Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobeskap

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-18, 00:55   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Garderobeskap

Ungene vokser og malmkommoden fra Ikea er proppfull av klær. Vi må ha skap til de. To gutter som skal ha hvert sitt skap.
Maks plass til 80 cm skap.
Er dette skapet stort nok (Stuva/fritids fra Ikea med mål
60x50x192 cm


Eller burde vi velge dette pax skapet på 75*60*235


Tar gjerne i mot andre forslag og tips.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 09:07   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garderobeskap

Vi har samme behov, for tredje gang. Malmen arves nedover i søskenrekka. Vi kommer til å kjøpe Pax. Det et et praktisk skap med mange muligheter hvis behovene endrer seg. Nå har vi det på alle soverom og det er praktisk å kunne bytte litt skuffet og slike ting. Dessuten er kvaliteten god. Det et lite skuffer i Stuva, eller er det skuffer bak dørene?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 09:19   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Garderobeskap

Det er en skuff og en hylle bak døra på Stuva. Må henge alle gensere på henger om vi går for Stuva. De bruker for det meste hettegensere og de tar så stor plass i en skuff så det tror jeg skal gå greit. Men Pax blir 15 cm bredere og takhøyt skap og da blir vi nok å bare gå for hyller og skuffer. Men det er dobbelt så dyrt med pax

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 09:26   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Garderobeskap

Jeg valgte Pax. Bedre kvalitet syntes jeg når jeg så på skap sist.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 09:27   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobeskap

Pax er veldig praktisk, synes jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 09:55   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobeskap

Hadde gått for pax. Min eldste på 13 har to single. Det holder fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 11:37   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobeskap

Syns det er praktisk med skap som har plass til trådkurver inni. Jeg har et som dette fra Jysk, og har satt et Elfa trådstativ på venstresiden.

https://jysk.no/oppbevaring/garderob...up-96x175-hvit
Finnes også med speil på ene døra.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 11:46   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobeskap

Vi har hatt Pax i alle år, på alle soverom, og jeg hadde valgt det om igjen. Det er veldig greit å kunne variere innredningen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 21:55   #9
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Garderobeskap

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Syns det er praktisk med skap som har plass til trådkurver inni. Jeg har et som dette fra Jysk, og har satt et Elfa trådstativ på venstresiden.

https://jysk.no/oppbevaring/garderob...up-96x175-hvit
Finnes også med speil på ene døra.

Det var en smart løsning men det skapet blir for bredt hos oss. Må ha et på ca 80 cm maks i bredden.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 09:43   #10
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Garderobeskap

Vi har bestemt oss for Pax skapet. Skal bestille på nett og synes det er vanskelig å se de hvite dørene på nett. Hvilken hvit dør passer til døra som har speil på seg?

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-18, 23:21   #11
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Garderobeskap

Alle tror jeg? Det er jo bare speil?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-18, 23:37   #12
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Garderobeskap

Begge mine har Pax, dobbelt skap, 1 meter bredt. Hadde sikkert holdt med enkelt skap på 50 cm, men jeg bruker skapene til å oppbevare blant annet arveklær fra eldste til yngste.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-18, 23:53   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobeskap

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Begge mine har Pax, dobbelt skap, 1 meter bredt. Hadde sikkert holdt med enkelt skap på 50 cm, men jeg bruker skapene til å oppbevare blant annet arveklær fra eldste til yngste.

Smart!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no