Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-07, 22:11   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så utrolig deilig med så stor hage. Nok av plass til både unger og bikkje.

Bikkjer og katt ...og alle tre løper rundt bena våre her.

Datteren min har en Jack Russell terrier som er gravid.Termin 29 mai.
3 små valper, og i dag er UL bildene pent plassert i glass og ramme.
Vært på UL to ganger.Første gang så de nesten ingenting, så hun fikk en til gratis
Kunstig befruktet.

Her skal bli liv...
Hun fyller 18 år 27 mai , og lurte på om ikke jeg kunne passe Akira da den kvelden hun fyllersom er en lørdag.Kan bli voldsomt spennende det ja.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:21   #22
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Ååååå så nydelig en Sheltie Sheltier er de nydeligste hundene i hele verden. Herlig med en sånn hage å boltre seg i for både tobeinte og firbeinte.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:27   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Ååååå så nydelig en Sheltie Sheltier er de nydeligste hundene i hele verden. Herlig med en sånn hage å boltre seg i for både tobeinte og firbeinte.

Vår Sheltie er en Sobel Merle, lysere i fargene og den har blå øyne
Han er utrolig lettdressert, og har et nydelig lynne.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:28   #24
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Så, denne hunden til din datter; er det type bestillingssvangerskap da eller noe? Altså med intensjoner om salg? *ikke inne på dette med dyr*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:35   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så, denne hunden til din datter; er det type bestillingssvangerskap da eller noe? Altså med intensjoner om salg? *ikke inne på dette med dyr*

Ja og nei.

Akira har en veldig god stamtavle og det har faren til disse tre valpene også.
Men min datter er spesielt dyreinteressert.
Skal bli Agronom og går nå på landbruksskole.

Hun skal beholde en valp selv, de som eier faren skal ha en , og en blir solgt.
Så det blir nok ikke noe gullgruve dette akkurat med. veterinærutgifter,chipping og alt som skal til.

Jeg er overhodet ikke "ikke inne" på dette jeg heller, har aldri hatt noen gravide hunder, fortrekker hannhunder, selvom jeg har hatt tisper.

Svangerskapet er planlagt og mye av dette kommer til å bli en del av noe hun skal gjøre i forbindelse med skolen.Hun vil også få hele sommeren til å holde på med valpene.
Sånn helt det ultimate, budre ikke Akira blitt gravid på første forsøk,valpene kommer litt før skolen slutter , men det er mye fri i juni.
Etter samråd med skole og veterinær, bestemte hun seg for å prøve.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:35   #26
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Så fint dere får det. Deilig med stor hage.
En liten Jack står forøvrig høyt i kurs ved neste hundekjøp her i huset.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:58   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Kjempefin og stor hage, er litt misunnelig på bringebærhekkene. Når jeg er på besøk hos tante "sørpå", sjekker jeg alltid bringebærhekken først.

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

og noen glasskuler i gammelt tauverk

Kavler? Jeg så noen i en kasse i en bruktbutikk her i Tromsø i dag.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 23:07   #28
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vår Sheltie er en Sobel Merle, lysere i fargene og den har blå øyne
Han er utrolig lettdressert, og har et nydelig lynne.

Vi (dvs foreldrene mine) hadde en "vanlig" sobel, han var veldig lik hunden som er avbildet på forsiden til NSSKs hjemmeside. Ønsker meg veldig en ny, men Nobus er jo allergisk så det blir med drømmen

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 23:15   #29
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

En fin hage, en grom gutt og en kjempe nydelig hund, Shetland sheepdog eller sheltie som de også kalles er den nydeligste hunderasen jeg vet om, har selv hatt en

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03

Sist redigert av Mor til 4 : 28-04-07 kl 23:21.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:12   #30
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Bikkjer og katt ...og alle tre løper rundt bena våre her.

Datteren min har en Jack Russell terrier som er gravid.Termin 29 mai.
3 små valper, og i dag er UL bildene pent plassert i glass og ramme.
Vært på UL to ganger.Første gang så de nesten ingenting, så hun fikk en til gratis
Kunstig befruktet.

Her skal bli liv...
Hun fyller 18 år 27 mai , og lurte på om ikke jeg kunne passe Akira da den kvelden hun fyllersom er en lørdag.Kan bli voldsomt spennende det ja.

Gulp! Er hunder til ultralyd nå til dags? Ingenting er som det var, gitt.

Kjempeflott hage forresten. Jeg har jo bare sett den full av snø.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:20   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bildeserie fra vår hage og klargjøring av den

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Gulp! Er hunder til ultralyd nå til dags? Ingenting er som det var, gitt.

Kjempeflott hage forresten. Jeg har jo bare sett den full av snø.

Hagen er ganske mye bedre nå.Helt nydelig
I dag har det vært sommer ærmest her
olen har varmet veldig godt, og middag ble spist ute

Hun dyregærne 18-åringen (straks 18) tar den helt ut som du skjønner, når det gjelder dyr
Et par fem hakk verre en oss andre
Men, hun har betalt det selv.Alt sammen.Befruktnigen og UL.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no