Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Amazon, klær/sko/vesker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 14:50   #1
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Amazon, klær/sko/vesker?

Jeg har et lite luksus"problem", har fått et gavekort via jobb på 99$ på Amazon, som jeg selvsagt vil forsøke å få brukt snart, det brenner i mailboksen . Men hva i alle dager kjøper jeg?? Jeg har sett at man kan få alt fra A til Å der, men vil helst ha noe innen klær, sko eller vesker, til meg selv. Det er en veritabel jungel der, jeg ser ikke skogen for bare trær. Kunne trengt noen gode forslag fra dere med svart belte i (nett)shopping !

Enlighten me, please !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 19:44   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amazon, klær/sko/vesker?

Dessverre er det endel som ikke kan sendes til Norge. Det vil du få beskjed om i kassen. Har fått det på mye forskjellig; sko, matbokser, babyutstyr... Jeg handler mye bøker og filmer der Bruker Ebay til det jeg ikke får kjøpt på Amazon, men det hjelper jo ikke deg noe særlig siden du har gavekort på Amazon... Vær obs på at du må betale toll og avgifter på kjøpsbeløp over kr 200,-, så greit å dele opp hvis det er artikler under den prisen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no