Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rektor forbyr strikking

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-19, 12:03   #81
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.831
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg tegner i møter. Masse. Det gjør at jeg holder fokus på det som sies og at jeg klarer å følge med. Det er kun de som sitter helt nær meg som ser at jeg ikke bare noterer, men tegner også. Jeg antar at for rutinerte strikker, så funker strikking litt på samme måten.

Men - jeg synes at strikking er litt annerledes, likevel. Man beveger seg mer - og man må legge fra seg strikketøyet hvis man skal notere noe.

Og forøvrig synes jeg at det er en uting at det ikke legges til rette for spisepause i løpet av en lang arbeidsdag.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 12:09   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg har mye større forståelse for at folk spiser i møter enn at de strikker altså. Spising er tross alt nødvendig for å fungere gjennom en arbeidsdag (selv om det strengt tatt bør være satt av tilstrekkelig tid til å gjøre det i en pause). Det er ikke strikking.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 12:33   #83
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"Da tar jeg med sytøyet isteden."

Så da kan kollegaen ta med seg akvarellmalingen, og ass.rektor pusse klarinetten sin? (Ikke en metafor, altså .)

Eg hadde ikkje tenkt på metaforen før du sa det, Rine!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 12:36   #84
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Eg lar meg også forstyrre av spiselyder og slafselyder. Samtidig er det der med å faktisk klare å ta pause i skuledagen ofte eit problem, fordi det er så mange elevar som spiser opp pausetida. Eg trur ikkje det er så lett å komme nokon veg med Utdanningsforbundet heller. Det er jo eins eige ansvar å ikkje gjere seg tilgjengeleg, men det er jammen ikkje lett når folk kjem og ønsker samtaler om karakterer eller liknande.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:38   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Å av og til måtte spise mens man jobber tror jeg vil gjelde mange. For meg som jobber ute hos kunder så ER lunsjpausen jobb, for det er da jeg fritter ut folk om hva de driver med og finner ut om det er noe jeg kan ha nytte av.

Men jeg kan til gjengjeld ta på meg jakke og gå rundt kvartalet for luft eller gå et ærend om jeg trenger det, så det blir ikke helt det samme. Å aldri ha pause gjennom dagen høres veldig lite optimalt ut.

Vi tenkte mye på dette da vi bygde om skolen vår, for å få til at lærerne både har et ok og skjermet pausested og arbeidssted, men at det samtidig ikke skal være helt i huttaheita. Håper vi har fått det til...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:43   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Det er ikke konseptet "å spise mens man gjør noe annet" jeg er negativ til altså. Og utenom at jeg er svært negativ til spiselyder i møter hvor jeg ikke har noen exitmulighet, så er problemet slik jeg ser det mer "vi har ingen mulighet til å få pause på noe tidspunkt men vi tilrettelegger for at det skal gå greit allikevel"-holdningen.

Det skjer en gang i halvåret kanskje at jeg spiser uten å jobbe samtidig. Og det er ikke noe problem. Hadde alle de som jobber ute på gulvet ikke fått spisepause hadde det vært et helsikes problem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:58   #87
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg skjønner hva du mener, Maverick, og jeg er helt enig med deg. Imidlertid er skolen en ganske rar arbeidsplass til tider, rett og slett på grunn av elevene og alt annet som skjer og ikke skjer. Der jeg som regel har kunnet justere litt i forkant eller etterkant, kan jeg ofte ikke det lenger. Da er det en ny time, eller en elev som "bare skulle". Nå skal det være sagt at jeg som regel opplever at jeg har tid til å spise, men det skjer oftere nå, enn før jeg ble lærer, at jeg plutselig innser at jeg rekker verken mat eller do før neste time.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:22   #88
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg irriterer meg egentlig mest over de som sitter og jobber på PC/Mac, særlig hvis de sitter ved siden av meg sånn at jeg ser skjermen deres. Men helt greit å droppe strikking osv. også. Spising er jeg mer liberal for, det er travle dager og litt mat og kaffe når vi har møte, det synes jeg innafor. Jeg merker det ikke en gang.

Jeg jobber i videregående, og kan egentlig ikke forstå at man ikke får pauser i løpet av dagen. På min skole er ikke det et problem i alle fall. Jeg forstår at det er mer hektisk på det området i grunnskolen.

Jeg regner meg som over gjennomsnittet tilgjengelig for elevene mine, både digitalt og i live-utgaven, og har oppdratt kiddsa til å ikke forstyrre meg under lunsjen med mindre det er noe som haster. Og av og til er det det, men vanligvis ikke. Jeg trenger den pausen rett og slett. Vi spiser sammen, og jeg synes det er sosialt og hyggelig og avslappende. Jeg har noen kolleger som stadig vil ha "jobb-lunsjer" for å samarbeide og jeg er like streng med dem. Hvis det haster/har skjedd noe: ja. Hvis ikke: nei, da kan det vente. Jeg tror at det å ta pauser i en lærerjobb, og alle andre jobber der man er tett på mennesker hele tiden, er veldig viktig. Det holder meg glad og pigg og velvillig i alle fall.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:24   #89
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Nettopp hatt fellesmøte på enheten min. Av ca 70 personer så jeg tre som spiste (ingen av disse lagde lyder som jeg kunne høre, men jeg satt ikke veldig nært noen av dem), mange kaffekopper og vannflasker, en som fiklet med mobilen, ingen strikketøy (og en hel del som hadde problemer med å holde øynene oppe ).

Strikkeforbud er det med andre ord ikke nødvendig å diskutere her.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:57   #90
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Hos oss har alle minimum 30 minutter som er satt av til pause og alle har minst en langpause i uka uten undervisning. Det er også 30 minutter mellom undervisningsslutt og fellesmøtet.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 18:35   #91
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Vi har ikke en halvtime mellom undervisning og møte, men 15 minutter må til for at alle skal få ut unger og komme seg på plass. Også for de som rakk å spise i lunsjpausen sin kl 11/11.30 (de aller fleste, tross hektisk og uforutsigbar arbeidshverdag), oppstår det gjerne et behov for blodsukkerregulering mellom 13.30 og 15.30. *insisterer fortsatt på å la lærerne spise under fellesmøter* Mobiltrykking, derimot. Det irriterer meg.

Ingen strikker på møter hos oss. Kan kun huske å ha opplevd det på heldagskurs i store auditorier.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 18:52   #92
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg jobber også i videregående og det skjer rett som det er at jeg ikke rekker lunsj. Det kan være fordi jeg har timer før på et annet sted enn etter og at ting må lastes opp/klargjøres mens jeg spiser. Ikke et spesielt uvanlig fenomen hos oss, dessverre. (Og det er sjelden eller aldri elever dom maser).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 08:17   #93
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Darth: Jeg skrev ikke at man ikke får pauser i løpet av dagen. Riktignok kan det hende at man er maks uheldig og får seks undervisningstimer på rad en tirsdag, og skjer det noe med en elev i din klasse som må tas tak i i lunsjen (fordi du ikke har andre fritimer), er det jo ikke usannsynlig at du ikke har fått i det mer enn en bit av en skive kl. 14.30. Men hovedregelen er jo at det er undervisningsfrie timer innimellom, og da kan man selvsagt spise. Har man denne timen mellom 9-10, og må ta elevsaker i lunsjen, synes jeg ikke det er rart om man har behov for å spise litt kl. 14, selv om det er møtetid.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 09:07   #94
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Darth: Jeg skrev ikke at man ikke får pauser i løpet av dagen. Riktignok kan det hende at man er maks uheldig og får seks undervisningstimer på rad en tirsdag, og skjer det noe med en elev i din klasse som må tas tak i i lunsjen (fordi du ikke har andre fritimer), er det jo ikke usannsynlig at du ikke har fått i det mer enn en bit av en skive kl. 14.30. Men hovedregelen er jo at det er undervisningsfrie timer innimellom, og da kan man selvsagt spise. Har man denne timen mellom 9-10, og må ta elevsaker i lunsjen, synes jeg ikke det er rart om man har behov for å spise litt kl. 14, selv om det er møtetid.

Nei, det er jeg helt enig med deg i. Jeg har null problemer med spising på møter. Egentlig så blir jeg ikke så lett distrahert, når alt kommer til alt. Der har jeg blitt skikkelig lærerherdet, jeg kan fokusere nesten uansett hva som skjer rundt meg.

Det er klart det skjer at man ikke får spist i lunsjen, mitt svar var kanskje mer rettet mot de lærerne (også i RL) som sier at de sjelden får tid til å spise i lunsjen, da har man et ledelsesproblem spør dere meg. Og da tenker jeg ikke på de som ikke får spist i lunsjen fordi de må forberede neste time, det er jo høyst selvvalgt at de gjør det akkurat da.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 10:59   #95
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg syns knekking av fingre og smelling med tyggis er verre. *sitter på kurs og ei ved siden av gjør begge deler.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 11:40   #96
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Darth: Jeg skrev ikke at man ikke får pauser i løpet av dagen. Riktignok kan det hende at man er maks uheldig og får seks undervisningstimer på rad en tirsdag, og skjer det noe med en elev i din klasse som må tas tak i i lunsjen (fordi du ikke har andre fritimer), er det jo ikke usannsynlig at du ikke har fått i det mer enn en bit av en skive kl. 14.30. Men hovedregelen er jo at det er undervisningsfrie timer innimellom, og da kan man selvsagt spise. Har man denne timen mellom 9-10, og må ta elevsaker i lunsjen, synes jeg ikke det er rart om man har behov for å spise litt kl. 14, selv om det er møtetid.

Lærere i barneskolen, i 100 % stilling har lite fritimer. Og de femten minuttene mellom skoleslutt og fellesmøte brukes jo til å få barna ut, rydde litt og sånt. Så spising i fellesmøter må man på skolene jeg har jobbet på. :tidligere lærer:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 11:52   #97
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Lærere i barneskolen, i 100 % stilling har lite fritimer. Og de femten minuttene mellom skoleslutt og fellesmøte brukes jo til å få barna ut, rydde litt og sånt. Så spising i fellesmøter må man på skolene jeg har jobbet på. :tidligere lærer:

Hos oss har lærerne på barnetrinnet en hulltime, 2 om man er kontaktlærer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 11:53   #98
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

I uka, ikke om dagen vel?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 11:56   #99
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I uka, ikke om dagen vel?

Ja, i uka så klart, og siden det i år er 2 timer mindre undervisning pr uke så har vi nesten ikke noen hulltimer midt på dagen

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 12:34   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

En lærer på barneskolen har svært få «fritimer», og jeg skriver det i gåseøye fordi det er et litt misvisende begrep. Det er undervisningsfri, men fremdeles arbeidstid, og det brukes ofte til samarbeid eller møter. Det løser ikke spiseproblematikkem helt, siden man ofte er sammen med andre mennesker. (Jfr de som misliker andres spising.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no