Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vær ærlig, er denne fin?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-07, 20:04   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vær ærlig, er denne fin?

Ville du følt deg ok i en sånn nesten selvlysende rosa kjole? Er det fint?
Har kjøpt denne og var SÅ fornøyd siden jeg syntes den sitter fint. Men klarer ikke helt venne meg til at jeg lyser opp gata i den.
Gi meg dommen.


Sist redigert av Pastill : 23-05-07 kl 16:43.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:06   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Knalltøff!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:06   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Den satt hvertfall veldig fint på deg. Om bildet gjengir fargen korrekt, kan jeg under tvil si meg enig at den går an. Er den enda mer råsa, må jeg gi tommelen ned. Men den passet deg utrolig bra i formen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:08   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Kjolen sitter veldig fint på deg. Men så var det fargen da.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:08   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Den var flott på deg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:09   #6
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Snerten dame, men jeg er litt skeptisk til fargen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:09   #7
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Synes den så ut til å passe deg veldig godt, jeg! Er vel en ok råsafarge det der?

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:09   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Fasongen og snittet var skikkelig fint, og kjolen satt kjempeflott på deg
Fargen har jeg problemer med personlig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:10   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Helt ærlig: Jeg ville ikke klart å gå med en kjole i den fargen, selv om den satt som et skudd, for det gjorde den virkelig.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:17   #10
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Den er veldig fin! Jeg hadde ikke turt å gått med den, men det skyldes helt og holdent min egen dårlige selvtillit.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:18   #11
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Jeg likte den. Og knall farger er jo in nå så go for it!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:18   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Kjempefin fasong, i hvert fall. Jeg er rødhåret og hadde aldri kunnet gå med fargen, men på rette personen tror jeg den er stilig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:21   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den satt hvertfall veldig fint på deg. Om bildet gjengir fargen korrekt, kan jeg under tvil si meg enig at den går an. Er den enda mer råsa, må jeg gi tommelen ned. Men den passet deg utrolig bra i formen.

Den er nok ørlite mørkere. Men knæsj.
De hadde ikke andre farger. Jeg er mørk og kler stortsett litt knallfarger, men denne vet jeg ikke helt...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:22   #14
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Den var kjempelekker i formen, og passet deg utmerket.

Med riktig tilbehør så kan fargen være kul på fest, men jeg ville ikke brukt den til hverdags.

Og så er det vel egentlig et spørsmål om fargen passer deg, og det er det ikke mulig å ha noen mening om uten å se ansikt og hår.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:23   #15
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Hva med svart tilbehør? Feks et svart belte, eller sløyfe i livet?
Hjelper det?

Åh.. irriterer meg dette.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:25   #16
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Det er kanskje ikke akkurat en hverdagskjole, dette her? Jeg synes glatt du kan gå med den på fest, den satt som et skudd, og på fest er det lov å stikke seg litt ut. Hvis man tør.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:25   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Farge den? :hjelpsom:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:25   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Den var kjempelekker i formen, og passet deg utmerket.

Med riktig tilbehør så kan fargen være kul på fest, men jeg ville ikke brukt den til hverdags.

Og så er det vel egentlig et spørsmål om fargen passer deg, og det er det ikke mulig å ha noen mening om uten å se ansikt og hår.

Sånn. Blir slettet GANSKE fort dette.. hehe..


Sist redigert av Pastill : 22-05-07 kl 20:32.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:26   #19
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Ikke sløyfe i livet!!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:26   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vær ærlig, er denne fin?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Det er kanskje ikke akkurat en hverdagskjole, dette her? Jeg synes glatt du kan gå med den på fest, den satt som et skudd, og på fest er det lov å stikke seg litt ut. Hvis man tør.

Nei er festkjole ja. Her i Oslo er det jo ikke så big deal å skille seg ut. Alltid noen som gjør det uansett. Og syntes jeg vinner litt på snittet. Men den grenser til gyselig ellers..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no