Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-13, 19:10   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Opplys meg om disse nymotens greiene

Jeg har vært hos JKE Design og Kvikk i dag for å få tegnet utkast til nytt kjøkken. Begge selgerne lurte om vi ville ha dampovn/kombidampovn. Jeg er temmelig blank på dette området. Hvordan funker det? Kjekt å ha?


En annen ting - erfaringer med integrert kaffemaskin? Er det verd prisen? Har ikke fått noen konkret pris ennå, men utifra det jeg har sett på nettsidene til Elkjøp så er de temmelig kostbare

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 20:53   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Jeg har ingenting å bidra med, men må sørge for å få abonnert på denne tråden. Jeg lurer på just det samme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 23:50   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Jeg vet ingenting om damp, men ville styrt unna innebygget kaffemaskin. Når jeg tenker tilbake på hvordan jeg har laget kaffe de siste 10-15 årene så tenker jeg at kaffemaskin går av moten før kjøkkenet skal skiftes ut. Ergo ville jeg ikke ha valgt innebygget.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 00:36   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Valgte kombidampovn da vi pusset opp kjøkkenet for to år siden. Vet ikke om jeg ville valgt det igjen, hvis jeg skal være helt ærlig. Kjekt å ha, men absolutt ikke noe must. Vi bruker den mest til å dampe fisk, det blir veldig godt.

Er forresten veldig kjekt å ha to ovner når man skal lage mat til veldig mange, på julaften f.eks.


Sist redigert av Pegasus : 16-10-13 kl 08:56.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 00:59   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Jeg ville hatt enten to vanlige ovner eller en vanlig og en kombidamp dersom jeg skulle hatt nytt kjøkken. Ren dampovn hadde jeg nok ikke brukt så ofte, men jeg savner å kunne tilberede mat i ovn på to ulike temperaturer samtidig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 08:34   #6
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dampovn? Kombidamp? Integrert kaffemaskin?

Eg har ovn og kombiovn. Eg brukar begge mykje. Kombiovnen har mindre volum innvending, og blir brukt til tilbehør og oppvarming etc. Dampfunksjonen brukar eg sjeldnare, men den gir fantastisk resultat på både fisk og heilsteikt kylling. Har hatt stor, stor glede av å kunne steike to ting samtidig. Kombiovnen steiker pizza like bra som den vanlige.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no