Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du aktiv på januarsalget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Januarsalg?
Ja, jeg elsker janaursalget! 28 23,53%
Tja, jeg titter nå litt her og der. 49 41,18%
Det er jo salg HELE året jo! 31 26,05%
Da er jeg blakk gitt. 24 20,17%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 09:48   #41
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Kommer kjøkkenmaskiner på salg i januar? Har lyst på en Kenwood.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 10:05   #42
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Var på førsalg i går hos min favorittbutikk, og behøver derfor ikke gå på januarsalget . Men når jeg tenker etter så skal jeg vel surfe innom LilleVinkel på salget der. Skulle gjerne hatt nye støvletter.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 11:41   #43
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Ombestemt meg litt...
Jeg tror at jeg muligens titter på sofa og spisestue møbler. Får se om vi har noe penger igjen...

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 14:59   #44
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Nei, jeg kjøper det jeg trenger når jeg trenger det, uavhengig av salg.

Det gjør jeg også.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:06   #45
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Eg er aktiv berre dersom det aktuelle januarsalet foregår på nettet og eg får ein link tilsendt. Eg haaaatar fulle butikkar med kundar med SALG i blikket!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 20:17   #46
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Jeg pleier ikke å være spesielt aktiv, hater overfylte butikker.

Men i år er lillesøster akkurat på vei inn i ny klesstørrelse, og hun har bare et par plagg i den størrelsen. Så da blir det vel til at jeg kommer til å benytte anledningen siden hun må ha ganske mange plagg. I samme slengen kommer jeg helt sikkert til å ta med noen bukser til storebror som trenger nye.

Vi har kjøpt en del møbler på januarsalget tidligere, der er det jo faktisk ganske mye å spare.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:54   #47
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Nja, aktiv og aktiv... Hender jeg tar en tur da. Skal prøve å få tak i noe yttertøy på salg denne gangen.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:55   #48
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eg er aktiv berre dersom det aktuelle januarsalet foregår på nettet og eg får ein link tilsendt. Eg haaaatar fulle butikkar med kundar med SALG i blikket!

Ganske enig her

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:01   #49
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Jeg er vanligvis blakk i januar.
Men, jeg liker å kjøpe julepynt på salg i romjulen og pakke den rett bort på loftet. Det er så spennende å åpne eskene neste jul, siden jeg selvfølgelig har glemt hva jeg kjøpte.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:04   #50
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Da er jeg visst blakk gitt.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:14   #51
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Pleier ikke å være så aktiv, men er det noe jeg har tenkt til å kjøpe kan det hende jeg venter til januar.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:00   #52
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

I år har jeg vært veldig aktiv gitt Har brent av noen tusen på klær til barna ja, men nå har de begge fulle klesskap i neste størrelse iallefall

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:06   #53
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

I år har jeg ikke vært særlig aktiv, fordi vi har ikke behov for noe spesielt. Men noen ganger er jeg bevisst og venter til salget ja

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:12   #54
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Som resten av året så kommer jeg ikke til å handle noe utenom det som er nødvendig.

Det siste året har jeg brukt 200,- på klær til meg selv.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 11:17   #55
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du aktiv på januarsalget?

Jeg har relativt dårlig økonomi og liker veldig godt klærne fra to butikker med et litt for høyt prisnivå. Der sørger jeg for å gå på januarsalget hvert år og "fylle på" med noe nytt fra hver.

Det er hovedsakelig da jeg kjøper klær og så langt har det holdt bra.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no