Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan det være nødvendig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 10:18   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan det være nødvendig?

I dag morges da jeg leverte i barnehagen så var den minste gutten på Veslas avdeling også kommet. Han hadde med seg ikke mindre enn tre lekesverd og en lekepistol. Og jeg forstår ikke at det kan være nødvendig å sende med en treåring fire sånne leker i barnehagen. Hvorfor vil man at treåring skal drive med våpenleker hele dagen? Det er ikke første gangen heller.

Ikke misforstå - jeg er ingen fanatisk motstander av våpenleker, og jeg syns det er fint at barnehagen er fleksible i forhold til private leker. Det som undrer meg er hva som gjør at disse foreldrene syns det er grei skuring å ha med seg ikke mindre enn fire "drapsvåpen"-leker i barnehagen?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:22   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Jeg er ikke heller fullstendig pasifist på lekevåpenfronten, og kan leve med et plastsverd og en vannpistol engang i blant. Det har aldri vært favorittleker hos oss heldigvis, så det har vært lett å ha et avslappet forhold til det. Jeg ville likevel aldri funnet på å ha med noe som lignet på våpenleker i barnehagen. Jeg ville bare sagt at det er ikke lov å ha med i barnehagen, og jeg syns også det hadde vært helt greit om barnehagen hadde et forbud mot våpenleker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:23   #3
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Jeg trekker den raske konklusjonen at foreldrene er både sløve og korttenkte. Kanskje til og med litt dumme.

:fordømmende:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:24   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

I "vår" barnehage har de et forbud mot våpenleker faktisk. Jeg hadde nok også reagert som deg.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:28   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg trekker den raske konklusjonen at foreldrene er både sløve og korttenkte. Kanskje til og med litt dumme.

:fordømmende:

Det er antakelig der det ligger. Disse menneskene er nok også veldig forskjellig fra meg. Jeg grøsser over å se treåringer med lekepistoler og sverd i full krigslek. Mammaen og pappaen til lille "Roy Ronny" syns antakelig det er tøft. (Han har et navn som er litt sånn. :fordomsfull: )

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:28   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Det lengste jeg strekker meg er vannpistol.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:30   #7
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er antakelig der det ligger. Disse menneskene er nok også veldig forskjellig fra meg. Jeg grøsser over å se treåringer med lekepistoler og sverd i full krigslek. Mammaen og pappaen til lille "Roy Ronny" syns antakelig det er tøft. (Han har et navn som er litt sånn. :fordomsfull: )

Why am I not surprised?

:fordomsfull så det holder:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:32   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Og Remy og.. og.. Nei, jeg våger meg ikke ut på flere navn. : paranoid:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:37   #9
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

I vår barnehage har de heller ikke lov å ha med seg "våpenleker".
Det hender at 4 åringen her har ytret ønske om å ha med seg sverdet for å vise det, og da har han fått lov til det. Men han har vist det, og jeg har tatt det med hjem igjen. (det er forresten ytterst sjelden at disse sverdene er i bruk her i huset heldigvis.)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:45   #10
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Jeg er nok like fordomsfull som LaLuna.

Jeg trives best med at de ikke tar med private leker i barnehagen i det hele tatt. Kosedyr til soving er noe helt annet.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:46   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

I barnehagen junior har gått i så var det lov å ha med en leke en dag i uken (fast dag)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:56   #12
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Jeg kan til en viss grad forstå at foreldre lar ungene dra med seg leker i barnehagen. Når man står der midt i hyl og skrik og ungene kommer drassende med det ene etter det andre, er det skummelt lett å bryte sammen og bare si jajajajaja, ta det med, bare KOM HER OG TA PÅ DEG JAKKA!

Vi blir reddet av en barnehage der det ikke er lov å ta med leker inn. Det de har med, må legges på plassen. Siden ungene vet at i barnehagen er det faktisk konsekvente regler som gjelder, går det greit. De førti dukkene/bilene/anna skit som tas med, tas aldri inn.

Når det gjelder å ta med masse våpen... tja, hva gjør han med dem? Utstyrer seg som rambo, eller deler ut til de andre slik at de kan leke indianer og hvit? Dersom barnehagen er åpen for at leker kan tas med, synes jeg det er greit at man også kan ta med lekepistoler dersom man deler på lekene slik man deler på lekene i barnehagen. Dvs låner vekk og er ellers snill og grei.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:58   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Det er masse styr med å ha med private leker i barnehagen, og jeg syns det holder i massevis med en ha-med-dag i måneden, sånn som vi har det nå. Tidligere har det vært litt løsere reglement på dette, og gutten min har vært veldig opptatt av å få med seg ting hjemmefra. Ofte har han kommet hjem litt molefonken uten lekene sine, så har han "gitt det bort" til større barn, som har lovet ham at han skulle få en GameBoy til jul eller andre spennende ting. Kanskje riktigere å si "blitt fralurt". Jeg har ringt foreldre et par ganger for å få tilbake noe som han absolutt ikke hadde myndighet til å gi bort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:58   #14
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Jeg hadde nok reagert på samme måte som deg, Kasia.
I vår barnehage er det uansett ikke lov å ta med mer enn 1 leke, en dag i uken, så et helt våpenarsenal ville nok ikke blitt akseptert der.

Guttene våre har våpenleker selv om jeg ikke er overbegeistret for det.
Han på 8 år er fæl til å smugle med seg leker i sekken til skolen, og en dag i forrige uke da jeg var innom skolen en morgen og pratet med læreren, så sa hun at hun skulle hente en leke på kontoret som hun hadde beslaglagt. Litt etter kom hun tilbake med en SVÆR pistol. Gjett om jeg ble flau. Følte meg lite høy i hatten da jeg spaserte ut av skolen med en diger pistol stikkende ut av lommen....

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:01   #15
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er masse styr med å ha med private leker i barnehagen, og jeg syns det holder i massevis med en ha-med-dag i måneden, sånn som vi har det nå. Tidligere har det vært litt løsere reglement på dette, og gutten min har vært veldig opptatt av å få med seg ting hjemmefra. Ofte har han kommet hjem litt molefonken uten lekene sine, så har han "gitt det bort" til større barn, som har lovet ham at han skulle få en GameBoy til jul eller andre spennende ting. Kanskje riktigere å si "blitt fralurt". Jeg har ringt foreldre et par ganger for å få tilbake noe som han absolutt ikke hadde myndighet til å gi bort.

Uff, må jo smile litt av de stakkars godtroende ungene også da. Fikk han ikke gameboy altså?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:04   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Uff, må jo smile litt av de stakkars godtroende ungene også da. Fikk han ikke gameboy altså?

Eh, nå har det jo ikke vært jul ennå, så det gjenstår jo å se...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:12   #17
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Jeg er glad vår barnehage ikke tillater private leker. Det er ikke nødvendigvis på grunn av pistoler og sverd, men generelt sett skjønner jeg ikke hvorfor barna skal ha med private leker i barnehagen. Man har hjemme-leker og der er (en drøss med) barnehage-leker.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:16   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Svaggen: skjønner at du ble flau.

For oss har det aldri vært noe problem at hun har med seg leker i barnehagen. Vi har alltid fått med våre ting hjem igjen, ingenting har blitt gitt bort eller byttet bort. Jeg reagerte mest på at det finnes foreldre som sender med treåringer en hel våpensamling. Det er jo både mulig og nødvendig å sette noen grenser. Hvis Vesla kunne velge hadde hun glatt stilt i barnehagen i prinsessekjole, tiara og gullsko hver eneste dag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:18   #19
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er masse styr med å ha med private leker i barnehagen, og jeg syns det holder i massevis med en ha-med-dag i måneden, sånn som vi har det nå. Tidligere har det vært litt løsere reglement på dette, og gutten min har vært veldig opptatt av å få med seg ting hjemmefra.


Det er min erfaring med private leker i barnehagen også. Nå er vi i en barnehage der de ikke har ha-med-dager i det hele tatt. Storesøster spør aldri om å få med seg ting i barnehagen lenger. Det er ikke noe savn for noen av oss.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:20   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

I barnehagen til poden får de lov å ha med seg leker, ihvertfall på hans avdeling. For de fleste av ungene, inkl. min egen, gjør det at leveringen går mye bedre.
De får riktig nok ikke farte rundt med lekene hele dagen, poden får ha boken eller båten eller bilen sin en liten stund, og så settes det på hyllen hans, hvilket går som smurt.

Men fra en bok eller to, til fire sverd og en pistol... Det er litt i meste laget.
1 er faktisk for mye. :totalt lekevåpenpasifist:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no