Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telerot

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 19:49   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Telerot

Endelig hadde eg funne ut av kva abonnement eg skulle ha til min nye mobil og satte meg ned for å bestille. Valgte mobil og alt. Så kjem eg til den artige sida der eg skal legge inn opplysningane om eigar. Eg skriver freidig inn mitt navn og slike ting.
Men neida, eg får ikkje lov til å bestille noko. For eg står ikkje som eigar av noverande abonnement. Greit nok. Skriver så inn mannen sine opplysninger sidan det skal ligge under han.
Men atter ein gong får me nei. For det er ikkje han som eiger telefonnr. det er det eg som gjer.
Så prøver me med litt forskjellige varianter av firma navn og navnet hans. Men nei. Det går rett og slett ikkje.
Så mannen må først ta ein telefon til telerot, som misforstår og kun skifter økonomisk ansvarlig på nr. Det hjelper lite. Me får framleis ikkje endra noko.
Ny telefon blir tatt. Og då får mannen nokre papirer tilsendt på mail som må fyllast ut og sendast tilbake. Ikkje noko mail der nei.

Så enden på visa er at eg framleis må vente med å bestille. Først må eg få alt over på meg. Noko som i telerot tid, kan ta lang tid.

Av og til undrar eg meg over om slike store bedrifter går inn for å gjera ting så vanskelig som overhode mulig.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 20:16   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telerot

Urk og akk. Ja, eg trur du har eit poeng i den siste setningen din.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 20:18   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telerot

Berre ikkje få meg i gang anngåande lånekassen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 21:11   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telerot

Eller meg angåande posten. Då har me det gåande

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:41   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telerot

Posten er eg litt meir tolmodig med. Men det har nok med at mamma jobba der i 25 år, eg jobba der litt og eg kjenner ein god del av dei som leverer posten og er på postkontoret. ( inntil vidare i alle fall. Det forsvinner om nokre veker det og )

Og så har me jo: No er Alle Vanskelig ( NAV )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 07:37   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telerot

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.


Og så har me jo: No er Alle Vanskelig ( NAV )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no