Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å angre på ting man ikke har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 11:46   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Å angre på ting man ikke har gjort

Det heter jo " Det er bedre å angre på ting man har gjort enn ting man ikke har gjort"

Så har dere ting dere angrer på som dere ikke har gjort?

Jeg angrer på at jeg ikke takket ja til plass på folkehøgskole da jeg endelig kom inn etter 2.opptak, og på at jeg som gravid med eldste takket nei til plass på sykepleierhøyskolen.

Det jeg angrer på at jeg har gjort kaller jeg heller "klok av skade" og tar det med meg som en erfaring rikere videre i livet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:47   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Jeg kan vel egentlig ikke si at jeg angrer på noe. Jeg tror man tar de valg som man tar av en grunn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:49   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kan vel egentlig ikke si at jeg angrer på noe. Jeg tror man tar de valg som man tar av en grunn.

Jeg tok også de valgene jeg gjorde av en grunn, men angrer fortsatt pittelitt på det..

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:10   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Jeg angrer på at jeg ikke ble med venninnen min til Australia for å studere. Istedet begynte jeg i dagligvarebutikk. Var så redd for at pappa skulle dø mens jeg var borte, men han lever enda.
Hun hadde 4 fantastiske år der nede og en flott utdannelse.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:13   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Jeg angrer vel egentlig ikke så mye på ting jeg ikke har gjort - for de valgene jeg tok i visse situasjoner, førte meg jo på et vis hit jeg er i dag.

Men - det hender jeg funderer på hvordan livet mitt ville vært "dersomattehvis."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:45   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Jeg angrer på at jeg ikke sa nei tidligere i livet, slik at i dag er helt arbeidsufør.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:53   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Jeg angrer på at jeg ikke reiste og opplevde mer før jeg begynte å studere. Tok sjanser og reiste ut alene, selv om jeg ikke hadde masse penger. Kjenner mange som gjorde dette og har opplevd fantastiske ting.

Hadde det alt for travelt med å komme i gang og være "seriøs" jeg, og var for opptatt av å gjøre de "riktige" tingene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:04   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hadde det alt for travelt med å komme i gang og være "seriøs" jeg, og var for opptatt av å gjøre de "riktige" tingene.

Sånn er det nok her også - vet ikke om det er noe konkret jeg angrer på at jeg ikke gjorde, men jeg kunne sikkert slappet litt av og ikke vært så oppsatt på å gjøre ferdig utdannelsen i en fei

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:07   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

Jeg angrer på at jeg ikke dro til utlandet for å studere. Eller begynte å studere noe annet enn jeg gjorde, eller kanskje begge deler. Jeg angrer ikke egentlig, for ting ble jo ganske bra, men når jeg ser tilbake, tror jeg det ville vært riktigere av meg å velge noe annet. Og jeg er helt sikker på at en periode i utlandet ville vært bra for meg.

Og så angrer jeg litt på at jeg ikke utnyttet tiden enda bedre mens jeg gikk på skolen og hadde veldig god tid. Da kunne jeg både lært utrolig mye mer, og kanskje blitt litt mer effektiv. Naturlig latskap trenger ikke å dyrkes for å komme til sin rett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:18   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å angre på ting man ikke har gjort

JEg angrer ikke på noe!
Jeg hadde som ung det målet å dra på språkreise og å bo en tid utenlands. Begge deler har jeg gjort.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no