Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En fin start på dagen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 08:52   #1
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

En fin start på dagen!

Riktig god tirsdag morgen!!

I dag kom jeg med vilje 1 time for sent på jobb, får heller sitte litt ekstra i dag. Mathias (4) vekte meg i dag tidlig 0545, og vi bare lå og snakket og koset oss, det var ikke verdt å stå opp å stresse. Det er så deilig å få litt ekstra tid med de minste, når det er stille og rolig rundt oss.

Håper dere andre har hatt en like fin start på dagen deres.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:54   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En fin start på dagen!

Høres ut som en bra start, ja. Her startet dagen også tidlig. Jeg sto håpefull opp og kjente på minsten. Fortsatt varm. Feber, uten tydelige tegn på noe sykdom, bortsett fra en stygg hoste. Kjempegreier, siste uken i praksisen min er begynt og i dag går jeg glipp av at læreren min kommer og observerer!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:05   #3
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fin start på dagen!

He he, hørtes ut som vår start på dagen, bortsett fra at jeg ikke var like fornøyd med å bli vekket før klokka seks.
Men innlegget ditt minner meg på at disse dagene som kommer og går faktisk er livet selv, og at jeg kanskje bør være litt mer takknemlig for denne tiden som går så altfor, altfor fort.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:06   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En fin start på dagen!

Så flott med litt god tid. Hos oss var det en helt ordinær morgen, med det som hører med av både sang og syt. Heldigvis var det kjekt å gå i barnehagen, selv kan jeg ikke skryte av å ha vært så utrolig effektiv på jobb hittill.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no