Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-15, 17:37   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Noe jeg har oppdaget når man har barn, er at det gjerne er en del frivillige aktiviteter som fordrer at foreldre ønsker å bidra i form av å være trenere, ledere, arrangementsansvarlige etc. I tillegg selvfølgelig til klassekontakter o.l.

Er du en av de som tar ansvar, eller en av de som stirrer i gulvet og avventer?

I den forrige klassen til Vesla var det aldri noen som helt frivillig ville være klassekontakt (så jeg endte opp der i to runder), mens i den nåværende er det alltid flere som rekker hånden i været når det skal velges. Når vi bodde i byen deltok Vesla på aktiviteter som iblandt fordret foreldredeltakelse (men ikke fast), og det var like vanskelig å få frivillige alltid...Her vi bor nå er deltakelse i fritidsklubb etc forutsatt at foreldre er villig å stille som svømmevakter, klubbvakter etc. Fotballklubben er foreldrestyrt og krever at foreldre kan stille som trenere og sjåfører. Og slik fortsetter det.

Det jeg ser, er at det alltid er noen som er mer ivrig enn andre i så måte. Her vi bor nå, er det ikke slik at noen direkte unndrar seg, men det er alltid noen som slike ildsjeler (og godt er det), mens andre helst åpenbart vil slippe. Alle har jo selvsagt forskjellig belastning i hverdagen, men av og til stusser jeg litt...Det finnes jo mindre og større oppgaver, og i alle fall her vi bor nå, ville det ikke vært et tilbud i det hele tatt dersom ikke folk hadde bidratt. Av og til virker det litt "urettferdig" at det alltid er noen som må ta det største trykket. Det finnes jo både små og store oppgaver man kan bidra med i de fleste sammenhenger, burde man hatt en lavere terskel for å si "jeg har mye å gjøre denne måneden, men jeg kan alltids fikse ei kake eller lign..."?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:42   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg var en sånn som var kasserer i musikkforeningen og styremedlem i barnehagen. Nå syns jeg at jeg har mer enn nok med å være mor til et barn med spesielle behov og har mer og mer blitt en sånn som ser vekk eller sier nei og beklager.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:44   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg er en av de som bidrar mye på de fleste områder ja.
Både på skolen og fritidsaktiviteter. Som feks to år på rad som klassekontakt, leder av 17.mai komitèen, oppmann, hjelpetrener og senere hovedtrener på fotballen og sånn.

Det gikk til slutt på helsa løs, så jeg måtte dessverre si fra meg fotballtrenerjobben.
Så akkurat nå er jeg bare en vanlig forelder på ungenes aktiviteter og bidrar med å møte på konserter, heie på kamper, ta dugnadsvakter etc. Og akkurat nå er det mer enn nok. Jeg håper dog at jeg kommer tilbake til der jeg kunne engasjere meg og involvere meg mye mer. For jeg syntes det var veldig gøy.

Senere kanskje, ikke nå. Nå er jeg bare en mamma som følger opp, for det gjør jeg!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:49   #4
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg har og vært sånn som i mange år har stilt opp på alt og vært klassekontakt i 4 år. Nå må jeg pga helseproblemer oftere se vekk eller ta på meg mindre oppgaver, og det føles alldeles ikke greitt sjøl om jeg vet at jeg har gjort min del i mange år. Men det er jo ingen som ser utenpå meg at jeg er syk.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:50   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg hater pinlig stillhet, og ender derfor opp med masse verv.

Men det går faktisk ikke å fordele ansvaret på de samme hele tiden, så jeg tar én sesong og overlater høyt og tydelig stafettpinnen videre. Eller - rettere sagt - det er dette jeg øver meg på.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:56   #6
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg hater pinlig stillhet, og ender derfor opp med masse verv.

Mannen vurderte faktisk en periode å "nekte" meg å gå på slike møter hvor jeg kunne ende opp med et eller annet verv.

Nå har jeg kun et styreverv i HLF lokalt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:58   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg er i alle fall FAU nestleder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:59   #8
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Mannen vurderte faktisk en periode å "nekte" meg å gå på slike møter hvor jeg kunne ende opp med et eller annet verv.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 17:59   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Både jeg og mannen stiller opp, vi har dessverre sønnen vår i en klasse hvor omtrent ingen foreldre stiller opp. Derfor blir det gjerne de samme som stiller opp.
Fotballen har en engasjert fotballgruppe, mange stiller opp og samtlige foreldre er på kamper og cuper mange også på treninger.
Dugnader har vi alltid stilt opp på.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:01   #10
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg hater pinlig stillhet, og ender derfor opp med masse verv.

Oh jess! Har kuttet ut noe nå så faktisk er det bare mannen som har verv i år. Stiller opp i kiosk, dugnader og slikt da.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:02   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Vi har engasjert oss ganske mye.

Jeg er lagleder for fotballaget til Snuppa. Mannen min er hovedtrener og lagleder for fotballaget til Knerten og hjelpetrener for laget til Snuppa. Sistnevnte håper jeg at han kan bli kvitt, for det lar seg ikke kombinere.

Jeg sitter også i FAU og fra høsten av også i driftstyret på skolen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:02   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg bidrar på dugnader, og jeg baker kaker og leverer vaffelrører når det trengs. Jeg var en sånn som alltid ble valgt før, men når som jeg er alene har jeg ingen verv, men når ungene blir større kommer jeg nok til å stille opp på sånt. Jeg har vært klassekontakt i storebrors klasse, og vurderer å melde meg i lillebrors klasse til neste skoleår.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:04   #13
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg er en som "tar min tørn", men ikke av de ivrigste og mest engasjerte. For tiden er jeg i styret til korpset, og jeg har vært klassekontakt/Fau-representant noen ganger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:21   #14
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Er du en av de som tar ansvar, eller en av de som stirrer i gulvet og avventer?

Jeg peker på mannen min og sier at han stiller gjerne opp.

Jeg har alt for krevende jobb og jobber så ujevnt i perioder at jeg ikke har mulighet til å hjelpe til noe annet enn sporadisk, men jeg stiller opp når jeg kan da.

Men som sum i familien så bidrar vi mye, da jeg gjør litt mindre enn gjennomsnittet og mannen min gjør mye mer.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:24   #15
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.832
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Her vi bor er det små klasser så det er slik at alle små stille opp som k før eller siden. Eller vel, det er jo noen som aldri viser seg og da må endel stille opp to ganger. Jeg stiller på dugnader og som klassekontakt med glede, men har ikke engasjert med i fritidsaktivitetene mer enn nødvendig. Men jeg bidrar gjerne med kjøring, kakebaking og sånt da.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:26   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Hos oss er det lobbying og kampvotering for å komme inn i FAU, så ingen grunn til å gjøre noe annet enn å trekke pusten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:32   #17
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg hater pinlig stillhet, og ender derfor opp med masse verv.

Der er jeg også, derfor har jeg sittet i FAU i altfor mange år. Nå har jeg sagt ganske tydelig fra at dette er siste året. Jeg har vært kasserer i turnforeningen i mange år, med fulltidsansatte trenere og alt det medfører av regnskapsmessige oppgaver. Jeg er lagleder for fotballagene/årskullene til begge ungene noe som i fjor var 2 jentelag og 4 guttelag. I år er det "bare" 1 jentelag og 3 guttelag. Laglederjobben trives jeg med og kommer til å fortsette med så lenge ingen andre har veldig lyst å ta over.

Jeg har blitt mye flinkere til å si nei til verv nå siste årene. Har bl.a. sagt nei til å være lagleder på håndball, styreleder( ) i fotballklubben og FAU leder siste året

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:36   #18
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg har sittet i styrer siden eldste gikk i 3.klasse, sånn siden 2004 deromkring. Lei, men det blir visst 1 år til..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:53   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Vi har et barn. Han spiller både håndball og fotball. Mannen er trener både på håndball-laget og fotball-laget og jeg? Joda. Foreldrekontakt for håndball-laget og for fotball-laget. Så jeg føler absolutt at vi bidrar

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 18:53   #20
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta ansvar i forhold til barnas aktiviteter?

Jeg engasjerer meg mest i barnehage- og skolesammenheng (FAU-rep og SAU-rep) i tillegg til at jeg er aktiv lokalt og sentralt i fagforeningen jeg tilhører. Jeg jobber for mye til å kunne gjøre så veldig mye styrearbeid for idrettslaget akkurat nå, men er alltid med på dugnader og stepper inn der det er behov. Mannen er veldig aktiv og brenner for lokalmiljøet, så jeg tenker at til sammen så bidrar vi over snittet her vi bor.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no