Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk i konfirmasjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 22:54   #21
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Antrekk i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Perhonen: Ser at disse kjolene er å få kjøpt her i byen Tror jeg må ta en tur for jeg likte flere av disse kjolene i denne linken du viste.

Så bra :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:55   #22
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Her i Trondheim får man kjøpt klær fra Carla F. hos Chantal. Tror det er forhandlerliste i den brosjyren. Kjøpte en skjorte fra Desigual der og fikk med meg en brosjyre, og falt pladask for den kjolen. Som passet perfekt. Og det er ikke lett å finne klær når man har noen kilo for mye. Den er fin med en enkel jakke til, og råtøff med en dongerijakke.

Så på den kjolen igjen og med en jakke over kunne den blitt fin. Trenger en kjole også til noen runddager nå i sommer.
Nei det er ikke lett å finne klær som jeg føler meg vel i siden jeg også er lita.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:58   #23
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Som nevnt før her, så er de en tendens til å være litt små i størrelsen. Jeg bruker M og har kjøpt L i denne. Har ikke forsøkt M, så jeg vet ikke om det hadde passet det også. Jeg handlet på nett og var "klok av skade" når det gjelder kjoler i dette merket.

Er stoffet litt sånn tøyelig?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:04   #24
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Er stoffet litt sånn tøyelig?

Ja, det er det.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:06   #25
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Antrekk i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Så på den kjolen igjen og med en jakke over kunne den blitt fin. Trenger en kjole også til noen runddager nå i sommer.
Nei det er ikke lett å finne klær som jeg føler meg vel i siden jeg også er lita.

Jeg er 155. :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no