Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 10:40   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Min gutt går nå på fotball og vi har nå fått mail om cupèr utover i året og påmelding til dette.
I juni er det Arvika-cup og nå har jeg sendt mail til alle hotellene + hytteutleien på campingplassen der og alt er visst fullt allerede!! Selv i Årjeng er det fullt.

Han begynte på fotball først nå etter nyttår og jeg er ikke noe kjent med rutinene ved cupèr men lurer litt på om idrettslagene booker opp hotellrom og deler ut til barnas familier? Gjøres det sånn?

Jeg fikk tilbud om å stå på venteliste om det ble avbestilling, ellers er det bare å psyke seg opp til teltovernatting da.
Holder man av teltplass, tro?? Det er vel ikke nødvendlig?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 10:41   #2
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Her må vi ordne oss selv, ja.
Jeg vet at på lag som år etter år er på samme plass, der booker foreldre for neste år når de forlater cupen.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:29   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Man booker hotellrom når man er påmeldt cup, og det må vi ordne selv.
Og det minner meg på at vi må få ut finger'n.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:30   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Hvis du ender i telt så må du også passe på og holde av teltplass på forhånd.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:40   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvis du ender i telt så må du også passe på og holde av teltplass på forhånd.

Oi, får man det altså. Takk for tips, det skal jeg sannelig gjøre.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 14:23   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jeg har allerde booket rimelig overnatting i Oslo i tilfelle poden skal til Norway cup.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 14:26   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jeg ser nå at spørsmålet mitt blir teit når det gjelder motsatt, som Oslo...
Da må vi huske på dette for neste års Arvika-cup og booke hotell TIDLIG.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 08:15   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jeg sendte en mail til klubben for å høre om dette, og tenkte etterpå at det måtte virke veldig teit.
Spurte etpar mammaer og de fortalte at man ofte booket fra år til år, som er nevnt her og ble litt paffe over at alt er fullt allerede...
De hadde heller ikke booket noe så det er flere som får problem med overnatting.
Nå har jeg fått svar fra klubben og de har beklaget sen påmelding og har videresendt mail til den som formidlet privat overnatting i fjor.
De har også sendt forespørsel til turistbyrået der, noe jeg også gjorde..

Hørte på campingplassen og fikk svar om at jeg ikke trengte å booke teltplass så da stoler jeg vel på det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 08:39   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.069
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jeg har ikke så store unger at de skal på cup enda, men da jeg var idrettsutøver sov vi på gulvet i klasserom. Gjør man ikke det lenger?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 09:40   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jo, barna sover på skole. Det er vi foreldre med søsken som trenger overnatting.

Men en annen ting; når de begynner å vokse til, er det bra nok med overnatting på skole da, tro? Trodde det var litt av det gøye med å dra på Cupèr, jeg da.
I fjor, da det var Norwaycup, var jeg hos en venninne og hun fikk besøk av en som hadde store barn som spilte på Norwaycup. Hun sa da at alle de barna, de var vel 14-16 år, de sov på hotell, for ingen av de barna ville sove på skoler mer...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:00   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.069
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Aha. Jeg skjønner godt at dere foreldrene vil sove på hotell mens ungene (ikke) sover på gulvet på skolen.

Jeg sov i hvert fall på gulv på skoler til vi sluttet å dra på cuper, og da var jeg vel 17 eller noe. Men ungdommen nu til dags ...

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 11:32   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jeg så ikke for meg å spandere hotell på tenåringen. Hm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 11:46   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Aha. Jeg skjønner godt at dere foreldrene vil sove på hotell mens ungene (ikke) sover på gulvet på skolen.

Jeg sov i hvert fall på gulv på skoler til vi sluttet å dra på cuper, og da var jeg vel 17 eller noe. Men ungdommen nu til dags ...

Jepp, og det er klart at mine barn skal lide like mykje for moroa som eg gjorde gjennom serien og turneringar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:51   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 09:46   #15
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.372
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Jeg syns slett ikke det er dint å spørre om slike ting! Eldstejenta mi er med på RG på konkurransenivå, og i begynnelsen var det rimelig frustrerende å være forelder der. Alle de andre gikk bare ut fra at vi visste og forsto alt, det med overnatting ifm konkurranse er helt klassisk!

Det blir bedre etterhvert. Og også i "vår" idrett bestiller foreldre overnatting fra år til år.


Mvh


Ellisiv

Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 10:40   #16
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Jepp, og det er klart at mine barn skal lide like mykje for moroa som eg gjorde gjennom serien og turneringar.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.


Iråni.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:35   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Iråni.

/

Du får stemme på hotell dersom du skal være ansvarlig forelder. :holdt selv på å daue etter tre netter på luftmadrass i klasserom for et år siden:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:58   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cuphelg - booker idrettslagene opp hotellrommene på stedet?

Ser det er liv i tråden fortsatt.
Nå har vi vært på etpar kamper og en cup så jeg har spurt drevne barn og foreldre om hvordan ting gjøres mht forskjellige ting i fotballmiljøet her.

Og så fikk jeg høre at det var flere barn, de som er etpar år eldre enn 2001 altså, som har vært på ArvikaCup før, som ikke hadde meldt seg på Arvika-cupèn i år fordi det blir så kaotisk og trangt når de sover sammen i klasserommene og det er mange barn de ikke kjenner.
Hos oss er det minst 3 barneskoler som spiller på laget.
Men jeg tenker at det er positivt å bli kjent med mange for de møtes jo uansett når de begynner på U-skolen.

Uff, altså. Jeg var på DANA-cup for 100 år siden omtrent, 81 må det vel ha vært.. og husker det jo enda.
Vi hadde det knallgøy og tenkte ikke på at det var trangt eller at jeg ikke kjente noen iallefall.
Får jo håpe at det blir en god opplevelse for gutta og at de ikke stuer FOR mange barn inn på hvert klasserom.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no