Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-16, 18:22   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Det er så tullete at jeg trodde det var en spøk først. Jeg fatter ikke at en gjeng med SFO-ansatte kan ha tenkt at dette var en kjempegod idé.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 18:40   #42
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.997
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim



Det der kunne de funnet på hos oss også, og jeg er rett og slett både sint og fortvilet over at de fleste fulltidsarbeidende foreldre på vår skole er nødt til å betale mer enn for full barnehageplass for et sted der ufaglærte oppbevarer ungene, uten noen som helst form for overordna plan eller kravspek. Hvorfor kreves det ikke pedagogisk personale, leksehjelp, tilbud om idrett eller kulturskole av noe som alle kommuner driver med?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 18:54   #43
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Jeg reagerer nesten like mye på alle kommentarene under artiklene på Facebook. "La gutter være gutter, og jenter være jenter." :gremmes:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:06   #44
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Helt klart tullete. Men jeg vet at særlig eldste min ønsker å være i gruppe med bare jentene, fordi det er roligere. De har noen, tre, veldig urolige gutter som ødelegger. Løsningen er nok å sette ressurser på de som bråker. Og jentene utgjør bare 30%.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:25   #45
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Eg trudde også at det var ein spøk da eg leste om dette. Dette er ikkje greit.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.


Det der kunne de funnet på hos oss også, og jeg er rett og slett både sint og fortvilet over at de fleste fulltidsarbeidende foreldre på vår skole er nødt til å betale mer enn for full barnehageplass for et sted der ufaglærte oppbevarer ungene, uten noen som helst form for overordna plan eller kravspek. Hvorfor kreves det ikke pedagogisk personale, leksehjelp, tilbud om idrett eller kulturskole av noe som alle kommuner driver med?

Bur me i same kommune? Eg er så himla glad for at me er ferdige med SFO, for det har vore eit irritasjonsmoment å betale såpass mykje for såpass begrensa tilbud. Enkelt og greit har tilbudet dreia seg om oppbevaring.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:30   #46
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Nesten litt overrasket over at det ikke var en aktivitet kl 1130 som het "Jentene lager lunsj til guttene".

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:40   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Jeg har sittet på foreldremøter og diskutert dette på denne skolen, og det er som sagt ikke fp som sitter der. Ganske mange synes det er fint at jentene får dille og kose seg (med jentegreie) uten gutter tilstede.

Den skolen jeg nå har barn på har vært under felles administrasjon, og kjører dessverre samme dumme opplegg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:46   #48
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har sittet på foreldremøter og diskutert dette på denne skolen, og det er som sagt ikke fp som sitter der. Ganske mange synes det er fint at jentene får dille og kose seg (med jentegreie) uten gutter tilstede.

Den skolen jeg nå har barn på har vært under felles administrasjon, og kjører dessverre samme dumme opplegg.

Ser ut som det blir en slutt på det nå. Så du Dagsrevyen?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:48   #49
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Ser ut som det blir en slutt på det nå. Så du Dagsrevyen?

Nei. I såfall er det på høy tid.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:53   #50
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

https://www.nrk.no/trondelag/ordfore...sfo-1.13114712

Veldig glad for dette, det er jo galskap.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 19:54   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Jeg veit bare at hadde jeg vært jente på den Sfoen der, hadde jeg kjeda vettet av meg. Og min sønn hadde garantert foretrukket å perle armbånd framfor å herje i en gymsal.

En skulle tro vi hadde kommet lenger i dag, gitt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 20:03   #52
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Helt klart tullete. Men jeg vet at særlig eldste min ønsker å være i gruppe med bare jentene, fordi det er roligere. De har noen, tre, veldig urolige gutter som ødelegger. Løsningen er nok å sette ressurser på de som bråker. Og jentene utgjør bare 30%.

De tre urolige guttene "ødelegger" jo like mye for rolige gutter. Løsningen kan godt være å dele i grupper, men da må det være grupper med rolige aktiviteter for de som vil ha det, og sprett og hopp for de som vil ha det.

Kanskje man burde sendt en bunke med "Jentene gjør opprør"-bøker til Trondheim? http://www.kulturradet.no/jubileum-2...orum-bibliotek

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 20:07   #53
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Nesten litt overrasket over at det ikke var en aktivitet kl 1130 som het "Jentene lager lunsj til guttene".

Nå blander jeg litt da, men sånn var det her i fjor for eldstemann.
De hadde mat&helse i 9.klasse. En dag skulle guttene lage mat, dekke bord og servere jentene. Neste uke var det omvendt.
Dere kan jo tenke hvordan det gikk. Jentene ga karakter bånn i bøtta på servering, bordpynt og servering for de (jentene) fikk ikke nok oppmerksomhet når de ble servert.
Gutta ga selvfølgelig full score på alt.
Det blir jo litt feil men gutten min brøy seg ikke så mye, men han nevnte det når han kom hjem og var litt irritert akkurat da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 20:26   #54
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Viste listen til Junior 9 år uten å si noe. Han syntes det var rart at det var bestemt hva hhv gutter og jenter kunne gjøre. I tillegg mente han at det var urettferdig siden gutteopplegget var mye kulere. Det er gutten sin! Men skulle gjerne hatt en jente på 9 år og hørt hennes mening også.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 20:53   #55
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har sittet på foreldremøter og diskutert dette på denne skolen, og det er som sagt ikke fp som sitter der. Ganske mange synes det er fint at jentene får dille og kose seg (med jentegreie) uten gutter tilstede.

Den skolen jeg nå har barn på har vært under felles administrasjon, og kjører dessverre samme dumme opplegg.

Jeg tror det er viktig å huske på at fp ikke er som "folk flest". Når jeg leser kommentarfeltet i nettaviser i dag ser det ut for meg som om "folk flest" synes dette er helt greit og mener at det nok igjen er eliten/feminist-fitter/mulitikluturalister osv osv. som er ko-ko og ikke mener at gutter skal få være gutter og jenter jenter. Jeg var dum nok til å kommentere et par steder og fikk høre litt av hvert ...

Jaja, det er da i det minste ikke muslimene som får skylden for kjønnssegregering denne gangen. Det er da noe.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 21:07   #56
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Viste listen til Junior 9 år uten å si noe. Han syntes det var rart at det var bestemt hva hhv gutter og jenter kunne gjøre. I tillegg mente han at det var urettferdig siden gutteopplegget var mye kulere. Det er gutten sin! Men skulle gjerne hatt en jente på 9 år og hørt hennes mening også.

Jente på ni her syntes alt så morsomt ut, men ville valgt jentelista totalt sett, fordi man skulle lage så mange ting.

Yngste på 8 lagde seg en liten tegneklubb selv på SFO, og hadde i utgangspunktet tenkt seg den for jenter. Men personalet var kjapt på plass for å sikre at tegneglade gutter fikk være med også. Det er særlig viktig fordi en av guttene der går og grubler på om han kanskje egentlig er jente. Det ville vært svært tungt for ham(/henne) å bli utestengt pga fysisk kjønn.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 21:35   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg trudde også at det var ein spøk da eg leste om dette. Dette er ikkje greit.



Bur me i same kommune? Eg er så himla glad for at me er ferdige med SFO, for det har vore eit irritasjonsmoment å betale såpass mykje for såpass begrensa tilbud. Enkelt og greit har tilbudet dreia seg om oppbevaring.

Høres ut som hos oss. Tror ikke de har noen planer, virker ikke slik. Barna gjør det de selv vil stort sett. På denne årstiden er det mye utelek, ellers går det i perling, spille spill, bygge lego osv. Ingen organiserte aktiviteter. Nå går min yngste i 3. klasse og det er ikke mange som har full plass lenger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 21:38   #58
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Jeg trodde faktisk først det var en spøk. Nå blir jeg bare trist av alle som mener at det er helt greit for gutter må få være gutter og jenter må få være jenter. Det er jo fader ikke rart at vi sliter med å få til likestilling.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.


Det er så trist at det stort sett er ufaglærte som oppdrar den kommende generasjon. "Alle" kan jo jobbe i barnehage og på SFO.

Jøss, for en utrolig nedlatende og idiotisk kommentar.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 21:50   #59
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.



Jøss, for en utrolig nedlatende og idiotisk kommentar.

Jaha? Er det nedlatende å vise til faktum om at svært få ansatte har utdanning i tråd med dette yrket? Eller å påpeke at det eksisterer en holdning om at man ikke trenger noen utdannelse? Jeg ser med forferdelse på at NAV sender kreti og pleti ut i arbeidspraksis i barnehager og SFO/AKS, hvilket underbygger min påstand.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 21:54   #60
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjønnsdelt SFO i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av safran, her.


Det er så trist at det stort sett er ufaglærte som oppdrar den kommende generasjon. "Alle" kan jo jobbe i barnehage og på SFO.

Det er foreldrene som oppdrar barn, ikke barnehage og SFO.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no