Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn? (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 10:52   #41
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn?

Dette er vanskelig for meg å ta stilling til, for det kan faktisk være at datteren min ikke kan få barn selv.

Jeg vet ikke om jeg hadde kunnet være surrogatmor.. Jeg hater å gå gravid, jeg gjør det kun for "premien". Jeg hadde nok blitt utrolig knyttet til barnet og hatt store kvaler med å innse at barnet ikke var mitt.

Jeg håper at forskere har funnet ut av mye før det blir aktuelt for datteren min å få barn, hvis ikke vil jeg nok råde henne til å adoptere istedet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:07   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke planer.

For det første ville jeg ikke klart å bære frem et barn uten å føle av det var mitt barn, og jeg er sikker på at jeg vil bli en tilstrekkelig plagsom mor/svigermor i utgangspunktet, om jeg ikke til overmål skulle følt et eierskap overfor min datters barn.

For det andre synes jeg ikke det å få (biologiske) egne barn er viktig nok til at det burde være nødvendig å gå til slike drastiske skritt. Hvis en av mine døtre ikke er i stand til å bære frem et eget barn, håper jeg at hun vil være i stand til å se at adopsjon er et minst like godt alternativ som at mamma er surrogatmor.

Dette kan jeg signere fullt og helt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:37   #43
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn? (VG)

Det er en vankelig problemstilling som jeg heldigvis ikke trenger å ta stilling til. Er allerede bestemor. Men jeg tror at er er for gammel!! Heldigvis.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:07   #44
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn? (VG)

Tror gladlig jeg hadde gjort det for min datter. Og i motsetning til Kirsebær synes jeg det ville vært fint å kunne følge dette barnet videre. Ville vært mye vanskeligere for meg å aldri skulle se barnet igjen.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:13   #45
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn? (VG)

Nei, nei, nei!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no