Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Opprydding på private parkeringsplasser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-19, 10:33   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprydding på private parkeringsplasser

Bak gården vi bor i er det en parkeringsplass som eies av et privat selskap (type Q Park, Nordic Park osv). Plassene er ikke betalingsplasser, men leies ut. Dette er andre våren vi bor her og plassen ser ikke ut etter at snøen forsvinner. Det er mye søppel og mengder med hundebæsj der. I fjor orket ikke jeg se på det og da vi hadde dugnad i egen bakgård gikk jeg utenfor gjerdet og plukket. Altså, det ble mange søppelsekker og mye av det var gammel hundebæsj.

Vi bor i byen og det blir ofte søppel rundt gården vår som jeg plukker opp. Det som egentlig er spørsmålet mitt er vel om ikke selskapet som eier plassen har et ansvar her? Jeg sendte de en e-post med bilder for over en uke siden med spørsmål om akkurat dette, men får ikke svar.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-19, 11:31   #2
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Opprydding på private parkeringsplasser

Send den samme e-posten en gang om dagen til de svarer?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no