Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 13:44   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

I rekken av utrolig viktige samfunnspørsmål, har det nå dukket opp nok et essensielt tema: Taco. Det er jo en utskjelt rett, men like fult populært i de 1000 hjem, og spesielt på fredager. Så her er det flere spørsmål som er viktige å belyse egentlig.
* I hvilken rekkefølge har DU fyllet i tacoen din?
* Foretrekker du tortilla, skjell, tubs eller chips?
* Er det noe du bare ikke kan være foruten når du skal spise tacoen din?

God fredag da, alle sammen.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:47   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Foretrekker tortilla. Rekkefølge: salat, kjøtt, grønnsaker, saus, rømme.

Eneste jeg kan være foruten er sausen. Ellers er det jo ikke taco. Trenge selvsagt ikke alle varianter av grønnsaker, men noe må det være.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:48   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Jeg er utrolig kjedelig på taco-fronten, så først salat/grønt, så kjøttdeig, og så revet ost på toppen, og evt. tacosaus oppå der igjen. Ja, og selvsagt må jeg ha rømme på også.
Jeg foretrekker chips egentlig, sånne runde, eller tacotubs. Men jeg liker egentlig alt, men kanskje skjell dårligst om man må rangere.

God fredag selv du

  Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:48   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Vil helst ha minitubs. Dei smale altså. Skjell aller minst - dei er så vanskelige å få i seg.

Rekkefølge:
salat
kjøtt
tomat/avocado/bønner/etc
salsa + ev. rømme
riven ost

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:53   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Foretrekker tortilla.

Rekkefølge:

Ost (dette er superviktig - alltid ost under kjøttet)
Kjøtt
Salat/tomat/mais/agurk etc
Tacosaus
Rømme

Vet ikke hva som er viktigst egentlig, men jeg blir sur når jeg har glemt rømme.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:57   #6
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Foretrekker tortilla.

Først guacamole, deretter kjøtt, hakket chili, ost, tomat, agurk, mais, paprika, isbergsalat og saus.
Jeg tilhører en minoritet som ikke kan utstå rå løk eller sure melkeprodukter som garnityr på maten.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:58   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Jeg møler alt sammen på tallerkenen og spiser med gaffel.
Foretrekker skjell som er stekt gyldenbrune i ovnen. Viktig forresten, å ta skjellene fra hverandre før man steker de.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:59   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Har ingen rekkefølge nei.
Men jeg kan ikke unnvære bønnestuing og nøtteost til tacoen. Mmmm. Må ha det, bare må ha det. Og så liker jeg best tortillas. Skjell fatter jeg ikke at noen gidder å bruke, tror det må være det mest upraktiske jeg har vært borti noensinne. Mann og datter liker best tubs. Vi pleier å kjøpe minitubs.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 12-10-12 kl 14:08.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:59   #9
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Rekkefølge? Det som står nærmest først.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:00   #10
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Der kom den, ja.

Jeg vil helst ha tortilla med følgende tilbehør i den rekkefølgen de står: ost, tacokjøtt, et halvt, knust tacoskjell, sterk saus, rømme, løk, salat, tomat, agurk, paprika, mais og hjemmelaget guacamole.
Jeg MÅ ha alt tilbehøret, ellers kan jeg nesten like gjerne spise fiskekaker.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:02   #11
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Jeg foretrekker tubs.
Rekkefølge: Revet ost, kjøtt, rømme, salsa, mais, tomat, agurk, rå løk.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:03   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Foretrekker mini-tubs, kan til nød innta tortilla. Hater skjell.

Rekkefølge:
Salat
Agurk
Kjøtt
Sopp
Saus
Rømme
Ost

Dersom det er hjemmelaget kvakkemåle, som det heter hos oss, og jeg skal ha det, så skal det på før salaten.

Dette gjelder i tub.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:05   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Tubs.
Rekkefølgen er: Salat, løk, paprika, agurk, mais, kjøttdeig, salsa og ost. Osten kan være revet eller skivet. Jeg foretrekker skivet, for da holder fyllet seg bedre på plass.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:11   #14
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?



Følgene alternativer, med favoritten først:
Mini tubs
Skjell (selv om de er klinete er de gode)
Chips
Tubs
Lefse (er det vi spiser som oftest, alle andre liker visst det best)

Så følgene rekkefølge på fyll:
Salat
Tomat
Agurk
Paprika (kan til nød sløyfes)
Rødløk
Mais
Kjøtt
Saus (helst hot)
Rømme
Ost

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:12   #15
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Og nå tror jeg jaggu det blir Taco i kveld.

Det tenkte jeg også. Helt til jeg kom på at kveldsmaten i kveld er VIN.

Så da blir det taco imorgen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:13   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

INgen viktig rekkefølge.
Må ha rømme på, ellers gidder jeg ikke å spise taco.
Har også droppet sånn salsa, ingen andre vil ha det på. Hakker heller opp tomater.
Men det går mengder ost til vår taco.
Jeg spiser skjell, de andre vil ha lefse.

Jeg spiser ikke skjellet med fyllet oppi. Det ender alltid med masse klin.
Jeg knuser skjellene og har alt i dæsjer på tallerkenen og spiser med kniv og gaffel. Nam.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:17   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Jeg foretrekker tortilla.

Limen skal strykes rett på lefsa.
Osten må være oppå kjøttet eller det andre som er varmt.
Ellers spiller rekkefølgen ingen rolle.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:17   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Foretrekker skjell. De andre spiser lefse.

Rekkefølgen er som følger:
hvitost, kjøttdeig, mais, agurk, kjøttdeig, hvitost.

Eller:
Salat, kjøttdeig, salat, fetaost, kjøttdeig.

Jeg er ikke så glad i masse forskjellig på en gang.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:19   #19
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Liker best skjell, men det er det sånt kav med- så da blir det lefser.

Rekkefølgen er:
Kjøttdeig
Rømme
Saus
Mais
Løk
Agurk
Revet gulrot
Tomat
Ananas
Ost

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:19   #20
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff 3: Hvilken rekkefølge har du på taco-fyllet?

Skjell eller tortilla

* salat
* kjøttdeig
* salsa
* rømme
* mais
* agurk
* ost

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no