Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

71 grader nord 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 00:52   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

71 grader nord 2011

Jepp! To tråder om realityshow fra meg på en og samme kveld, det kan bli litt mye, men jeg lover, det skal ikke bli en vane.

Dette er et show vi ofte har fulgt litt med på da, for det er ikke en kikker-reality, men noe som går mer på prestasjoner. Og det er flott natur og spennende konkurranser. Og i kveld oppdaget vi da at en pappa i parallellklassen til sønnen vår er med, så da MÅ vi jo bare flge med litt da.

Jeg synes så synd på hun som hoppet i strikk, snakk om at magefølelsen slo til da.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 00:55   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Digger det programmet. Har sett hver sesong siden det startet

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:23   #3
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Har alltid fulgt med dette programmet, og så også på igår.
Stakkars dama da!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:46   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Har stort sett fulgt alle årene siden det begynte.

Prøver å følge med, men i fjor og i år starter det akkurat når jeg må hente eldste på trening. Håper å få sett på reprisene på søndager, men spørs om jeg må se på på nett-tv. Før var det gratis, og da var det så enkelt å se på når det passet meg.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:48   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg ser med ett halvt øye om tv'n står på. Jeg ser i grunnen lite på tv, orker ikke å "binde" meg til en tv serie.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:09   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Det blir vel med halvt øye som Fløyel. Mannen kommer sikkert til å se på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:13   #7
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Er faktisk det eneste programmet på tven jeg har brydd meg om de siste årene. Jeg og ungene ser så lite på tv at jeg har vurdert å kutte den ut. Men da måtte jeg ha sett på nett-tv.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:13   #8
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg har også sett alle sesongene av 71 grader nord. Synes det er kjempekjekt(og skulle ønske jeg var tøff nok for en slik tur).

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:17   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg syntes de var for litt mer "normale" folk til å begynne med. Da hadde jeg kanskje klart å være med en stund. Men det har blitt så mye tøffere.

Jeg ville ha vært med, uten tv, uten utstemning og med litt lettere etapper, en slags snill-71-grader-light

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:34   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg liker turdelen av programmet, men ser aldri på siste del med utstemming, intriger og slikt. Håper på mer natur fremover, dessuten ser jeg med kjærlighet i øynene på alt utstyret de disponerer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:42   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Ukas høydepunkt for meg, hva gjelder TV-underholdning da . Spennende, flott natur, fysiske prestasjoner. Jupp, jeg prøver å følge med, men risikerer ikke førerkortet for å rekke hjem altså, sååå viktig er det ikke.

Fikk skikkelig vondt av jenta som hoppet i strikk i går. Typisk at det var hun som var mest redd og som hadde dårligst magefølelse for dette, som skulle hoppe først - og attpåtil bli skadet .

My fy flate, det er jo en superprestasjon å hoppe, når man i utgangspunktet er så redd .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:47   #12
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg elsker 71 grader Nord, det er det eneste serielignende programmet jeg ser på tv. I likhet med Svanen kunne jeg godt tenke meg å delta hvis det ikke var fullt så tøffe oppgaver.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:49   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 71 grader nord 2011



Jeg bør ikke lese her før jeg har fått sett første episode.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:52   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg liker 71° nord, men som Blondie, liker jeg ikke utstemmingskonseptet.

Jeg skulle gjerne sett at det var en slags "utslagskonkurranse" i stedet, at alle hadde en fair sjanse, men at det gikk på dyktighet og utholdenhet hvem som gikk videre, og ikke på trynefaktor.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:56   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg liker 71° nord, men som Blondie, liker jeg ikke utstemmingskonseptet.

Jeg skulle gjerne sett at det var en slags "utslagskonkurranse" i stedet, at alle hadde en fair sjanse, men at det gikk på dyktighet og utholdenhet hvem som gikk videre, og ikke på trynefaktor.

Egentlig veldig enig. Men samtidig er det vel greit å få luket ut de som overhodet ikke klarer å samarbeide i en gruppe, lede et lag osv. I slike utfordringer man møter, skal man fungere som et team, hjelpe hverandre fram og det er det ikke alle som klarer.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:21   #16
bjørkhaugtrollet
Aktiv
 
bjørkhaugtrollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 204
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Jeg liker også dette programmet altså, og for en gangs skyld så klarte jeg å få med meg første episode, det kan jeg takke sambo for, hadde han vært våken hadde det nok vært valgsending på vår tv i stedet.....han fordrar ikke sånne program.

__________________
Lykkelig mamma til mine fire sjarmtroll 2000, 2004 2005 og 2009
bjørkhaugtrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 23:49   #17
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 71 grader nord 2011

Da har jeg sett første episode i reprise i dag. Det blir nok stort sett søndagsrepriser på meg, siden jeg går glipp av først halvtimen på mandager.

Jeg er litt spent på om det er noe fra den ene campingplassen vi lå på i ferien. For like ved der vi satte opp lavvoen vår sto det er "71 grader nord" merke ned i bakken. Men om det er fra i år eller noe tidligere vet vi ikke. Får se om de er innom Tysfjord kommune.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no