Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Med hvor stor "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?
Deltar fordi jeg syns det er gøy/ sosialt/ motiverende å trene mot 14 16,87%
Deltar fordi jeg sa "ja" i et svakt øyeblikk. Har egentlig ikke så lyst. 5 6,02%
Deltar selv om jeg absolutt ikke har lyst. Lot meg presse fordi de trengte fullt lag. 2 2,41%
Dustepoll/ deltar ikke 62 74,70%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-12, 23:25   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.475
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Hypotese; 1/3 av deltagerne på Holmenkollstafetten har egentlig ikke lyst til å løpe.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:27   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Javel? I så fall får de lære seg å si nei.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:28   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg har nok med å knegge i skjegget av tanken på at vi skulle stille lag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:44   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg sa klart nei. Så deltar ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:20   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.101
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg får ikke delta. Jobben min har lyst til å vinne, og stiller med rent herrelag. Vi er ikke nok damer til å stille eget damelag. Hadde vi hatt mixlag med lavere ambisjonsnivå, så ville jeg vært med selv om jeg egentlig ikke kan løpe.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:31   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg var med to ganger i min ungdom, og det var med skrekkblandet fryd. Frivillig, men likevel ikke helt med glede. I dag hadde jeg aldri blitt med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:00   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg løper ikke noen steder frivillig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:15   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

For min del er det ikke en aktuell problemstilling, og jeg løper uansett ingen steder. Mannen min er forsøkt overtalt et par ganger og følte seg veldig presset til å si ja til å være med i år, men hadde for Guds skyld vett til å si nei denne gangen. Bruke energi på å løpe uten å skulle noen steder, når alt du gjør er å jobbe, pusse opp, frakte sjuke unger til og fra lege og så kanskje klemme inn fire timer søvn i døgnet? Trur ikke det, nei.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:21   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg synes jeg ser noen presse meg til å løpe Holmenkollstafetten. Mannen min har derimot løpt noen ganger etter sterkt gruppepress, men jeg tror han har likt det litt også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:23   #10
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.158
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får ikke delta. Jobben min har lyst til å vinne, og stiller med rent herrelag. Vi er ikke nok damer til å stille eget damelag. Hadde vi hatt mixlag med lavere ambisjonsnivå, så ville jeg vært med selv om jeg egentlig ikke kan løpe.

Vi har tre mikslag som konkurrerer mot hverandre. Ingen grunn til å toppe lag for å se om vi kommer på 476. eller 398. plass i år.

Jeg er med fordi det er sosialt (vi er i Oslo fra fredag til søndag, og jobben betaler reise og opphold).

Jeg kan heller ikke å løpe, så jeg har fått 390 m.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:26   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes jeg ser noen presse meg til å løpe Holmenkollstafetten. :

Fikk du ikke PM-en som gikk ut til alle moddene? Du fikk jo 1280-etappen? Uten deg har vi jo ikke noe la-ha-g! :bobler i mål:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:27   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg løp en gang for å rekke et fly, som i tillegg var forsinket, slik at jeg løp helt bortkastet. Så jeg har på en måte bidratt med mitt, føler jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:37   #13
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg løp en gang for å rekke et fly, som i tillegg var forsinket, slik at jeg løp helt bortkastet. Så jeg har på en måte bidratt med mitt, føler jeg.

Så ergelig!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:43   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Fikk du ikke PM-en som gikk ut til alle moddene? Du fikk jo 1280-etappen? Uten deg har vi jo ikke noe la-ha-g! :bobler i mål:

Da må det være veldig god champagne.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 08:52   #15
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg løp en gang for å rekke et fly, som i tillegg var forsinket, slik at jeg løp helt bortkastet. Så jeg har på en måte bidratt med mitt, føler jeg.

Jeg liker deg.

Det må da være mye bedre og lurere å ta den champagnen uten å løpe sånn først.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 09:18   #16
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg har hjulpet de som skal løpe med å bestille t-skjorter, teller det?

Her er det nok topping av lag i stor stil, så jeg hadde sikkert ikke fått lov om jeg ville engang. Og det passer meg utmerket.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 09:20   #17
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får ikke delta. Jobben min har lyst til å vinne, og stiller med rent herrelag. Vi er ikke nok damer til å stille eget damelag. Hadde vi hatt mixlag med lavere ambisjonsnivå, så ville jeg vært med selv om jeg egentlig ikke kan løpe.

Pfft, har ikke du drevet å løpt 10 km? Jeg derimot kan løpe maks 4 min før kroppen detter fra hverandre. Men jeg skal altså løpe HK, hva jeg ikke gjør for en fest.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 09:28   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg har løpt halvmaraton, men ikke ti ville hester ville fått meg med på Holmenkollstafetten, altså. Altfor korte etapper - da må man jo løpe fort.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 10:03   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Jeg liker ikke stafetter (jeg er med Bluen - man må jo løpe FORT!), men jeg er en av pådriverne for trening her på kontoret (vi har fellestreninger og sånt), og er en av lederne også, så jeg "bør", rett og slett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 10:07   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Vi har lag i Holmenkollstafetten, men ikke ti ville hester hadde fått meg til å stille. Jeg så en oversikt over etappene og cirkatid på disse, og det var helt, TOTALT uoverkommerlige tider for mitt vedkommende. Da løper jeg heller halvmaraton.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no