjorde.
Men den kan virke litt "skranglete" til tider, men nå er den jo uansett mye bedre enn den jeg har. Men skulle jeg kjøpt en vogn hadde jeg nok heller gått for OTH. Tror jeg. Mest pga. trappegreia, om det virkelig er sånn at vogna blir ødelagt av å dras opp og ned trapper uten å slå inn understellet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:46   #197
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Både Stokke og Bugaboo har gode, romslige kalesjer som gjør vogna lun.

Synes ikke Stokke er i nærheten av å være like lun som Bugaboo. Så Stokkevognen ble bare brukt som sovevogn, når det var kaldt, til nød.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:50   #198
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Synes ikke Stokke er i nærheten av å være like lun som Bugaboo. Så Stokkevognen ble bare brukt som sovevogn, når det var kaldt, til nød.

Det synes ikk jeg heller.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:37   #199
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Både Stokke og Bugaboo har gode, romslige kalesjer som gjør vogna lun.

Men, om kalesjen er nede, så er den ikke noe særlig lun, synes jeg. Hele kroppen er jo synlig/fremme. I en vanlig sportsvogn har man sidevegger og litt mer beskyttelse.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:39   #200
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei

__________________
Mamma til fem+
Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no