Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

YSL Touche Eclat

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 23:27   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Jeg bruker nummer 2, nummer en var veldig lys og rosa hvis ikke jeg husker feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 23:32   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Jeg bruker nr. 2 jeg også.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 23:44   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De fleste bruker vel nr 2?
Den er ihvertfall mest flatterende i og med at den er litt gultonet. Man vil jo ikke ha rosatint under øynene med nordisk lys hud?

Man blir ikke rosa under øynene, altså. Jeg har veldig lys hud og nr 2 blir veldig mørk til meg, da ser man at den er på og det ser "gustent" ut.

Makeup Mekka skriver:
Den originale highlighteren og en av verdens mest solgte makeup produkter.
YSL sin Touche Eclat er en highlighter-penn som gir lys og liv til huden, samt at den gjør den strålende. Den fjerner umiddelbart alle tegn på trøtthet, spesielt rundt øynene.
Den prisvinnende YSL Touche Eclat er elsket av modeller, makeup artister, kjendiser og kvinner over hele verden.
Når du bruker den vil det se ut som om du har fått din skjønnhetssøvn på minst 8 timer og den er som en liten tryllestav. Med ett par strøk vil huden din se livfull og våken ut.
Du kan bruke den under og rundt øynene for å fjerne mørke ringer og områder. Andre smarte områder er mellom øyenbrynene for å gjøre øynene visuelt større og mer våkne. Du kan også bruke den på sidene av nesen, samt for inntrykket av større lepper rundt leppene.
Kan brukes av alle uansett hudtype. Vi har farge no 1 inne som passer nordiske hudfarger.


Har erfart at mange parfymerier kun har denne, også på "svenskeferga" som jeg handler på.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 23:50   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De fleste bruker vel nr 2?
Den er ihvertfall mest flatterende i og med at den er litt gultonet. Man vil jo ikke ha rosatint under øynene med nordisk lys hud?

Jeg har en av hver og merker ærlig talt ikke forskjell, selv om jeg kan se en nyanseforskjell i selve kremen. Ingen forskjell på huden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 23:55   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har en av hver og merker ærlig talt ikke forskjell, selv om jeg kan se en nyanseforskjell i selve kremen. Ingen forskjell på huden.

Nr 2 er synlig på meg, men jeg har ikke noe gultone i huden.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 00:00   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nr 2 er synlig på meg, men jeg har ikke noe gultone i huden.

Jeg skal jammen ta ett øye med hver i morgen. Jeg har mer rosa enn gul hud, det er nå helt sikkert.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 00:01   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Gjør det! Jeg så ut som jeg hadde et snev av gulsott.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 00:16   #28
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Hei
Jeg synes "tryllepennen" er litt oppskrytt egentlig. I tillegg liker jeg ikke lukten. Hvor ofte rengjør dere penselen?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 01:11   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De fleste bruker vel nr 2?
Den er ihvertfall mest flatterende i og med at den er litt gultonet. Man vil jo ikke ha rosatint under øynene med nordisk lys hud?

De fleste BØR i hvert fall bruke nr. 2. Nummer 1 passer kun for de med veldig hvit hud, og nummer 3 passer for naturlig mørkhudede.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 08:42   #30
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Jeg har lyys hud og jeg ser bedre ut med nr to i og med at det nøytraliserer rødt. Det gjør ikke nr 1.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 09:42   #31
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Hei
Jeg synes "tryllepennen" er litt oppskrytt egentlig. I tillegg liker jeg ikke lukten. Hvor ofte rengjør dere penselen?

Lukter den? Kanskje du burde rengjøre den oftere?
Jeg skyller den i ny og ne, kommer helt ann på hvor ofte jeg bruker den.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 09:46   #32
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Jeg har lys hud, men med olivenundertone, og nummer 2 blir for gul for meg. Nr. 1 går an under øynene, og det er der jeg uansett bruker den, men jeg vil gjenta meg selv for tusende gang, og si at jeg foretrekker Guerlain Issima Precious Light i nr. 10 Beige Clair. Den er mindre rosa enn YSL nr. 1, men ikke fullt så gul som nr. 2. Den dekker litt mer, og sitter bedre på huden, og ikke minst så irriterer den ikke huden min. Aberet er at den er en god del dyrere, over 400, mot YSL, som koster 300 i parfymerier, og som er lett tilgjengelig fra en haug med nettbutikker.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 22:26   #33
Katie
:)
 
Katie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 401
Katie er litt kul
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er utrolig billig! Takk for tipset! Tok det lang tid å få varene fra beautybay.com? Begynner å bli mektig lei å vente 3 uker på varene hver gang jeg bestiller fra feelunique.com...

Jeg har aldri ventet lengre enn to uker i alle fall

__________________
2004
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 17:03   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

Jeg har aldri ventet lengre enn to uker i alle fall

Jeg endte opp med å bestille enda mer varer derfra ...nå er det 9 dager siden og fortsatt ingenting mottatt. Jeg skal sende en mail til de og be de rette opp informasjonen vedr. postgang til Norge. De opplyser 5-7 dager. Jeg opplever ALDRI mindre enn 14 dager, noen ganger enda lenger. Det er rett og slett for dårlig, selv om jeg tror skylden ligger hos norsk toll. De somler og roter forferdelig lenge. Kjæresten min kjøpte noen sykkeldeler fra Sverige. Pakken brukte 1 døgn fra Stockholm til Oslo, men tollen klarte å bruke 2 uker på å få den klarert og sendt den videre til hjemmeadresse....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 21:34   #35
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Tror ikke man kan klandre leverandøren, det er tollen. Nå om dagen kan en bok fra amazon ta opp til 2-3 uker .... kjipt.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 22:53   #36
Katie
:)
 
Katie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 401
Katie er litt kul
Standard

Sv: YSL Touche Eclat

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tror ikke man kan klandre leverandøren, det er tollen. Nå om dagen kan en bok fra amazon ta opp til 2-3 uker .... kjipt.

Enig her. Det er nok tollen som forsinker. Personlig synes jeg ikke at 9 dager er så mye

__________________
2004
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no