Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Slippe lavere mennesker foran?
Første mann til mølla eier plassen, uansett høyde 37 43,02%
Slipp de lave frem og trekk pent bakover 43 50,00%
Flaggstang 6 6,98%
Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-18, 15:41   #61
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes jo folk kan stille seg hvor de vil i en mengde, men når det kommer en gjeng på 180+ og stiller seg foran meg synes jeg de burde tatt hensyn. Det er litt typisk at sånne brøyter seg foran synes jeg.

"Sånne" hva da? Høye mennesker? Grupper?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:44   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Sånne" hva da? Høye mennesker? Grupper?

Basketballspillere. "Brøyt" er jo ikke et ukjent fenomen i det spillet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:44   #63
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sortering ville jo i praksis betydd nesten utelukkende kvinner foran og menn bak, i grove trekk. Et ganske stort flertall av menn er over 175, et stort flertall av kvinner under 175, vil jeg gjette. Ekstra stas om man er høy kvinne på sjekkern.

Vi damer over 175 vil ha oss frabedt å kobles til mikrober under 185.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:46   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Absolutely, men om vi får alle menn over 175 for oss selv så skulle vi nok klare å gjøre videre sortering mellom mikrober og høyverdige kandidater (høh!) selv, på stedet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 18:38   #65
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Eg har tenkt tanken, ja. På Bruce Springsteen-konserten for nokre år sidan, såg eg ingenting anna enn rygg og nakke og bakhovud. Merkverdig mange lange menn på den konserten. No er eg ingen Springsteen-fan, men det er den bånnaste konserten eg har vore på.


Det hadde vore veldig fint om arrangørane kunne plassert publikum etter høgde. Eminem-konserten, feks. Hadde vore ein finfin ekstrajobb for vaktene det!

Eg har vore på Waters i Telenor Arena nokre gonger, og har hatt fire jakker under rumpa for å sjå best mogleg. At eg da skyggar for ein annan bak meg igjen? Tja, kva kan eg seie?

Eg er ikkje spesielt liten, altså. 165 cm. Men eg kjenner problemstillingen! Men har også kjenningar som er høge, og dei synes ikkje det er så kult å kjenne på dette. Fleire av dei er obs på at dei tar stor plass, og at dei skyggar for andre. Det er jo ikkje så lett å krympe heller.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 19:15   #66
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Ta ned den kjempe høysåta du har dandert på toppen av hodet på kino. Kjør lav hestehale.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 20:01   #67
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes jo folk kan stille seg hvor de vil i en mengde, men når det kommer en gjeng på 180+ og stiller seg foran meg synes jeg de burde tatt hensyn. Det er litt typisk at sånne brøyter seg foran synes jeg.

Og jeg har motsatt opplevelse. Jeg kommer alltid tidlig for å få en bra utsikt og plass og får masse kjipe kommentarer om at jeg er høy og står i veien og at jeg bør vise hensyn og slippe de lave frem. Og da kommer det ofte en gjeng på 3-6 personer som trenger meg bak. Ganger flere så da blir stedet jeg kapret meg med tidlig oppmøte adskillig lengre bak.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 20:12   #68
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Nei, men som talsperson for de lave synes jeg det er hyggelig om en høy person unngår å stille seg rett foran meg på konsert.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 21:37   #69
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ta ned den kjempe høysåta du har dandert på toppen av hodet på kino. Kjør lav hestehale.


Får jeg ikke lov til å ha beehive på kino lenger nå?!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 23:20   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ta ned den kjempe høysåta du har dandert på toppen av hodet på kino. Kjør lav hestehale.

Var den til Bergensis? Det var litt strengt, syns jeg.


__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 00:16   #71
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Jeg er 1,58 og har tilgode å være på en konsert jeg ikke har sett noe. Den konserten jeg har sett dårligst på er Lissie på Røverstaden. Veldig flatt gulv og vi var seint ute.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 09:01   #72
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Det går an å ta hensyn. Man skal ikke sprenge seg rett foran noen, uansett hvor høy eller lav man er.
Og hvis man som forelder ledsager barna sine til noe, stiller man seg IKKE foran andre barn fordi egne barn trenger å ha med seg en voksen. Da løser man det på en måte hvor man som voksen IKKE sperrer for de andre barna som er der. :streng:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 09:32   #73
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

De høye må og få stå der de vil, men de trenger ikke brøyte seg forbi meg, Stille seg 20cm foran meg, og så svige frem og tilbake sånn at uansett hvor mye jeg flytter meg til siden så ser jeg hele tiden inn i ryggbladene deres. Man kan gjerne se rett bak seg hvem man stiller seg foran, og drikke sånn at man klarer å stå på beina.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 16:49   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sortering ville jo i praksis betydd nesten utelukkende kvinner foran og menn bak, i grove trekk. Et ganske stort flertall av menn er over 175, et stort flertall av kvinner under 175, vil jeg gjette. Ekstra stas om man er høy kvinne på sjekkern.

Og tenk deg hvor gøy (enda gøyere) Heikki Holmås får det på konsert!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 16:59   #75
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

På mindre private arrangementer, ja. Store, nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 19:53   #76
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og tenk deg hvor gøy (enda gøyere) Heikki Holmås får det på konsert!

Ja, han småttisen kan dere like godt ha for dere selv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:23   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Jeg tenkte på denne da jeg hadde stilt meg opp i god tid på Kabelgaten før Jorje Smith. Så kommer to lave, unge jenter og presser seg forbi meg akkurat når det starter, og jeg lager ikke noe problem av det, jeg ser jo fint over (og de som sto der vek plassen.

MEN så begynner de å tekste og snappe og vinke, og da vet man jo hva som kommer - nettopp, 3-4 til, derav 2 gutter på minst 190. Han ene stilte seg basically oppå meg, men jeg flytter meg jo ikke (jeg har dessuten vesken på bakken mellom bena, så det er lett å vite hvor man står), og til slutt snur han seg og har vett til å skjønne det og be om unnskyldning. Jeg spør pent om han kanskje kan stå på bakken, siden han er så veldig høy, og det syntes han åpenbart var rimelig. Så da er en av Norges mest kjente ungdomsskuespiillere (og høyeste) oppdratt i Candy-doktrinen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:30   #78
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det går an å ta hensyn. Man skal ikke sprenge seg rett foran noen, uansett hvor høy eller lav man er.
Og hvis man som forelder ledsager barna sine til noe, stiller man seg IKKE foran andre barn fordi egne barn trenger å ha med seg en voksen. Da løser man det på en måte hvor man som voksen IKKE sperrer for de andre barna som er der. :streng:

Det er jeg enig i! Å sprenge seg foran noen er virkelig ikke bra!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:33   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Flinke Candy!

Her kan dere forresten se utsikten min på deler av Patti Smith.

Sorry, bildet ble liggende, men det er altså et par som velger å stille seg oppå skotuppene mine, og jeg ser rett inn i skulderbladene deres.



Jeg tror for øvrig ikke høye er mer uforskammet enn andre, vi merker jo ikke dem som tar hensyn.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 27-03-21 kl 12:44.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:43   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Ja, ikke sant, de to lave jentene var jo minst like invaderende, men de kommer unna med det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no