Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere vaskehjelp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har dere vaskehjelp?
Ja 37 27,82%
Nei, og vi har ingen planer om å skaffe det 41 30,83%
Nei, men vi vurderer å skaffe det 55 41,35%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 20:39   #21
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Renere trenger ikke jeg å ha det.

Ikke sant?
Fra møkkete og rotete til ryddig og rent nok ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:42   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Vi har ikke men jeg har veldig lyst. Men mannen vil ikke ha. Han liker ikke tanken på at fremmede skal komme inn hit.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:45   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Ja, og det er uvurderlig for parmentalhelse. Det reduserer konfliktene på Tara med 80 %, det er jeg sikker på. Vår kommer hver 14. dag, og som nolo er jeg ikke mer renslig enn at det holder. Resten blir bare overflateshining.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:48   #24
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Nei, og vi har ingen planer om å skaffe det.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:50   #25
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Nei, men har veldig lyst på.
Klarer bare ikke helt tanken på at fremmede skal være huset mitt når jeg ikke er hjemme, ei heller levere fra meg nøkkelen : pingle:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:54   #26
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har ikke men jeg har veldig lyst. Men mannen vil ikke ha. Han liker ikke tanken på at fremmede skal komme inn hit.

Akkurat sånn har vi det også. Jeg ønsker vaskehjelp, mannen vil ikke ha inn fremmede.
Men jeg nekter å vaske gulv mer, jeg gjør nok med å rydde over og vaske klær og sånt. Og jeg jobber alt for mye til at jeg gidder å bruke fritid på å vaske gulv. Så for noen uker siden fortalte jeg mannen at nå kommer ikke jeg til å vaske gulv mer. Jeg kan betale vaskehjelpen, og om han ikke vil ha vaskehjelp så får han sørge for at gulvene er rene.

Han har vasket dem i tre uker nå, men jeg er spent på hvor lenge det holder. Jeg tenker det blir vaskehjelp når mannen skal ut i arbeid igjen fra foreldrepermisjon i august jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:59   #27
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

esme, jeg liker vinklingen din!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:04   #28
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Svarte at vi ikke har, men vurderer å skaffe. Nå har jeg hatt barselpermisjon siden juni i fjor, og tenkte at dette året, da skulle jeg i alle fall få tid til å vaske hus. Status etter 10 mnd er at huset neppe har vært mer møkkete. Problemet er ikke tid, men tiltakslyst. Har jo hele dagen på å vaske, og da utsetter jeg det bare. På ubestemt tid ...

Det blir garantert vaskehjelp når jeg skal begynne å jobbe igjen. Nå er det så kort tid igjen av permisjonen at superhusmorambisjonene mine er lagt på hylla for godt. Resten av permisjonstiden skal brukes på lystbetonte aktiviteter!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:13   #29
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Jeg vurderer definitivt å skaffe en.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:16   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har ikke men jeg har veldig lyst. Men mannen vil ikke ha. Han liker ikke tanken på at fremmede skal komme inn hit.

Jeg regner med at det er han som vasker da?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:23   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Nei, og vi kommer aldri til å skaffe det heller.

Jeg er notorisk kontrollfrik og hadde fått nerveproblemer ved tanken på at andre skulle ordne opp i vårt rot.

Nå er ikke rengjøring noe stort tema her i huset heller, det er jeg som gjør hele jobben og jeg synes det er helt greit.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:30   #32
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

esme, jeg liker vinklingen din!

Takk! I tillegg har han ikke så mye penger for tiden for han får permisjonspenger mens jeg har fått feriepengene, så nå får han 200,- for å lage te til meg her jeg sitter og suller på nettet og han skal få 500,- for å vaske badet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:34   #33
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Nei, dessverre. Hadde ei stund (noen i familien), men måtte si dem opp fordi jeg ikke hadde råd. Nå vurderer jeg å spa fram penger igjen før huset gror ned. Men så var det å finne noen da. De jeg hadde sist er ikke aktuelle lengre.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:37   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Ja, det har vi, har hatt siden april ifjor. De er polske. Har vært litt varierende med litt slurv og noe sene avlysninger, men ellers bra.
Jeg nyter med stor n å komme sliten hjem fra jobb med to unger, så lukter det og ser rent ut i hele huset. Selv om det ikke varer så mange dagene.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:38   #35
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

NEI, men ønsker det

Vi har snakket om det flere ganger, men det er litt vanskelig å få det til sånn praktisk
Jeg sitter hjemme på hjemmekontoret mitt 90% av tiden og min kjære sover på dagtid (baker)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:39   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

NEI, men ønsker det

Vi har snakket om det flere ganger, men det er litt vanskelig å få det til sånn praktisk
Jeg sitter hjemme på hjemmekontoret mitt 90% av tiden og min kjære sover på dagtid (baker)

De kan vaske mens du jobber hjemme. Og selvfølgelig utpå dagen/ettermiddagen når mannen din har stått opp.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:43   #37
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi har ikke vaskehjelp, og har heller ikke umiddelbare planer om å skaffe en, men vi tenker tanken rett som det er, så jeg krysset av på alternativ 3.

Akkurat sånn her også.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:45   #38
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Vi tenker også tanken innimellom. Veier for og i mot. Bestemmer oss for å prøve. Også skjer det ikke noe mer

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:48   #39
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Rent prinsipielt er tanken tiltalende, men mannen vil ikke og det er han som vasker uansett (jeg rydder). Dessuten kunne jeg ikke hatt noe annet enn hvit vaskehjelp, så da ville det blitt en dyr affære.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:49   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

De kan vaske mens du jobber hjemme. Og selvfølgelig utpå dagen/ettermiddagen når mannen din har stått opp.

Jajo, men jeg sitter med supporttelefoner med kunder hele tiden og må ha ro rundt meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no