Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har dere mange pc-er?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvor mange pc-er har dere?
1-3 76 46,06%
4-6 66 40,00%
6-8 16 9,70%
8-10 4 2,42%
11-15 1 0,61%
16-20 2 1,21%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 15:18   #101
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Jeg kommer IKKE til å dele min PC med gutta når den tiden kommer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:07   #102
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Hjelpes så mye pc'er dere har i hus.
Her har tenåringen en stasjonær pc som hun får bruke når hun bor her.
I tillegg har mannen og jeg hver vår laptop.
Hadde vi ikke hatt ungdom boende i perioder så hadde vi kastet ut den stasjonære for lenge siden. Vi har ikke behov for mer enn en pc hver.
Men så er vi ikke pc freaker heller da, og ikke spør hvor mange spillemaskiner vi har.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:14   #103
nitro
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 5
nitro har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

7 laptoper, 1 stasjonær, 1 server, 3 håndholdte.
er 2 voksne, og tre barn (01, 03 & 07)

nitro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:20   #104
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Jeg vet ærlig talt ikke.

Jeg skulle gjøre en opptelling og kom til at jeg har 2 laptoper, ungene har 2 laptoper. Mannen derimot har minst 3 laptoper, noen servere og noen andre maskiner, deriblant en som brukes til media senter ved TVn. Jeg krysset av på 11-15. Jeg tror kanskje det stemmer.

Jeg har gitt opp å følge med på alle dataprosjektene hans, men er litt lei av at huset vårt skal være resirkulering for alt av teknisk utstyr. Da han kom hjem med en printer/kopimaskin som er større enn den største kopimaskinen vi har på jobb ble jeg nesten litt olm. Han hadde jo "bare" 4 printere koblet til fra før. Problemet er at det å få tatt en utskrift blir en hel seremoni for min del.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no