Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Markerer dere bryllupsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 19:44   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Det er dårlig med feiring her også gitt.
Vi husket den i år da, men da hadde vi vært gift i 10 år også.
Av de andre 9 bryllupsdagene har vi husket 2, den første og det året i var i bryllup den datoen.....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:23   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi markerer alltid dagen og går enten ut og spiser oss to eller sammen med barna. Blomster får jeg også alltid den dagen. I fjor hadde vi tiårsdag og reiste til Oslo på hotell og feiret sammen med forloverene våre som bor i Oslo. Vi liker å gjøre litt ekstra stas på hverandre den dagen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:09   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi skal ha vår tredje bryllupsdag til våren, og skal markere den. Vi skal helt sikkert fortsette med det, jeg er vant til at foreldrene mine alltid har gjort det. Svigers har på nyttårsaften, så det blir litt spesielt.
Første bryllupsdagen hadde jeg født for litt over en måned siden, så da tok vi en bedre middag hjemme. Andre året gikk vi ut for å spise. Jeg får blomster og/eller gave, vice versa. Mannen min vet at jeg forventer at han husker dagen, men jeg minner han alltid på det i god tid, akkurat som med bursdagen min

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:41   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi pleier å kjøpe en gave til hverandre.

Pleier å lage god middag med dessert.

Blomster, lys mm, hører med.

Vi feiret 9 års bryllupsdag i sommer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:48   #25
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi pleier å finne på noe ekstra hyggelig den dagen. Så kjøper vi gjerne en liten ting til hverandre.

I fjor klarte vi begge å glemme dagen, men elleres så pleier vi å huske den.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:48   #26
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi markerer det vært år vi. Går som regel ut å spiser på en resturang. Neste år har vi 5 års brylluopsdag da kommer vi til å gjøre noe mere ut av det.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:49   #27
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi har pleid å spise en litt bedre middag, enten ute eller hjemme. De første årene ble det også presanger. I år glemte vi hele dagen begge to helt til ei venninne av meg gratulerte meg

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:04   #28
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Det hender. Glemme den gjør vi sjelden, i og med at det er dagen etter min bursdag. (var ganske lur da jeg valgte denne datoen, for en av dagene må iallefall min mann klare og huske på.)
Men neste år har vi 10års bryllupsdag, så da lurer vi på å få barnvakt en helg slik at vi kan reise bort. Det hadde vært deilig.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:22   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Vi giftet oss for tre år siden, og har markert bryllupsdagen hvert år - og jeg håper, muligens naivt, at vi fortsetter med det. Vi lager god mat, drikker vin, danser litt og har det hyggelig sammen.


Vi og

Bortsett fra dansinga.. blir heller sex

Synes det er koselig jeg.. å gjøre litt ekstra ut av det. Jeg kjøpte en liten gave til mannen, og han hadde kjøpt blomster til meg.

Ett år etter at vi gifta oss spiste vi toppen på bryllupskaka vår

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:30   #30
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Det blir en liten markering,
feiring er å ta litt hardt i

Gaver når det er noe som går å gi bort (lær droppet vi)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:00   #31
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi har vel stort sett markert bryllupsdagen med å gå ut å spise. Sist bryllupsdag hadde vi ikke tilgang til barnevakt, så vi tenkte å ta med ungene for å spise i Tyholttårnet. Det synes ungene er veldig stas Vi havnet dessverre bak en hel busslast med pensjonister så vi gav opp hele køståingen og endte opp med middag på Obs-kafèen istedet Ikke spesielt romantisk nei

Neste år har vi ti års bryllupsdag. Da skal vi prøve å få til en helgetur uten barn - kanskje til Paris. Vi var nemlig i Paris på bryllupsreise

Årsdagen for når vi ble sammen husker vi alltid begge to - det er nemlig 17. mai

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 16:18   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Vi har vår første bryllupsdag i dag, og det eneste utenom det vanlige var at mannen min kjørte til 7-11 for å kjøpe noe ekstra godt til frokost.

Nå hadde jeg dog tenkt å bake kake, men hadde jeg kjøpt inn egg? Nei da.

Og i kveld blir jeg hjemme alene med minstemann siden Divine-mannen skal klatre sammen eldstegutten.

Jeg tror vi må være av det uromatiske slaget.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 16:28   #33
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Iår gjorde vi ikke noe spesielt på dagen. Helgen før var vi i Roma bare oss to, så det ble på en måte en feiring det. Det er 4 år siden vi ble gift, og 4 år siden vi reiste på tur alene uten barn.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 16:38   #34
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Markerer dere bryllupsdagen?

Når vi husker det.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no