Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trenger jeg en airfryer?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-22, 21:19   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er min spesialitet, faktisk.

Hahahaha. Unnskyld, men hahahahaha. Og fnis.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:34   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hahahaha. Unnskyld, men hahahahaha. Og fnis.

Ja, det skulle jo stå vårruller, som dere sikkert skjønte ( ), men det har vi aldri heller. Det er godt, for all del, gode vårruller er skikkelig godt. (Og ekle vårruller tilsvarende vondt.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:37   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

I grunnen sparte jeg masse penger på denne tråden. Penger jeg brukte etter å ha blitt påvirket i en annen tråd til å kjøpe en vase jeg ikke trengte… Sånt sett kan man jo si at FP går opp i opp.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:43   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 07:33   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg trenger en, det er jeg sikker på. Men jeg har ikke plass.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 07:46   #26
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg har akkurat tint to bagels på 5 minutt i min AF. Den står på benken og er jevnlig i bruk.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 07:59   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg trenger en, det er jeg sikker på. Men jeg har ikke plass.

Den tar overraskende mye plass.

Vår står oppå kjøleskapet når den ikke er i bruk, for vi har ikke nok kjøkkenbenk til å ha den stående fremme hele tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 11:22   #28
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Nei.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 11:31   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jag har vurdert det og har lest om de forskjellige men vi spiser ikke så mye fritert mat og er ikke noe glad i mange sånne kjøkkenmaskiner til oppbevaring.
Har sett at man kan lage donuts i den men kan ikke kjøpe en bare for å prøve det..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 13:45   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg og eldste vil ha ha, men vi har virkelig ikke plass! Minikjøkken!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 13:53   #31
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg vurderer en mikro med varmluftsovn. De må sikkert forvarmes og dekker ikke funksjonen? Vi trenger uansett ny mikro.

Jeg så noen steke rundstykker i airfryeren. Det så kjekt ut, men jeg har jo ovn tilgjengelig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 13:54   #32
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg hadde noen runder med meg selv før jeg fant ut at jeg kunne tolerere én elektrisk kjøkkendings utover kjøkkenmaskinen som bor i boden. Det er min lille Tassimo kaffemaskin. Ingen vannkoker, ingen micro, ikke vaffeljern. Jeg har ikke en gang varmluftsovn.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 14:19   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg har heller ikke mange dingser, Retz. Har mikro, men den står inni et skap på kjøkkenet, og ikke på benken. Det eneste jeg har på benken er kaffetrakter. Ellers eier jeg ikke vaffeljern. Savner det ikke heller. Har hatt det før, men det ble ikke brukt. Har heller ikke kjøkkenmaskin (fikk til bryllupet, brukt én gang, ga den bort senere.) Til mitt bruk holder det med håndmikser og stavmikser. Jeg kan ikke spise gjær, så jeg trenger ikke noe som kan elte. Derfor er det heller ikke vits i å kunne tine gjærbakst i en airfryer. Jeg lager aniskringler én gang i året, til de andre, og da får jeg klare meg uten kjøkkenmaskin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 14:45   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Vi har: Ovn med varmluft. På kjøkkenbenken/v og til i et skap: Micro, kaffitrakter, vannkoker, airfryer.
I skapet under benken er det kjøkkenmaskin med godt med tilbehør (stort sett bre den hurtigmikseren til å lage smoothie som benyttes da) toastjern, dobbelt vaffeljern og stavmikser med godt med tilbehør. I spisestua står brødrister til 4 skiver.
Og under kjøkkenbordet, fortsatt i esken sin, urørt, en juise-lager svigerfr ga oss i julegave for en del år siden... den blør vi kanskje regifte...
Ja, og i kjelleren har vi stor takke. Og raclette.

TROOOOOOR det er det vi har av kjøkkendippedutter.

Airfryeren vår er til 4 personer, tror et er 2 store og 2 små, vi er 5 og den er tidvis litt liten. Den brukes ikke sånn allverdens mye, men nok til at den har fått plass innerst i hjørnet på benken (mye fordi de er ikke plass til den i skapet under)

Men man TRENGER ikke en sånn... den er vel også et resultat av "julegave fra svigerfar" som en del år besto av kjøkkendippedutter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 14:46   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Vi har uendelig mange kjøkkenduppeditter.

Kaffemaskinen og kjøkkenmaskinen står på benken hele tiden. Resten står i kjøkkenskap eller i boden. Brødristeren flyttes opp og ned, opp og ned fra den skuffen hvor den har plass. Den brukes flere ganger daglig. Hadde vi hatt mer kjøkkenbenk hadde den fått stå der fast.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 16-03-22 kl 15:29.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 15:12   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

På benken står kaffemaskinen (brukes hver dag), brødrister og vannkoker (begge deler brukes ofte).

I kjelleren bor kaffetrakteren - tas opp til jul og bursdager.

I skapene bor dobbelt vaffeljern (brukes regelmessig, flere ganger i året i alle fall), smoothiemaskin (brukes ikke mer for øyeblikket), blender (for stor og tungvint til at den brukes noe særlig), stavmiksersett (brukes relativt mye), kjøkkenmaskin (brukes til alle kaker og gjærdeiger og har brukt den 3-4 ganger til leverpostei og fiskekaker (kverndelen)), håndmikser uten bolle (brukte den nylig til å piske krem), toastjern (lite i bruk nå om dagen, det går vel i perioder for ungdommene).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 16:06   #37
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Trur airfryer er den luraste kjøkenmaskina me har. Står framme heile tida, brukar den fleire gongar i veka og så ofte som mogleg heller den enn ovnen.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 16:18   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har tenkt at det trenger jeg ikke, men nå lurer jeg på om jeg skulle ha byttet ut mikroen med en airfryer.

Det ville jeg virkelig ikke gjort. Mikroen kan brukes til mye mer enn airfryeren, mener jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 17:15   #39
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Jeg blir ikke helt venn med mikroen, så det er derfor jeg vurderer det. Det ikke så lett når man har en avansert mikro, og ingen bruksanvisning.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-22, 10:27   #40
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det ikke så lett når man har en avansert mikro, og ingen bruksanvisning.

Sjekk om du finner bruksanvisning på nett. Vi har også avansert mikroovn, fant ikke bruksanvisningen, men den lå heldigvis på nett. Jeg har også fått tilsendt bruksanvisninger fra leverandør ved et par anledninger, vi surrer ofte bort de som følger med varen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no