Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvordan fester jeg et barn på 130 cm og 25 kilo?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-13, 07:56   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan fester jeg et barn på 130 cm og 25 kilo?

Men et ekstra barn har vi ikke plass til, vi har to bakover, og 30 cm mellom dem. Så vi har ikke ekstra barnsamtidig med våre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 07:59   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fester jeg et barn på 130 cm og 25 kilo?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Først skal vi ha med mine to voksne svigerinner et stykke. De sitter med vanlig sele. En gang må man slippe taket. De kan kjøre selv, da er det vel greit....

Da er det greit.

Snuppa på 8 har venninner som er høye (og trolig også tunge nok) til å ikke sitte i sete. Da ser jeg an hva foreldrene deres gjør, og tar en prat med dem. Men unger under 135 SKAL sitte i sete så lenge jeg er i bilen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 22:52   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan fester jeg et barn på 130 cm og 25 kilo?

Gutten ga utrykk for å ikke like bilstoler, så jeg antar han pleier sitte på pute til vanlig, men satt der nå, og det hele gikk fint.

Og ja, de voksne passasjerene fikk sitte med bare vanlig sele, og nå har vi igjen to bakovervendte seter i bilen med våre to i, og jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å snu Knerten, det virker mye mer fornuftig å ha ham den veien der...

Vel, tiden gjør meg vel moden...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no