Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 19:37   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Tipper du hadde Super Rich Repair, Elinblu. Den gjorde nix, nada, ingenting for min hud; jeg ble bare enda tørrere av den. Derimot funker Intensive Moisture Balance, som er tynnere, men som inneholder både fukt og fett. Jeg trenger begge deler, og Super Rich gir bare fett, ergo tørker huden under ut.

Akkurat nå har jeg kremer fra PCA Skin (ikke fornøyd) og Decleor Harmonie et eller annet, og sistnevnte er forbausende bra til å være såpass flytende. Jeg har supertørr OG fuktfattig hud, så jeg trenger litt krutt.

Ang. peeling går det fint an å bruke en rensekrem som masseres inn, for så å fjernes med en myk vaskeklut. Det erstatter det ekstra trinnet, og man føler seg superren etterpå. Den beste jeg har prøvd, er denne, og jeg overveier seriøst å kjøpe den i den største størrelsen. Den fjerner i tillegg sminke, og den tilhørende kluten (likner egentlig på en tynn gas-klut) gjør at huden får en lett peeling, også. Jeg bestilte fra nettsiden, og det tok ikke mange dagene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:40   #22
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.863
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Prøvd decubal?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:00   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Tipper du hadde Super Rich Repair, Elinblu. Den gjorde nix, nada, ingenting for min hud; jeg ble bare enda tørrere av den. Derimot funker Intensive Moisture Balance, som er tynnere, men som inneholder både fukt og fett. Jeg trenger begge deler, og Super Rich gir bare fett, ergo tørker huden under ut.

Jeg mener jeg har prøvd begge deler, men det begynner å bli noen år siden. Den med den idiotiske lokkpatenten funket best.

Decubal har jeg bare hatt som krem for resten av kroppen, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:03   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Hmm, jeg har en tester på PCA Skin SilkCoat Balm som du kan få, dersom du er interessert? Det er den rikeste kremen derfra, men jeg er sær, så her blir den bare liggende. Bare gi et pip dersom det er interessant.

Evt. burde du ta en titt på Body Shop Hemp Face Protector dersom den fortsatt finnes. Den reddet meg gjennom et par vintre da jeg hadde ekstremt tørr hud. Den lukter ikke like ille som håndkremen i samme serie.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:07   #25
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.


Evt. burde du ta en titt på Body Shop Hemp Face Protector dersom den fortsatt finnes. Den reddet meg gjennom et par vintre da jeg hadde ekstremt tørr hud. Den lukter ikke like ille som håndkremen i samme serie.

Den finnes ikke lenger.

Dvs, hvis det er den "vanlige" Hemp-kremen du mener, jeg husker ikke hva den heter/het i farten.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:35   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hmm, jeg har en tester på PCA Skin SilkCoat Balm som du kan få, dersom du er interessert? Det er den rikeste kremen derfra, men jeg er sær, så her blir den bare liggende. Bare gi et pip dersom det er interessant.

Ja, tusen takk, det vil jeg gjerne ha!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:00   #27
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg Bruker Elisabeth Ardens Eight Hour Cream. Jeg er _veldig tørr i panne, øyenbryn og på nesen, og den kremen er den eneste som holder hele dagen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:01   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg Bruker Elisabeth Ardens Eight Hour Cream. Jeg er _veldig tørr i panne, øyenbryn og på nesen, og den kremen er den eneste som holder hele dagen.

Problemet med den er at den lukter høgg og er klissete.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:04   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Problemet med den er at den lukter høgg og er klissete.

Jepp. Men jeg har ikke funnet noe som virker like bra. Hun har forresten en egen Eight Hour Cream til ansiktet, og den er ikke så klissete og lukter ikke så vondt, men om jeg bruker den må jeg smøre meg flere ganger i løpet av dagen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:12   #30
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg elsker decleor sin maske hydra floral. Bruker den som nattkrem et par ganger i uka. Kan bestilles på feelunique.co.uk. Ellers har jeg klart meg ganske bra denne vinteren med origins sine produkter. Kan kjøpes på tax free eller esthetique.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:19   #31
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Huden trenger både fukt og fett, veldig ofte er det fukt huden trenger, selv om vi tror det er fett. Jeg er litt frelst på Decleor om dagen, men Intensive moisture balance fra Dermalogica er også veldig god.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:21   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Huden trenger både fukt og fett, veldig ofte er det fukt huden trenger, selv om vi tror det er fett. Jeg er litt frelst på Decleor om dagen, men Intensive moisture balance fra Dermalogica er også veldig god.

Ja, det er litt den følelsen jeg har også. Derfor tenker jeg at å bruke Locobase Repair hver natt, som jeg gjør nå, egentlig ikke er så lurt. Det er likevel nødvendig for å unngå å begynne å flasse.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:24   #33
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Den vil nok flasse et par dager, men jeg tør nesten vedde på at det går seg til i løpet av en uke. Decleor har en veldig fet night balm, som jeg bruker innimellom, men ellers holder det med rik fuktighetskrem, og jeg har i utgangpunktet veldig tørr hud.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:24   #34
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Locobase repair er jo innmari feit. Den er egentlig mest egnet til sånne knallharde partier på albuer og eksem som er helt knallhardt. Som hudkrem er den ikke så egnet, den er alt for feit, lukker huden inne så det ikke kommer luft til. Det skal i hvertfall teoretisk være bedre med en litt lettere krem med noe mindre fettinnhold uten at man skal ha sånne svindyre kremer som er mest vann.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:25   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Decleor-produktene er de gule pakningene, ikke sant? De lukter så ekkelt, og jeg synes jeg klør litt av dem. Har hatt en del forskjellige prøver.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:28   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg hadde en a-vitaminkrem engang, den fungerte veldig bra på huden min og fjernet flassinga. Men det var vel nettopp det den kremen gjorde - fjernet døde hudceller. Så jeg burde sikkert hatt noe fuktighetskrem i tillegg. Nå bruker jeg clinique sitt opplegg, det fungerer veldig bra for meg når jeg bare bruker det. Problemet er bare at det er peeling en gang i uken + vask+rens+krem daglig. Og det er for mye for en som meg er jeg redd.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:29   #37
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg har sandpapirhud med ujevne mellomrom. Huden min blir best med denne fra L'Occitane. Skikkelig fet og drøy. Lite lukt og mye fett.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:31   #38
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Ja, det er de gule. Det er mye plantegreier i kremene og nattsalven stinker, fuktighetskremen har en veldig mild duft, men det er jo individuelt hva man liker. Det er mulig du reagerer på noen av urtene, eller hva søren det er i dem. Søsteren min har veldig tørr og sensibel hud og hun er veldig fornøyd med MD formulation. Jeg har kun erfaring fra peeling padsene derfra og elsker dem. Jeg ser forskjell etter 2 ukers bruk. Huden er klarere, myk som barnerumpe og fått en fin glød.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 23:09   #39
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Decleor-produktene er de gule pakningene, ikke sant? De lukter så ekkelt, og jeg synes jeg klør litt av dem. Har hatt en del forskjellige prøver.

Ekkelt? Ikke hydra floral, synes nå jeg da.....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 23:18   #40
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg bruker denne og synes den er kjempegod.


Den lukter litt, men lukten forsvinner ganske fort.

Jeg fikk først en prøve på et parfymeri så jeg slapp å ende med et bomkjøp.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no