Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal sports-BH være samme størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 13:04   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal sports-BH være samme størrelse?

Jeg er blant de som de siste årene har gått opp i cup og ned i omkrets og funnet meg BH'er som sitter godt. Men nå skal jeg bestille en sports-BH på nett (jada, jeg vet, jeg burde prøvd den), og gjelder det samme da? Eller bør jeg gå opp en størrelse i omkrets ettersom jeg muligens ikke kommer meg inn i den ellers? Og skal jeg da ned en størrelse i cup?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:59   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Jeg ville virkelig ikke kjøpt dette på nett. Virkelig ikke. For meg er det viktigste at jeg blir tilstrekkelig flatbrysta (at brystene presses passelig mye inn mot kroppen), og jeg må ta hoppetesten for å forsikre meg om det. I tillegg synes jeg enkelte bher man skal dra over hodet er virkelig vanskelige å få av og på, og jeg vil helst prøve om jeg får det til før jeg kjøper.

De hadde mange ulike varianter på g-sport på Strømmen storsenter da jeg shoppet der for et år siden, ulike modeller og størrelser, mange var altfor store i cup til meg. Kanskje det er verdt et forsøk?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:32   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Jeg har kjøpt en fra Freya hos Bravissimo og der stemte størrelsen på en prikk Satt som et skudd under trening gjorde den også, så den anbefaler jeg glatt. Skal legge inn link senere (det er den som finnes i rosa også)

Jeg har dog lest at de som har kjøpt shockabsorber elns ikke har fått størrelsen til å passe sånn direkte.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:38   #4
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Var det ikke Palmen som nylig hadde en shoppingbonanza på sportsbh og som solgte flere videre? Kanskje Palmen vet mer?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:24   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Shockabsorberen er liten i størrelsen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:32   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Jeg bestilte Shockabsorber på nett og bommet totalt på størrelsen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:04   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Shockabsorberen er liten i størrelsen.

Jepp. Men de andre sports-BH'ene de har på Bravissimo har jeg i samme størrelse som vanlige BH'er (ja, jeg har alle )

Den fra Freya er min favoritt også, sikkert den samme som m2 snakker om.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:07   #8
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Er den fra Freya bedre enn Shock Absorber?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:08   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Er den fra Freya bedre enn Shock Absorber?

Det synes jeg ja.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:28   #10
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Hvilken fra Freya?

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:48   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Shockabsorberen er liten i størrelsen.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg bestilte Shockabsorber på nett og bommet totalt på størrelsen.

Jeg fulgte tips etter at Teo hadde bommet og da fikk jeg riktig størrelse. Jeg fullstendig elsker mine shock absorbers! Går de å kjøpe i butikk i Norge? I tilfelle kan du jo kjøpe en der og så kjøpe fler på nett etterpå. Jeg har 65F i vanlig Freya-BH og 70E i Shock absorber. Du bør velge den shock absorber som har mest støtte.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:02   #12
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Jeg har fått anbefalt en fra M&S (som jeg uansett skal bestille noe fra), jeg har praktisk talt alle de vanlige bh'ene mine derfra og vet hvilken størrelse jeg vanligvis bruker, men jeg er litt redd for at den "ned i omkrets og opp i cup" skal føre til slakke cup'er og at jeg nesten ikke får på meg saken. Jeg tror jeg sjanser på å gå ned en i cup, i hvert fall, det er jo dumt om den ikke sitter stramt nok over brystet? Så får jeg heller selge den videre og prøve noe annet hvis den ikke passer. Den er ganske billig, nemlig.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:14   #13
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Hvilken er det du tenker og bestille, Acsa? Link.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:23   #14
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

http://www.marksandspencer.com/Impac...2Cn%3A52459031

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:32   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

De har shock-absorber på Løplabbet. Men er ikke sikker på størrelsesutvalget da, tror kanskje ikke det er all verdens.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:34   #16
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal sports-BH være samme størrelse?

Jeg kjøpte Shock absorber på Bravissimo og fikk hjelp i butikken der og jeg kjøpte nøyaktig samme størrelse som alle andre BH-er jeg har kjøpt etter tilpasning.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no