Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange pølser spiser du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor mange pølser?
Ingen!! 6 5,66%
1 15 14,15%
2 64 60,38%
3 25 23,58%
4 6 5,66%
Flere enn fire 4 3,77%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-22, 20:09   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Ja, jeg skjønte det. Men da syns jeg heller man kan selge lodd, sette opp donasjonsmuligheter etc. enn å selge menyer der halvparten blir liggende igjen på fleres tallerken. Selger man ting enkeltvis er det lettere å ta vare på det som blir til overs.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 15-03-22 kl 21:36.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 20:20   #42
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke så glad i wienerpølse, men hvis det er det som er mattilbudet, så spiser jeg trolig 1.

Jeg vil i så fall ha med lompe og ikke brød.

Samme her. To om jeg er veldig sulten.

Jeg ville også foretrukket å betale enkeltvis. Vipps er genialt.


Sist redigert av løve70 : 15-03-22 kl 20:32.
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 20:32   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ville du betalt 100kr for det om du fikk med kaffe og kake? Og det kostet 50kr for ungene? Og pengene gikk til en god sak?

Ja, det tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 20:35   #44
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg kan skyte inn at for min del ville det blitt full valuta for pengene. Liker wienerpølser, lomper, ketsjup, sennep, sprøstekt løk, kaker, kaffe, saft og korpsmusikk.

Da er vi to.

Korpset her har gjort det slik et par ganger, men kun med kake, kaffe og saft.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 20:42   #45
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mendet blir jo veldig med matsvinn med en menyløsning.

Det er tenkt at man forsyner seg selv. Type buffet. Så det blir ikke den type svinn. Restene blir pølsegryte på øvelseshelg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 20:57   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er tenkt at man forsyner seg selv. Type buffet. Så det blir ikke den type svinn. Restene blir pølsegryte på øvelseshelg.

Er det noe dere har erfaring med? Ser for meg at folk (barn) forsyner seg med veldig mye mer enn de faktisk spiser. Om dere har andre erfaringer er det jo bare å kjøre på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 21:08   #47
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det noe dere har erfaring med? Ser for meg at folk (barn) forsyner seg med veldig mye mer enn de faktisk spiser. Om dere har andre erfaringer er det jo bare å kjøre på.

Nei ingen erfaring. Men det vil være voksne ved «disken» hele tiden. Og følge med på at ingen tar fem pølser i slengen. Men det er jo ulempen med selvbetjening. At noen forsyner seg helt uten magemål.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 21:09   #48
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Jeg hater å kaste mat og tar som regel med meg alle rester (ja fra asjettene) hjem til hønene.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 21:13   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Selvbetjening for 400 pax er ambisiøst.

Å vurdere innkjøp som matcher 400 pax er også vanskelig. Om man kjøper «fullpensjon»-billett er det lite ok å gå tom for mat, og større fare for å overhandle. Stykkpris er enklere å budsjettere, er det tomt så er det tomt, og man har ikke «solgt» noe «kunden» ikke får.

Inngangsbillett pluss stkpris pr vare øker målgruppe og senker terskel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 21:37   #50
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Selvbetjening for 400 pax er ambisiøst.

Å vurdere innkjøp som matcher 400 pax er også vanskelig. Om man kjøper «fullpensjon»-billett er det lite ok å gå tom for mat, og større fare for å overhandle. Stykkpris er enklere å budsjettere, er det tomt så er det tomt, og man har ikke «solgt» noe «kunden» ikke får.

Inngangsbillett pluss stkpris pr vare øker målgruppe og senker terskel.

De er godt spred. Konseptet er 200 unger som skal spille 15 minutters konserter på mange forskjellige steder spredt utover mange timer. Det koster ikke noe å komme inn og man må ikke kjøpe mat. Mat er bare et tilbud til de som ønsker det. Men erfaringsmessig (vi har aldri stått for maten men jeg har jo vært med på arrangementet mange ganger) er mange sultne og tar middagen der. Men siden det spilles konserter hele tiden blir trykket fordelt utover ganske lang tid. Og ingen betaler for mat som ikke finnes.

Vi kommer til å kjøpe inn 1200 pølser med tilbehør. Det er uproblematisk om vi får mye til overs da pølser fint kan fryses. Men planen er pølsegryte til 30 søndag og evt pølse i lompe lørdag. Til 30. så vi har en plan. Utfordringen er å ikke varme for mye når det går mot slutten.
Vipps er en selvfølge (er det ikke?) og så lite kontanter som mulig.
Kanskje vi også skal selge til stkpris 30kr pølsa. Men det blir uoversiktlig å holde orden på tror jeg?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:10   #51
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Jeg ville tatt en inngangsbillett for å komme inn (helt vanlig i vårt korps) og så solgt mat i tillegg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:34   #52
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg ville tatt en inngangsbillett for å komme inn (helt vanlig i vårt korps) og så solgt mat i tillegg.

Det er ikke vårt arrangement. Så det har vi ikke mulighet til. Vi er bare «leid inn» for å selge mat.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:41   #53
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er ikke vårt arrangement. Så det har vi ikke mulighet til. Vi er bare «leid inn» for å selge mat.

Åh sånn ja. Ja ok. Men hvorfor er stykkprissalg uaktuelt?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 22:42   #54
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kanskje vi også skal selge til stkpris 30kr pølsa. Men det blir uoversiktlig å holde orden på tror jeg?

Man trenger jo ikke å sjekke betalingene så nøye, hvis det er selvbetjening og eget ansvar for å betale tror jeg de fleste gjør riktig opp for seg, altså.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 23:22   #55
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Jeg er storspist, og spiser glatt 4+ pølser, men hadde begrenset meg om det var stykkpris.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 06:42   #56
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg kan skyte inn at for min del ville det blitt full valuta for pengene. Liker wienerpølser, lomper, ketsjup, sennep, sprøstekt løk, kaker, kaffe, saft og korpsmusikk.

Jeg også, kanskje minus korpsmusikk, men hadde glatt tatt med det også for en god sak. Jeg kunne godt betalt i hvert fall en 100-lapp for alt dette.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 08:09   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Mens jeg er skeptisk til ganske høy pris for alle, det hadde glatt utestengt meg for et par år siden. Det er mindre synlig at det kun blir en pølse på barnet istedet for at ingen spiser noe.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 08:17   #58
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Et sånt opplegg midt i middagstida på en travel dag er genialt, synes jeg. Mindre styr for både dem som skal selge og dem som skal kjøpe. Vi har pleid å gjøre noe liknende på arrangementer på skolen hos oss, har funket utmerket. Da har man også hatt en "familiepris", sånn at det ikke skal bli så skrekkelig dyrt om man har flere barn.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 08:49   #59
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Jeg er glad i pølser, men ikke i pølsebrød. Jeg hadde nok spist 3 stykker og tatt lompe på dersom det var en mulighet. Jeg hadde blitt veldig begeistret om det var mulig å få potetmos i stedet.

For meg hadde 100 kr vært greit, og siden jeg er glad i både pølse, kaffe og kake så hadde jeg fått valuta for pengene også.

For vår familie ville det kostet 300 kr den gangen jeg hadde små barn som spiste pølse og det ville ikke vært en upris dersom vi spiste oss mette.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 09:06   #60
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Åh sånn ja. Ja ok. Men hvorfor er stykkprissalg uaktuelt?

Vi har forholdsvis lite mannskap. Og det er utrolig mange som skal spise. Så det er for å holde det enkelt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no