Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 14:59   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Når jeg bestiller bøker i en nettbokhandel og bøkene er på lager, forventer jeg at de sendes ut ganske kjapt. Det er erfaringen min etter å ha brukt Amazon, haugenbok.no og bokkilden.no. Som regel har det sendt bøkene samme dag eller dagen etter.

4. april bestilte jeg bøker hos Norli, og etter 8 dager står det fortsatt "Reservasjon av betalingssum ble godkjent" på Ordrestatus. Er det andre som har erfaringer med Norli? På bøkene jeg bestilte står det "Sendes fra vårt lager innen 3-6 dager" eller ".... 6-10", så for et par av bøkene er de innenfor det de har lovt. Men så lang leveringstid på bøker som de har på lager? Veldig uvant for meg.

Og nei, disse bøkene fant jeg dessverre ikke som e-bøker.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:08   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Jeg har utelukkende god erfaring med Norli.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:13   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Husker du hvor raskt de har sendt bøkene?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:15   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Husker du hvor raskt de har sendt bøkene?

Det er en stund siden sist jeg bestilte, men etter 2-3 dager, mener jeg å huske.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:24   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Så sant de har bøkene inne så bør det jo gå raskt. Men hvis de skal få bøkene fra forlagene først og de heller ikke har de inne, så vil det jo ta tid.
For hvis de ikke har bøkene inne kan de likevel si at de sendes om 3-6 dager. Det er nok tid å få bøkene fra forlaget og så sende til deg.
Har ingen erfaring med netthandelen der.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:27   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med nettbokhandelen til Norli?

Jeg har snakket med dem, og de har hatt tekniske problemer.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no